Trochę OT-:) ale nie koniecznie:) - Wczasy odchudzające - Karpacz

1. Data: 2002-05-27 10:00:59

Temat: Trochę OT-:) ale nie koniecznie:) - Wczasy odchudzające - Karpacz
Od: "Dorota Gudaniec" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

WCZASY ODCHUDZAJĄCE

W KARPACZU

07-16.06
cena : 1.050 zł

Wybierając się na wczasy odchudzające z HERBALIFE zrobisz pierwszy krok w
kierunku lepszego stylu życia dla siebie i swojej rodziny.

Świadczenia :
. 9 noclegów
. wyżywienie
. opieka instruktorów i konsultantów HERBALIFE
. zajęcia z instruktorem aerobic i górskim
. szkolenie w zakresie racjonalnego żywienia
. ubezpieczenie od NW i KL.

- Zakwaterowanie w pensjonacie "ABIR" w Karpaczu w pokojach 1-4 osobowych,
- Wyżywienie : śniadania i kolacje oparte na bazie produktów Herbalife oraz
trzydaniowe obiady.

1. Data: 2002-05-27 10:17:02

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Gudaniec" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> WCZASY ODCHUDZAJĄCE
>

> W KARPACZU
>
> 07-16.06
> cena : 1.050 zł

Jejku głodzą i jeszcze tyle pieniędzy za to chcą... Horror...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-05-27 11:03:35

Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Gudaniec <a...@a...com.pl> napisał(a):

> [...]
> cena : 1.050 zł

> - Wyżywienie : śniadania i kolacje oparte na bazie produktów Herbalife oraz

Brrrr...
Mnie to jakby płacili, to bym sie nie wybrał - bez żarcia i jeszcze do tego z
tymi obrzydliwymi preparatami... brrrr

pozdr,
nudny grzesio

1. Data: 2002-05-27 11:05:00

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Extra Virgine"
> Mnie to jakby płacili, to bym sie nie wybrał - bez żarcia i jeszcze do
tego z
> tymi obrzydliwymi preparatami... brrrr

Że obrzydliwe, to jeszcze nieważne, niektóre są nawet smaczne
(opinia kogoś bliskiego). Gorzej że nieskuteczne i.. szkodliwe dla
zdrowia:-(
Asia Słocka

1. Data: 2002-05-27 11:27:38

Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Gudaniec <a...@a...com.pl> napisał(a):

> Kochana Joanno :)) - klasyczne wczasy odchudzajace oparte na formule MŻ
> kosztuja okolo 2000 zl:)))

Heja Dorota!
Czy to MŻ oznacza: MNIEJ ŻREĆ?

pozdr,
nudny grzesio

1. Data: 2002-05-27 11:31:10

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Heja Dorota!
> Czy to MŻ oznacza: MNIEJ ŻREĆ?

mi się to skojażyło z Mało Żarcia. Pewnie coś w tym jest.

Waldek

1. Data: 2002-05-27 11:34:47

Od: "Dorota Gudaniec" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:act12j$a8o$1@news.onet.pl...

> [...]
>
> Jejku głodzą i jeszcze tyle pieniędzy za to chcą... Horror...

Kochana Joanno :)) - klasyczne wczasy odchudzajace oparte na formule MŻ

Dorota

1. Data: 2002-05-27 11:40:23

Temat: Re: Trochę OT-:) ale nie koniecznie:) - Wczasy odc
Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Slocka <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Że obrzydliwe, to jeszcze nieważne, niektóre są nawet smaczne
> (opinia kogoś bliskiego). Gorzej że nieskuteczne i.. szkodliwe dla
> zdrowia:-(

Jo tam prosty chłopaj i nie wiem czy zdrowe czy niezdrowe.
Wiem ino [moje koleżanki raz na jakiś czas wydają fortunę na "dietę
odchudzającą" i robią sobie te koktajle w pracy], że wali od nich okropnie
[czyt.: pachnie brzydko].
Czy skuteczne?... pytałem się ich przed chwilą... powiedziały, że taka dieta
skutecznie na pewno odchudza portfel w bardzo szybki sposób. Ale się
uśmiechały, to chyba nie tylko....
Mam fajne koleżanki w pracy.

pozdr,
nudny grzesio

1. Data: 2002-05-27 11:42:36

Od: "Dorota Gudaniec" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Że obrzydliwe, to jeszcze nieważne, niektóre są nawet smaczne
> (opinia kogoś bliskiego). Gorzej że nieskuteczne i.. szkodliwe dla

Asiu, na czym opierasz te opinie? - ja osobiscie jem te produkty od blisko
1,5 roku, karmie tym cala rodzine wlaczajac w to dzieci i jesli chodzi o
zdrowie to z CALA ODPOWIEDZIALNOSCA za wlasne slowa twierdze, ze to ratuje
zdrowie, mam na to wiele dowodow , opini lekarzy a przede wszystkim efekt
swoj i mojej rodziny.
Nie twierdze, ze kady moze i musi stosowac herbalife jest to kwestia
indywidualna, masz prawo do wlasne opinii ale na litosc boska zanim
cokolwiek powiesz to utwierdz sie w tym , ze masz racje, poprzyj to
argumentami a nie opiniami nie wiadomo kogo. Za produktami Herbalife stoi
Rada Naukowo Medyczna zlozona z 300 tysiecy wybitnych specjalistow z wielu
dziedzin nauki , medycyny, biologii etc....
od 22 lat ponad 40 milionow osob w 54 krajach stosuje te produkty
codziennie, produkty sa atestowane w kazdym kraju osobno w oparciu o system
zywieniowy , lokalne uwarunkowania prawne i tak dalej....
a po za tym , jesli znasz inna metode, rownie skuteczna i bezpieczna to
obiecuje Ci, ze bede pierwsza osoba, ktora sie tej metodzie podda, pozwol
innym tak jak ja schudnac bez glodowki 25 kg, bez obwisow skory i bez efektu
jojo - ja sie na to pisze:))
Tymczasem pozdrawiam cieplutko

Dorota Gudaniec

1. Data: 2002-05-27 11:46:04

Od: "Dorota Gudaniec" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka Grzesio:))
Dokladnie to :)))

MŻ to Miej Żreć, malo żarcia czy jak kto woli:)))

Pozdrowka

Dorota
Użytkownik "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:act57a$o6u$1@news.gazeta.pl...

> Heja Dorota!
> Czy to MŻ oznacza: MNIEJ ŻREĆ?
>
> pozdr,
> nudny grzesio

http://www.gazeta.pl/usenet/

wyprazany syr :)
Ciato rabarbarowe - prosba o przepis
mistrzostwa polski w grylowaniu - wróciłem, hehe
pomysl na krokiety (P)
soczewica