Trawa i Perz - pomocy!!

21. Data: 2003-09-14 18:22:33

Temat: Re: Trawa i Perz - pomocy!!
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message
news:bk23b4$372$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:bk1qd7$hva$...@n...news.tpi.pl...

> Ile ?? :-)))
> A ile doniczek mieści się w jednej skrzynce ? :-)

Dziewiątek standardowych? Ano chyba 12;-)

Pozdrawiam, Basia.

22. Data: 2003-09-14 18:36:46

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message news:bk29u3$hki$16@atlantis.news.tpi.pl...

> Trawnik to miejsce gdzie ma rosnac wylacznie trawa.

Ta definicja obowiazuje dopiero mniej wiecej of polowy XX
wieku, kiedy udalo sie wyprodukowac wybiorcze herbicydy.
Wczesniej na trawnikach rosla nie tylko trawa, a do
sprzedawanych nasion trawy dodawano nawet nasiona
koniczyny.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

23. Data: 2003-09-14 18:37:29

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message news:bk29u5$hki$17@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie boisz sie stapnac bosa stopa na te koniczyne, w ktorej buszuja trzmiele?

Nie.

Pozdrowienia,
Michal

24. Data: 2003-09-14 18:43:45

Temat: Odp: Trawa i Perz - pomocy!!
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bk2aki$lbb$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
>

> Zależy jakie skrzynki i jakie doniczki:-)
> Od 4 do 25 sztuk w skrzynce:-)

Nie policzę :-) Napisz ile masz doniczek :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

25. Data: 2003-09-14 19:08:40

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bk2d7t$mk$...@n...news.tpi.pl...

> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> dyskusyjnych
> > >

> Dziewiątek standardowych? Ano chyba 12;-)

A nie 15 ? Tak mi cos świta, że trzy na pięć :-)
Ale dobrze, że zadałam niby durne pytanie, bo jednak Marta ma niestandardowe
doniczki :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

26. Data: 2003-09-14 19:09:24

Temat: Re: Trawa i Perz - pomocy!! bardzo dziękuję za wszystkie porady...!!!!
Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani !!!!

bardzo dziękuję za wszystkie porady...!!!!
Magda

27. Data: 2003-09-14 19:23:03

Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję

Przyznam się, że wasze rady trochę podnoszą mnie na duchu. Jeśli zaś chodzi
o piękny ogród, to mam nadzieję, ze kiedyś tam będzie. Jak na razie to na
gołym polu stoi barak i słup. Wciąż czekamy na ogrodzenie, które ktoś nam
obiecał zrobić ( za pieniądze). Roślinki inne też się pojawią, ale jak już
będzie ogrodzone. Nie chciałabym stracić kolejnych "n" PLN na sadzonki,
które ktoś mi wykopie i sprzeda na targu. Poza tym wszystkim, czeka nas
jeszcze budowa, za jakieś 2 lata, przez następne 2 lata. Mam wrażenie, że po
tym z mojego ogrodu i tak by były nici. Cała sprawa siania trawy wynikła z
tego, że chcielibyśmy chwilowo zacząć używać naszą działkę jako letniskową.
Jeszcze miesiąc temu rosło na niej 2m zielsko, za które prawdopodobnie
błogosławili nas sąsiedzi. Zmartwiło nas tylko to, że kilkunastodniowe
wysiłki diabli by wzięli, nie licząc PLN, i oczekiwania na zaprzyjaźnionego
rolnika. I co na wiosnę znów od początku?

Pozdrawiam grupowiczów.

Magda

28. Data: 2003-09-14 19:23:56

Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję

29. Data: 2003-09-14 19:26:30

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

30. Data: 2003-09-14 19:49:37

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> dyskusyjnych

> Dziewiątek standardowych? Ano chyba 12;-)

A takie małe z bylinami to 9-tki?
To ja mam większe skrzynki bo mi weszło po 4 z krótszego boku:-)
W jednej było ich 18 sztuk (liczyłam), tyle że była tam tez niewymiarowa
doniczka okrągła i z boku jeszcze wcisnęłam cebule:-)

Jak jutro policzę wszystko to Kasiu zaspokoję Twoją ciekawość:-)

Pozdrawiam
Marta

jestem nowa
czasopisma