Transplantacja

1. Data: 2001-07-11 11:03:06

Temat: Transplantacja
Od: "Dave" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Polsce wykonuje sie transplantacje serca ? Jak dlugo sie czeka i
jakie formalnosci trzeba zalatwic ? Jakie sa szanse na uzyskanie pieniedzy z
Kasy Chorych czy ze szpitala na taki zabieg za granica ? Jaka jest szansa na
powodzenie przeszczepu w Polsce i za granica ?

D.

2. Data: 2001-07-11 12:09:52

Temat: Re: Transplantacja
Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in news:9ihbj2$o90$1@news.tpi.pl:
> Gdzie w Polsce wykonuje sie transplantacje serca ?
Na pewno Kraków (Dziadkowiak) i Śląsk (Religa); może jest jakiś nowy
ośrodek, ale niestety się nie orientuję
> Jak dlugo sie czeka
> i jakie formalnosci trzeba zalatwic ? Jakie sa szanse na uzyskanie
> pieniedzy z Kasy Chorych czy ze szpitala na taki zabieg za granica ?
O ile wiem żadne
> Jaka jest szansa na powodzenie przeszczepu w Polsce i za granica ?
W Krakowie podobne jak w dobrych ośrodkach zachodnich; u Religi pewnie
podobnie, ale nie miałem bezpośredniego kontaktu.

Co do formalnej drogi to niestety niezbyt dokładnie się orientuję, ale
zdaje się że jest typowa:
lekarz 1. kontaktu -> specjalista -> ośrodek referencyjny (np. klinika AM)
-> ośrodek przeszczepowy -> kwalifikacja do przeszczepu -> kolejka ->
operacja

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

3. Data: 2001-07-11 14:11:20

Od: "Dave" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NakaiSuzuki" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lekarz 1. kontaktu -> specjalista -> ośrodek referencyjny (np. klinika AM)
> -> ośrodek przeszczepowy -> kwalifikacja do przeszczepu -> kolejka ->

duzo robi sie przeszczepow rocznie ? Jak dlugo czeka sie w kolejce ?

D.

4. Data: 2001-07-11 17:04:57

Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dave" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> powodzenie przeszczepu w Polsce i za granica ?

Skontaktuj się ze śląską Akademią Medyczną- tam gdzie działa nasz
najsłynniejszy transplantator serc- prof. Religa :-)

Pozdrawiam,
Marta

INTERFERON
Pocenie sie