Trawnik

1. Data: 2003-03-06 16:47:57

Temat: Trawnik
Od: zdzislaw kmito <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Moj Trawnik nie jest pastwiskiem,zeby sie nad nim pastwic!Jezeli serio
Kogos z Was interesuje taki Trawnik,ktory koszony jest 3 razy w Roku,
to podaje jeszcze pare szczegulow:Mieszanka "Holiday" Nr.DVKH3431166M
Producent Wolf,Mieszanke mozna kupic w Centrum Ogrodniczym w Hamburgu.
Pozdrawiam Zdzichu K.
PS,Nawet stary praktyk wie,ze uczymy sie cale Zycie.

2. Data: 2003-03-06 19:22:00

Temat: Re: Trawnik
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2003-03-06 21:59:58

Od: zdzislaw kmito <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Dzekuje za dobra rade.A wiesz co powiedzial Sokrates?,albo Heraklit?
Nad moja Trawka tez mozna sie zastanawiac.
Pozdrawiam Zdzichu K.

4. Data: 2003-03-07 06:31:52

Od: "Anna Kwiecinska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "zdzislaw kmito" <3...@t...de> napisal w wiadomosci
> [...]
> to podaje jeszcze pare szczegulow:Mieszanka "Holiday" Nr.DVKH3431166M
> Producent Wolf,Mieszanke mozna kupic w Centrum Ogrodniczym w Hamburgu.

Ja chyba w Polsce tez ten Holiday widzialam, ale pewna nie jestem. A ile
euro on w tym Hamburgu kosztuje? Czy sklep prowadzi sprzedaz wysylkowa? Moze
znasz internetowe namiary sklepu?. Poniewaz ja dopiero trawnik zaloze / ok.
15 arów/ wiec ciekawa jestem czy nie bedzie tak, ze te nasionka beda 3
miesiace kielkowaly a potem juz zrobi sie jesien ;)?
Pozdrawiam wiosennie
Goldie

5. Data: 2003-03-07 07:54:56

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b49e3j$hr4$1@atlantis.news.tpi.pl Anna
Kwiecinska<g...@o...pl> napisał(a):

> A ile euro on w tym Hamburgu kosztuje?
> Czy sklep prowadzi sprzedaz wysylkowa?
> Moze znasz internetowe namiary sklepu?. Poniewaz ja dopiero trawnik
> zaloze / ok. 15 arów/ wiec ciekawa jestem

Hejka. Skoro złociutka piszesz, że z forsą u Ciebie nie tęgo (filtr i
pompa do oczka), to przemyśl, czy stać Cię na kupno trzech opakowań
mieszanki Holidej w Hamburgu po 20 euro za sztukę. (Ponieważ jedno
opakowanie wystarcza na 50m. to na 15 arów potrzeba trzy) Razem to by było
60 x 4,20zł = 252 zł. W kraju można kupić porządną mieszankę traw za
dziesiąta część tej kwoty. A jak byś chciała się pobawić, to można w
sklepach z nasionami ( dawniej Centrali Nasiennej) kupić jednolite nasiona
poszczególnych gatunków traw i samemu skomponować sobie mieszankę. Np.
życica trwała + wiechlina łąkowa + kostrzewa czerwona. Wtedy będzie jeszcze
taniej.
Pozdrawiam rozsądnie Ja...cki
PS. Ja dokupiłem nasiona koniczyny białej i dodałem do mieszanki. Sam jestem
ciekaw, jak będzie wyglądał trawnik z tą koniczynką.

6. Data: 2003-03-07 07:59:21

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> PS. Ja dokupiłem nasiona koniczyny białej i dodałem do mieszanki. Sam jestem
> ciekaw, jak będzie wyglądał trawnik z tą koniczynką.

Swego czasu reklamowano trawe "Canada green" - cały rok zielona, nie trzeba
było kosić prawie wcale, była gęsciejsza ładniejsza i cudowniejsza i tylko 5
razy droższa - ale też się ludziska nabierali ...bywa...

Pozdro
Jack

7. Data: 2003-03-07 14:25:28

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> PS. Ja dokupiłem nasiona koniczyny białej i dodałem do mieszanki. Sam jestem
> ciekaw, jak będzie wyglądał trawnik z tą koniczynką.

Bedzie wygladal wspaniale! A konkretnie tak:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/konicz2.j
pg

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2003-03-07 20:43:21

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Nad moja Trawka tez mozna sie zastanawiac.
hehe
po Trawce faktycznie jest o czym myslec
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_ heholeus acetosus

9. Data: 2003-03-07 20:44:17

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:sZ1aa.20036$jP2.1983103@twister.neo.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Bedzie wygladal wspaniale! A konkretnie tak:
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/konicz2.j
pg

Hejka. Ładnie to wygląda. Rozumiem, że trawnika też nie kosisz :-)
Pozdrawiam koniczynowo Ja...cki

10. Data: 2003-03-07 21:01:41

Od: zdzislaw kmito <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam Aniu!
Tobie potrzeba 3 paczki,jedna paczka wystarczy na 50m kw.Koszt jednej
paczki wynosi 20 Euro.Jest ta Trawa droga,ale jak Ktos chce miec
porzadny trawnik to sie oplaca,oszczedzasz na czasie.Kosisz 3 razy w
Roku.Kosiarki spalinowe,ktore uzywacie w Polsce sa bardzo szkodliwe
dla czlowieka iotoczenia.Propaguje sie kosiarki elektryczne.Kontakt
www.WOLF-Garten.com
Jak bedzie problem z sprzedaza wysylkowa,to daj znac.
Pozdrawiam Zdzichu K

Anna Kwiecinska schrieb:

> [...]
> 15 arów/ wiec ciekawa jestem czy nie bedzie tak, ze te nasionka beda 3
> miesiace kielkowaly a potem juz zrobi sie jesien ;)?

Free Support, All OSes, All Applications
Re: Rdest-jaka nazwa?
Dla storczykowców
Pompa ogrodowa
Nasiona - traktowanie