Re: Traktowanie kobiet przedmiotowo...

From: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Traktowanie kobiet przedmiotowo...
Date: Mon, 11 Dec 2006 18:35:20 +0100

Vilar w news:eljet5$4qi$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> Zarówno mezczyzni, jak i kobiety moga traktowac druga (ta sama :-) )
> plec przedmiotowo.

Prawda.

> Cytat ".... ze to same kobiety traktują się przedmiotowo" bardzo mnie
> rozbawił.

Mnie też. Jeżeli jednak użyje się tego we właściwym kontekście to już mnie
to nie śmieszy i mogę się pod tym podpisać. Czyli jeszcze raz - dlaczego nie
bierze się pod uwagę, że to kobiety które wykorzystują własną seksualność
aby uzyskać określone cele traktują się przedmiotowo? Dlaczego uważa się, że
to molestowanie? Dla mnie o molestowaniu można mówić gdy ktoś się do kogoś
dobiera, składa pewne propozycje, warunki pomimo sprzeciwu tej osoby. Gdyby
do mnie szefowa się dobierała to jej powiem, aby spadała na drzewo. Jeżeli
nie przestanie to sprawę kieruję do sądu. Gdy ktoś się w takiej sytuacji
zgodzi to już nie ma mowy o molestowaniu - to już jest handel, a jak się
takiego handlowca nazywa wiadomo nie od dziś.

> To juz nawet nie mezczyzni (w tym przypadku) traktuja sie przedmiotowo,
> ale kobiety tez, wiec dlatego mezczyzni sa usprawiedliwieni?

W którym miejscu napisałem, że w takiej sytuacji mężczyzna jest
usprawiedliwiony? Dokładnie taka sama zasada - jeżeli się na to godzi to nie
ma mowy o molestowaniu IMHO.

> Znasz kogos, kto traktuje siebie przedmiotowo?

A Ty nie?

> Ludzie sami siebie raczej lubia i tylko z czystej glupoty wplatuja
> sie w dziwaczne sytuacje.

Zbyt daleko idące uproszczenie.

pozdrawiam
Greg