Troche inne

21. Data: 2006-11-12 16:55:26

Temat: Re: Troche inne
Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:

> To moja głupia odpowiedź na głupi żart na temat psa. Mnie to nie
> bardzo śmieszy.

De gustibus...

ż.

22. Data: 2006-11-13 20:08:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek:
> ... Zona zada natychmiastowego rozwodu.
> ... Jest jakies wyjscie z takiej sytuacji.
> Facet jest zalamany i jest szansa ze popelni samobojstwo.

Popelnic samobojstwo przed rozwodem?

--
Czarek

23. Data: 2006-11-13 20:24:27

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:ej6rrn$ccf$...@n...onet.pl,
zona alberta <a...@o...pl> napisał(a):

> Ja nie,

Skąd wiesz? Masz jakieś doświadczenia?

pozdrawiam
Tatiana Z Wielką Głupawką
--
Miłość wchodzi mężczyźnie przez oczy a kobiecie przez uszy
/Ludwika Godlewska/

24. Data: 2006-11-13 23:14:30

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-10 19:35, władze miasta zaapelowały, o niedokarmianie
zimujących w parku osobników gatunku 'Darek' argumentując to następująco:

> Chodzi o to ze zona przylapala go jak mial seks z jednym z domownikow a
> konkretnie mowiac z psem. Jest jakies wyjscie z takiej sytuacji. Facet
> jest zalamany i jest szansa ze popelni samobojstwo.

Strasznie jestem ciekaw, czy rozważa
możliwość powieszenia się na smyczy...

--
Dusiołek
http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl

25. Data: 2006-11-14 07:47:52

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena wrote:

> Skąd wiesz? Masz jakieś doświadczenia?

Miałam garbatego pana od historii to sobie wyobraziłam :p

--
super-cool /exploradora/ Dora
zona alberta (30.6), Julka (4.2), Zuza (2.3)

26. Data: 2006-11-14 23:05:50

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Vicky napisał(a):
> Użytkownik "Darek"
>
> Niech idzie do dobrego profesjonalisty po poradę.

Jeśli dla żony tego nieśczęśnika ma jakieś znaczenie
to, ze pies jest domownikiem, to ona sama tez zapewne
potrzebuje terapi.

Pozdr,
--
ŁK

27. Data: 2006-11-15 03:54:09

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Darek" <d...@o...pl> skrev i meddelandet
> Chodzi o to ze zona przylapala go jak mial seks z jednym z domownikow a
> konkretnie mowiac z psem. Jest jakies wyjscie z takiej sytuacji. Facet
> jest zalamany i jest szansa ze popelni samobojstwo.

Temat ciekawy, niedawno spotkalam sie z czyms podobnym. Chodzi o kobiete i
koty.... Z ta roznica, ze ona nie widzi w tym nic "zlego"...
Szukalam nawet informacji na ten temat i wyczytalam, ze jesli zwierze nie
cierpi, to jest to OK.......

pozdrawiam po dluzszej przerwie,
magda

28. Data: 2006-11-15 09:04:17

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: napisał(a):

Wszelki Duch... Gdzieś Ty się podziewała?

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

29. Data: 2006-11-15 10:01:32

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> napisał(a):

> Szukalam nawet informacji na ten temat i wyczytalam, ze jesli zwierze nie
> cierpi, to jest to OK.

Ciekawe jak się uzyskuje zeznania kotów...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

30. Data: 2006-11-15 10:12:15

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Ciekawe jak się uzyskuje zeznania kotów...

Mi troche logistycznie nie pasuje... kobieta i kot?

Eulalka

Łagodne rodzinne drgawki noworodkowe
Zakazać prezerwatyw...
[ot] pomoz
Umiarkowanie w seksie - światowy trend (link)
Poszukuje samotnej mamy