Trochę NTG - szablony na sciane

1. Data: 2006-08-15 08:49:07

Temat: Trochę NTG - szablony na sciane
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że to nie ta zupełnie ta grupa, ale ponieważ jest tu sporo mam
więc ośmielam się prosić. Może ktoś zna i mógłby mnie wspomóc linkami
do stron z szablonami do malowania wzorów na ścianie do pokoju
dziecięgo? Szukam od wczoraj i nic sensownego nie mogę znaleźć.
Miałam kilka linków w bookmarku, ale strony niestety już nie istnieją :(

Pozdrawiam
Bea

2. Data: 2006-08-15 09:13:57

Temat: Re: Trochę NTG - szablony na sciane
Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Aug 2006 10:49:07 +0200, Beata Mateuszczyk
<b...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
>dziecięgo? Szukam od wczoraj i nic sensownego nie mogę znaleźć.
>Miałam kilka linków w bookmarku, ale strony niestety już nie istnieją :(

Ja nie mama, ale podrzucę na początek dość wyczerpującego linka:)
http://painting.about.com/cs/stencils/a/freestencils
.htm
trochę tam tego jest, nie stricte dziecięce, ale może coś dopasujesz?

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN
Zmień "whatever" na "o2"

3. Data: 2006-08-15 11:47:25

Od: " dansmy" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj jest trochę szablonów
http://glinki.com/?l=o2dyi0

danusia

4. Data: 2006-08-15 11:50:34

Od: " " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dansmy <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Tutaj jest trochę szablonów
> http://glinki.com/?l=o2dyi0
>
> danusia

Coś źle zrobiłam. Jeszcze raz wklejam
http://www.stencil-library.com/docs/cat077.htm
danusia

5. Data: 2006-08-15 18:13:15

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pat wrote:

> [...]
.htm
> trochę tam tego jest, nie stricte dziecięce, ale może coś dopasujesz?

Dzięki. Ładne szablony kwiatów. I wiem już czemu nie mogłam właściwych
szablonów znaleźć na anglojęzycznych stronach. Szukałam po słowie
patterns, a nie stencils :)

Pozdrawiam
Bea

6. Data: 2006-08-15 18:16:04

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@W...gazeta.pl wrote:

> Coś źle zrobiłam. Jeszcze raz wklejam
> http://www.stencil-library.com/docs/cat077.htm
> danusia

Dzięki. Fajne. Najbardziej zależy mi na zierzętach z Afryki (zebra,
słoń, itd.), ale jak nie znajdę, to tu coś pewnie wybiorę.

Pozdrawiam
Bea

7. Data: 2006-08-16 07:37:43

Od: "Niunia" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tutaj coś z innej beczki, troszkę kosztuje ale efekt może być całkiem
fajny :):
->
http://www.allegro.pl/item119826025_zestaw_naklejek_
sciennych_do_pokoju_dzieciecego.html
->
http://www.allegro.pl/item119826128_zestaw_naklejek_
sciennych_do_pokoju_dzieciecego.html

Pozdrawiam
Berni :)

8. Data: 2006-08-16 17:39:27

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niunia wrote:
> A tutaj coś z innej beczki, troszkę kosztuje ale efekt może być całkiem
> [...]

Wygląda ładnie, ale cena dla mnie zaporowa.
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy farby tempera nadają się do malowania na
ścianie? Tzn. czy dziecko nie rozmaże rysunku jak dotknie rączką,
zwłaszcza wilgotną?

Pozdrawiam
Bea

9. Data: 2006-08-17 10:42:17

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata Mateuszczyk napisał:

> [...]
> Mam jeszcze jedno pytanie. Czy farby tempera nadają się do malowania na
> ścianie? Tzn. czy dziecko nie rozmaże rysunku jak dotknie rączką,

malowac mozna z tym ze rozmaze sie,ale gdyby mozna to bylo czys
bezbarwnym zamalowac to wtedy byloby trwalsze.mozesz sprawdzic na
stronach decupage czy ta farba kryjaca nadaje sie rowniez na sciane ;)
tyle moich przemyslen
pozdrawiam kasias

10. Data: 2006-08-17 10:52:25

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ebvl8e$o33$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> Mam jeszcze jedno pytanie. Czy farby tempera nadają się do malowania na
> ścianie? Tzn. czy dziecko nie rozmaże rysunku jak dotknie rączką,

polecam akrylowe, nie powinny sie rozmazywać. Proszę sprostowac kjak ktos ma
odmienne zdanie ;-)
Tempery na pewno się rozmażą.
W ostateczności mozna kupić próbki duluxa czy dekorala (nie wiem czy robi,
dulux na pewno) ale mała gama intensywnych kolorów i chyba troszkę drogo
wyjdzie.
Dodo

It has removed 622 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

BALETNICE HERITAGE-POMOCY!!!
w co sie ubiera miss ??
[szydełko] prosba o opis i schemat po polsku sweterka wiązanego z Małej Diany
xxx jesień
[OT] sierpniowe spotkanie w Krakowie (2006)