Transfer betonu

21. Data: 2016-02-12 00:30:39

Temat: Re: Transfer betonu
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 lutego 2016 00:19:15 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> Jakub A. Krzewicki
> - ukryj cytowany tekst -
człowiekiem o poglądach skrajnie lewicowych. Gość Tomasza Lisa wspominał, jak obecny
lider PiS wzorował się niegdyś na Che Guevarze, Castro i rewolucjonistach z Chile.

komunizm bardziej radykalny od Stalinizmu, a jak zefirek zawiał już udaje
antykomunistę, gdzie jego zachowanie jest.... czym skorupka za młodu nasiąknie na
starość trąci. ....To nie była opozycja, tylko radykał komunistyczny że komuniści się
go bali, bo za mało miał komunizmu w komuniźmie.

> Tak jak młody Kuroń, z tym że Kuroń po pierwsze poszedł w sprawy pracy i spraw
> socjalnych, po drugie wódka i papierosy sprawiły, że długo nie pożył. A jego
> najlepszy kolega p. Antoni nadal żyje i wciela w życie ideały KOR-owskie.
> Mówię, panowie całkiem sympatyczni jako osoby prywatne, ale z nieżyciowymi
> ideałami publicznymi. Widmo krąży nad Polską - widmo KOR-ników.
>

> Nie bardzo. Ja kiedyś czytałem o bananowej młodzieży, którzy rodziców
wysokopostawianych w partii mieli, buntowali się bo komunizm był za mało
komunistyczny, uważali że komunizm jest idealny, tylko za mało radykalnie się go
wdraża

I oprócz tych dwóch Panów K&M których wymieniasz - Kuroń też tam należał.
Dlatego mówię o trockistowskich początkach KOR-u i Solidarności.

Teza, że za mało jest komunizmu w komunizmie pochodzi od Lwa Bronsteina
ps. Trocki, za nią kazał zaciukać w Meksyku tego ostatniego nie kto inny, jak
Józef Stalin.

22. Data: 2016-02-12 01:16:55

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2016 o 00:30, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Teza, że za mało jest komunizmu w komunizmie pochodzi od Lwa Bronsteina
> ps. Trocki, za nią kazał zaciukać w Meksyku tego ostatniego nie kto inny, jak
> Józef Stalin.

A ja słyszałem że Stalin się tylko do tego przyznał, a zabił Trockiego
człowiek, któremu czerwoni w Hiszpanii wymordowali rodzinę

23. Data: 2016-02-12 07:49:40

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:49d6a4c2-d584-4dc8-985e-
> Teza, że za mało jest komunizmu w komunizmie pochodzi od Lwa Bronsteina
> ps. Trocki, za nią kazał zaciukać w Meksyku tego ostatniego nie kto inny,
> jak
> Józef Stalin.

Jakubie- bardzo...idealistycznie podchodzisz do tego. Pragmatyczny do bólu
Stalin nikogo za idee nie kazał mordować. I to w taki okrutny sposób- żeby
umierał kilka dni. Sytuacja była o wiele bardziej prozaiczna: Stalin miał
charyzmę typu: wchodził gdzieś, i już wszyscy się go bali. Nie potrafił
przemawiać, nie potrafił zachować się w towarzystwie. Lejba Bronstein był
jakby jego przeciwnością: przemawiał z wielką lekkością, porywał za sobą
słuchaczy, zjednywał ich sobie. Był naturalnym przywódcą- jak w tym czasie
Kirow.No cóż- facet zajmował się tym, w czym był dobry: wiecowaniem. Nie
były jego żywiołem koterie, umacnianie swojej pozycji, etc. Był znany
powszechnie, a jednocześnie słaby wobec Stalina. Zauważ, że Stalin często
robił czystki. Wytwarzał w ten sposób atmosferę zagrożenia państwa- a
jednocześnie konsolidował wokół siebie ludzi. W takiej sytuacji nikt też
nawet nie śmiałby pomyśleć o jego krytyce- skoro zagrozeni są wszyscy, a
Stalin z wrogami właśnie walczy. Chyba pierwszą taką ofiarą był właśnie
Trocki. Łaził ,wiecował- łatwo było przykleić mu gębę wroga Stalina. Facet
był słaby- nikt go nie chronił- więc można go było po pierwsze- bezpiecznie
wylansować na wroga ludu numer 1. Po drugie- dopaść go na krańcu świata i
zamordować w sposób okrutny- dając sygnał tym, którzy rzeczywiście chcieliby
się buntować. Po trzecie- ogłosić swój triumf nad wrogiem publicznym nr 1.
A jeśli chodzi o idee- no cóż, Stalin nie miał żadnych. Trocki pewno miał-
no ale jakby czapkował Stalinowi, jeździłi głosił jego wielkość- kto wie,
może nawet Stalin zamówiłby u niego książkę, w któej Trocki by te idee
zawarł, a wydana byłaby pod nazwiskiem Stalina

--

Chiron

24. Data: 2016-02-12 09:59:16

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2016 o 07:49, Chiron pisze:
> [...]

> wielką lekkością, porywał za sobą słuchaczy, zjednywał ich sobie. Był
> naturalnym przywódcą- jak w tym czasie Kirow.No cóż- facet zajmował się

No i Stalin był jakby sympatyczniejszym gościem niż Trocki, jeśli można
w ogóle mówić o kimś takim

25. Data: 2016-02-12 11:48:23

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:799bc95b-6433-4199-b26f-ecebe408744f@googlegrou
ps.com...

To ja podpowiem tak - teoretycznie likwidacja silnej grupy pod wezwaniem
pn. WSI to genialny krok. W praktyce miała ona ciemną stronę dla reputacji
Polski u osobowych źródeł informacji np. na Bałkanach, Bliskim Wschodzie
i może jeszcze gdzie indziej. Pytanie brzmi - czy lepiej mieć chore oczy i
uszy,
czy żadnych nie mieć. Prof. Wolniewicz nioe chciał o to pytać wprost, więc
zahaczył o taką drobnostkę z pogranicza jak incydent Nangar Khel.

No ale z przecieków z raportu o likwidacji WSI wynika, że chłopaki
praktycznie w 100% zajmowali się kręceniem lodów razem z ruskimi- i z kim w
ogóle mogli. Oni wszyscy nadają się więc do więzienia- ale oczywiście
najpierw do likwidacji. Ich nikt nie zlustrował. Od czasu mordu
założycielskiego 3 RP (zabójstwa ks.Popiełuszki)- uzyskali w Polsce
absolutną władzę- i tylko ją umacniali. Dziś wiadomo, że zabójstwo to miało
głównie na celu podłożenie miny pod SB, a jak ci dali się w nie wmanewrować-
wywiad i kontrwywiad wojskowy jak gdyby nigdy nic powypychali ich ze
stołków, właściwie całkowicie marginalizując wpływ służb cywilnych na władzę
w Polsce. Wcześniej internowano Gierka i paru innych czerwonych bandziorów-
pokazując, że partia się już nie liczy.
To zrobiono za późno- i trochę IMO nieudolnie: w mojej opinii Kaczyńscy
chcieli tym raportem mieć WSIoków nadal na stołkach, z ich wpływami, ale
chcieli ich trzymać za jaja. I za pewne to było przyczyną słynnego już błędu
pilota.

No i jeszcze ta sprawa podobno zamachu smoleńskiego i tu już bez ogródek
prof.
Wolniewicz mówi, że ta hipoteza jest absolutnie go nieprzekonująca. Chyba
nawet
w większym stopniu niż ja bym pomyślał, ponieważ mam jednakże pewne
wątpliwości,
czy aby na pewno to był wypadek. Ale mniejsza z tym, bo na pewno ani rządu
Rosji, ani Polski bym o takie cóś nie oskarżył. Prędzej USA, RFN czy różne
lobby polityczne, które mają w tych krajach coś do powiedzenia i siłę
nacisku
banksterską na polityków.

Dziadkowi odwaliło na całego. Wczesniej coś pieprzył, że Polska była potęgą
europejską za Chrobrego i nigdy potem. Po pierwsze- demencja. Po drugie-
głupota dziennikarki, która logiką blondynki pieprzyła od rzeczy, że to
Rosjanie z pewnością zrobili zamach w Smoleńsku spowodowały, że Wolniewicz
stracił panowanie nad sobą, nagadał bzdur- i wyszedł. W mojej opinii- WSIoki
poczuli się zagrożeni.

Dygresja- zobacz, co dzieje się dziś: PO- to przecież właściwie zdrajcy,
którzy służyli panom kolonialistom do trzymania nas w ryzach i okradania- a
sobie brali za to sowitą zapłatę. Gdy teraz rządzi PiS- oni jeżdżą do swych
panów i skamlą, żeby im pomogli. Gotowi są na wszystko, na każde łajdactwo-
żeby tylko (jak mówiła pewna pani z KODu)- było jak kiedyś. Nie cofnąię
przed niczym. Owszem, Niemcy patrzą, przyglądają się- i jeśli będą chcieli
coś w końcu zrobić- to każą zapewne to zrobić swoim pieskom. Powiedzą:
zgoda, chcecie, żebyśmy interweniowali- to najpierw dajcie nam powód. Jakiś
Majdan, coś w tym stylu. My damy polityczne wsparcie. Jak się nie uda- to
cały smród pójdzie na was.

Uważam, że podobnie było w kwietniu 2010 roku. Zagrożone WSIoki prosiły o
pomoc swoich moskiewskich panów. Zapewne ci im powiedizeli: dobra, zabijcie
sobie ich- ale tak, żeby w razie czego Moskwa mogła wszystko zegnać na was.
Zamach nie mógł być w Polsce: tu nie ma szczelnoci informacji. Musiał więc
być w Rosji. Zapewne (wiele na to wskazuje)- była to bomba- podłożona w
przerabianej kilka dni wcześniej salonce. Trzeba trafu- nie zmieściliby się
do Tupolewa generałowie- gdyby nie ta przeróbka. Tak- zmieścili się
dokładnie. No ale mieli polecieć wcześnieje powiedzieć (jeśli będzie chciała
np po coś mieć dobre relacje z Polską): patrzcie- ten, ten i ten- polscy
żołnierze- podłożyli bombę. Wybuchła nad Smoleńskiem- zazbrojona zdalnie z
lotniska telefonem satelitarnym. (Rosja gdyby to robiła sama- znalazłaby
milion innych sposobów- o wiele lepszych i trudniejszych do wykrycia). No
owszem, zobaczyliśmy, że się rozpadł na kawałki (chyba przez 2 dni w Rosji
pokazywano film, z którego mogło wynikać, że TU rozpadł się na mnóstwo
kawałków- dopiero chyba 3 dnia zaczęli mówić o brzocie- wymyślonej przez
Polaków). No ale Polacy (Tusk i inni) przyszli do nas i prosili, żebyśmy
milczeli- bo w Polsce wybuchnie wojna domowa, jak się wyda. No to co
mieliśmy robić? Taką wersję (czy podobne kłamstwo)- kupią chyba wszyscy. A
mam głębokie przekonanie, że jak "nasi" bandyci dostali pozwolenie na
wykończenie nad Smoleńskiem tych, co im przeszkadzali kręcić lody- to zgodę
musieli wyracić też namiestnicy z Berlina, Telawiwu, Waszyngtonu, Londynu
czy innego Paryża.
Pewne jest to, że samolot ten nie rozbił się w wyniku zderzenia z brzozą.
Pewne jest, że rozpadł się na wiele kawałków. Pewne jest, że strona polska
mataczyła i robiłe wiele, żeby niczego nie wyjaśnić- tylko wiele ukryć w tej
sprawie.
Poczekajmy na wyniki śledztwa. Mam nadzieję, że takie tuzy jak Tomasz A.,
Donald T., Bronisław K., czy wielu innych, ubabranych w zaciemnianie
Smoleńska- czy nawet takich kopiących na metr w głąb pożytecznych idiotek
pójdzie na długie lata siedzieć.

--

Chiron

26. Data: 2016-02-12 11:53:00

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2016 o 11:48, Chiron pisze:
> [...]
> Smoleńska- czy nawet takich kopiących na metr w głąb pożytecznych
> idiotek pójdzie na długie lata siedzieć.

Optymista

27. Data: 2016-02-12 18:38:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
> [...]
> Smoleńska- czy nawet takich kopiących na metr w głąb pożytecznych
> idiotek pójdzie na długie lata siedzieć.

Chiron to stalinista to oddawna wiadomo i nawet teraz dał przykład, że chce zamykać
ludzi w imię chorej idei, tego że Pis swoim ura-bura rozwalił ten samolot.

28. Data: 2016-02-13 12:04:38

Od: "Adamos" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com>

Moim zdaniem to nie jest zbieg okoliczności, bo z lęku przed wolnością ta
trzoda pobiegła do kościoła, bo jak partia decydowała tak miejsce partii
zajeli biskupi, dlatego widzimy przypadek Chazana czy Maciarewicza za młodu
zapiekłego komunistę radykała, a teraz nawiedzonego katola, w dużej grupie.
Dlatego nazwa transfer betonu raczej słuszna.

Z Wandą Wasilewską też podobnież tak było - przez całe życie była oddaną
komunistką, w dodatku na usługach Rosji - a pod koniec życia stała się
oddaną katoliczką, prawie dewotką Człowiek błądzi, aż odnajduje właściwą
drogę... ;) Choć masz rację - niektórzy chodzą do kościoła bezwiednie,
bezwolnie, tradycyjnie - a niektórzy wykorzystują religię lub aktualny
trend, sytuację społeczną do własnych celów, zysków. Coż, taki jest człowiek
:)

29. Data: 2016-02-13 12:25:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 lutego 2016 12:05:03 UTC+1 użytkownik Adamos napisał:
> [...]
> trend, sytuację społeczną do własnych celów, zysków. Coż, taki jest człowiek

Pokałapućkało ci się z Julią Brystiger.

30. Data: 2016-02-13 19:14:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Adamos

[...]

*************

Katolicyzm vs. Bolszewizm
Filozof i sowietolog Innocenty Bocheński twierdził, że partia bolszewicka to imitacja
struktury Kościoła katolickiego. W drugą stronę to też tak działa?
Oczywiście, że tak. To tylko w pierwszym odczuciu wydaje się absurdalne. Ale gdy się
przyjrzeć bliżej strukturze, sposobowi funkcjonowania, emocjom, do których się
odwołują zarówno katolicyzm, jak i bolszewizm, okaże się, że takie porównanie nie
jest żadnym nadużyciem semantycznym. To jest po prostu fakt społeczny. Pisał o tym
nie tylko Bocheński. Pararele między bolszewizmem a katolicyzmem analizował również
słynny francuski filozof i socjolog, Raymond Aron.

Komunizm, bolszewizm - jak zwał, tak zwał... A kilkadziesiąt lat po Raymondzie głos w
tej samej sprawie zabrał profesor Marcin Kula. W książce "Religiopodobny komunizm"
punkt po punkcie wykazał m.in. podobieństwa pomiędzy komunizmem a katolicyzmem.
Gorąco polecam tę lekturę. Przedstawione w niej analogie rytuału i praktyk komunizmu
względem praktyk religijnych Kościoła katolickiego są niezwykle płodne
intelektualnie. Z jednej strony zjazdy partii bolszewickiej - masy, tłum niesamowity,
radość, euforia, egzaltacja. Z drugiej - zbiorowe nabożeństwa, pielgrzymki, w których
uczestniczą setki tysięcy albo miliony. Z jednej strony kult np. Stalina, narodowa
żałoba po śmieci Bieruta, z drugiej - kult męczenników, błogosławionych i świętych
Kościoła. Tu fetujemy taką superważną rocznicę, a tam - całkiem inną. Ale fetujemy
dokładnie w taki sam sposób. Radość, euforia, egzaltacja.

https://mobile.facebook.com/notes/nowy-ateizm/katoli
cyzm-vs-bolszewizm/503772016366996/?_rdr

Najważniejsze pytanie współczesności
globik i reszta ateistów- oni już tu są...
Scharakteryzujmy
nadludzie i podludzie
Re: Przedstawiamy państwu imigranta