Troche OT

1. Data: 2003-03-27 22:06:28

Temat: Troche OT
Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje bialy fartuch dlugosci....hmmm no nie wiem. Troche pod tylek
I stetoskop

Wiecie moze gdzie moge cos takiego dostac? Nie musi byc nowe, byle tanie

pozdr
Wizard

2. Data: 2003-03-28 10:41:58

Temat: Re: Troche OT
Od: "Świder" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2003-03-28 17:04:24

Od: "Magister" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukaj w google pod haslem "Cezal". Polskie sprawdzone sklepy i na 99%
maja oferte wysylkową. tak mi sie wydaje :p

4. Data: 2003-03-29 12:17:03

Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

:)
No wlasnie to jest problem bo w Koninie :(
Najbardziej zalezalo by mi na jakims sklepie internetowym bo raczej w mojej
"wiosce" nigdzie sie tego nie dostanie

pozdr
Wizard

5. Data: 2003-03-29 23:44:40

Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszukaj w google pod haslem "Cezal". Polskie sprawdzone sklepy i na 99%
> maja oferte wysylkową. tak mi sie wydaje :p

Dzieki. Rzeczywiscie maja to czego potrzebuje...ale niestety z tego co widze
to nie prowadza sprzedazy wysylkowej :(

A to moze ktos zna:
http://www.lora.bls.pl/oferta_ubrania.php

ehhh nie odpowiadaja na maile i nie wiem nawet jak to co maja wyglada

pozdr
Wizard

6. Data: 2003-03-30 17:42:13

Od: "Janusz Regulski" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Na allegro jedna osoba sprzedaje bialy fartuch za 20 zl - oferta wazna
jeszcze 4 dni; nr aukcji 11580428; stetoskopy prawdopodobnie tez maja. W
Warszawie na ul.Krasinskiego (przy Burakowskiej) jest CEZAL - tam z
pewnoscia znajdziesz, co potrzebujesz.
pozdrawiam

7. Data: 2003-03-30 21:31:31

Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze 4 dni; nr aukcji 11580428; stetoskopy prawdopodobnie tez maja. W
> Warszawie na ul.Krasinskiego (przy Burakowskiej) jest CEZAL - tam z

Dzieki

pozdrawiam
Wizard

8. Data: 2003-03-30 22:05:16

Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzeczywiscie na allegro jest i to nawet niedrogi, ale ja szukam nie az tak
dlugiego. Nie na cale cialo a tylko troche ponizej tylka. Taka fartuchowa
marynarka :P

Wiec jesli jeszcze ktos ma jakies namiary to byl bym wdzieczny

Ale i tak wielkie dziek iwszystkim. Juz przynajmniej mam jakis wybor.
Dzieki.

pozdr
Wizard

szczepienie na tezca
Przewód ślinianki
[alergia]Novo helisen- jakie efekty i skutki uboczne
Szczepionka gronkowcowa
maslo orzechowe