Trawnik - walka od wiosny

1. Data: 2003-01-20 23:54:13

Temat: Trawnik - walka od wiosny
Od: "Adamus" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów !
To mój pierwszy "występ" na łamach grupy, a temat pewnie wałkowany nie raz.
Mam następujący problem w tym roku ok. sierpnia na moim trawniku wokół
drzewek i krzewów rozplenił sie mech, trudno stało się, chodzi mi o kwestię
jego usunięcia. Planuję zewranie całych połaci "zakarzonej" trawy i ponowne
jej zasianie. Jak myślicie czy to skutecznie wyeliminuje tą paskudną roślinę
? jak to zrobić skutecznie i jak zasiać trawę aby szybko wyrosła i dorównała
do pozostałych połaci trawnika ? Liczę na pomoc póki jeszcze mam czas na
przygotowanie się do walki.
Pozdrawiam wszystkich grupowiczow !
Adamus
a...@n...eweb.pl

2. Data: 2003-01-21 01:17:55

Temat: Re: Trawnik - walka od wiosny
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do pozostałych połaci trawnika ? Liczę na pomoc póki jeszcze mam czas na
Zrób jak piszesz,bez zbednych ceregieli.Trawe posiej silna,
krzewiaca sie mocno,gdyz tam cien i wilgoc,a mech lubi takowe
warunki. Pozdrawiam Luciano

3. Data: 2003-01-21 02:16:10

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Adamus" <a...@e...pl> wrote in message news:b0i26h$fg3$1@news.tpi.pl...

> [...]
> jej zasianie. Jak myślicie czy to skutecznie wyeliminuje tą paskudną roślinę?

Temat istotnie juz wystepowal. Jesli chcesz wiedziec, co bylo pisane, wejdz w
Google po polsku http://www.google.com/intl/pl/, potem w Grupy Dyskusyjne,
az dojdziesz do tej. Potem zaznacz "szukaj tylko w pl.rec.ogrody", wpisz "mech"
i masz 290 postow do przejrzenia.

A moje osobiste zdanie - zerwanie calych polaci trawy ma szanse wyeliminowac
te paskudna rosline (czyli trawe) i wtedy bez przeszkod bedzie mogl rosnac
u Ciebie piekny, wspanialy mech, lub na przyklad maliny, jesli je tam posadzisz.
Zreszta maliny dadza sobie rade i z trawa i z mchem.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2003-01-21 02:24:42

Temat: Komputer przeciwko komarom, karaluchom i szczurom
Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Siedzisz w nocy przy komputerze a wtem jakieś dziwne odgłosy dobiegają z
kuchni?
Uruchom program "Anti-Mal 2.0", emulator Raptora przeciwko szczurom,
karaluchom oraz komarom. Niestety ten programik jedynie wydaje dźwięki
mające odstraszać wymienione stworzenia. A może odstraszyłby krety?

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

5. Data: 2003-01-21 10:40:16

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łącząc się z Polski Google rozpoznaje polskie IP i od razu wyskakuje po
polsku.

Co do mchu, to mech jest dużo przyjemniejszy niż trawa, ładniejszy,
łatwiejszy w utrzymaniu i zdecydowanie bardziej oryginalny.

--
Rafał Wolski

6. Data: 2003-01-21 20:39:19

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i ja, a co oprocz mchu rosnie w Twoim ogrodzie? Ciekawa jestem, bo ten
ogrod to gdzies chyba w mojej okolicy.
A pod drzewami i krzewami nie dosiewaj trawy, wiosna posadz pod nimi bratki
a jesienia posadz drobne cebulowe.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Re: Zakładam ogród - proszę o rady
A propos konia...