Troche głupie pytanie

1. Data: 2004-10-30 18:31:32

Temat: Troche głupie pytanie
Od: Andrzej <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam głupie pytanie. Nie wiem jak je ułożyc bo jest takie głupie, ale
poważne i niecierpiące zwłoki.

Czego powodem może być wydalanie zielonego kału?

2. Data: 2004-10-30 18:49:10

Temat: Re: Troche głupie pytanie
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 30 Oct 2004 20:31:32 +0200, Andrzej wrote:

> Mam głupie pytanie. Nie wiem jak je ułożyc bo jest takie głupie, ale
> poważne i niecierpiące zwłoki.
>
> Czego powodem może być wydalanie zielonego kału?

Może być powodem zadawania dziwnych pytań.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-10-30 19:30:18

Od: "michhallski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam głupie pytanie. Nie wiem jak je ułożyc bo jest takie głupie, ale
> poważne i niecierpiące zwłoki.
>
> Czego powodem może być wydalanie zielonego kału?

Pleśniejesz od środka.

4. Data: 2004-10-30 19:38:27

Od: "aphex" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czego powodem może być wydalanie zielonego kału?

mówiłem nie pal trawy

5. Data: 2004-10-30 22:13:23

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: cm0mj2$p5s$...@a...news.tpi.pl,
Od: Andrzej <m...@g...pl>
Było:
> Witam
> Mam głupie pytanie. Nie wiem jak je ułożyc bo jest takie głupie, ale
> poważne i niecierpiące zwłoki.
> Czego powodem może być wydalanie zielonego kału?

Tlenki miedzi są zielokawe ... Po ~20-30 latach leżenia na dachu blacha
miedziana robi się zielonkawa.
Jak dr MB nie poprawi w poniedziałek albo wtorek swojego postu (powyżej) to
śmiało możesz zapomnieć o problemie :-)
Jak mi nie wierzysz to poczytaj grupę i odpowiedzi dr MB.
W łykendy ma wolne i docina ale w inne dni jest po prostu prawdziwym,
pełnowymiarowym, solidnym, porządnym i naj ... Doktorem ;-)

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

6. Data: 2004-10-30 22:40:56

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 31 Oct 2004 00:13:23 +0200, Sławek SWP wrote:

> [...]
> W łykendy ma wolne i docina ale w inne dni jest po prostu prawdziwym,
> pełnowymiarowym, solidnym, porządnym i naj ... Doktorem ;-)

Ke?... ;)

Nie mam jakiegoś szczególnego pomysłu na zielony stolec, bo na stolcach
się nie znam za bardzo niestety - nie moja broszka. Wiem tylko tyle, ze
nie pamiętam takiego objawu ze studiów.

Na zdrowy rozum, przyczyną zielonego stolca może być zawartość jakichś
zielonych barwników w pokarmie. Poza tym być może barwniki żółciowe w
jakichś niecodziennych warunkach mogły by zabarwić kał zielonkawo...
Poza tym nic mi nie przychodzi do głowy, ale zastrzegam, że gastrologiem
nie jestem.

Poza tym pytanie dotyczyło nie *przyczyn* takowego, a *skutków*.

7. Data: 2004-10-30 22:43:52

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: 1m2s4eeopc5zw$....@a...coca.cola,
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>
Było:
> [...]
> gastrologiem nie jestem.
>
> Poza tym pytanie dotyczyło nie *przyczyn* takowego, a *skutków*.

<lol> I już po łykendzie :-(

--------

8. Data: 2004-10-30 22:43:58

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 30 Oct 2004 23:40:56 +0100, Marek Bieniek wrote:

[..]
> Poza tym być może [...]
> Poza tym nic mi nie przychodzi do głowy[...]
> Poza tym pytanie dotyczyło nie *przyczyn* takowego, a *skutków*.

Poza tym późno chyba jest, bo się powtarzam.

:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

9. Data: 2004-10-30 22:48:22

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 31 Oct 2004 00:43:52 +0200, Sławek SWP wrote:

> <lol> I już po łykendzie :-(

A gdzie tam:)

10. Data: 2004-10-30 22:52:26

Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1m2s4eeopc5zw$.dlg@always.coca.cola Marek Bieniek
<a...@s...re.invalid> pisze:

> Nie mam jakiegoś szczególnego pomysłu na zielony stolec
Ja mam. 0,5 kg lub więcej gotowanego bobu. Szczególnie na pusty żołądek
Niemniej odcień zieleni pozostawia sporo do życzenia...

Jotte

Torbiele
Macie problem z dziąsłami????
Bilobil pomógł czy nie ?