Troche o miłosierdziu

71. Data: 2019-01-08 16:06:10

Temat: Re: Troche o miłosierdziu
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-08 09:28, Kviat wrote:
> [...]
youtu.be&t=582

> No i?
> Woda w pewnych sytuacjach jest ciekła, a w pewnych nie, z tego nijak nie
> wynika, że ktoś powoduje myślami zamarzanie wody.
> Z tego nijak nie wynika, że ktoś myślami powoduje jakiś określony sposób
> poruszania liści.

> Nie. Nie wynika.
> Założyłaś (wierzysz), że "niektórzy mogą więcej" i z takiego założenia
> wyciągasz wnioski. Twoje głębokie przekonanie to za mało.
> Skąd wiesz, że "niektórzy mogą więcej"?

Własnie z tego powodu, że jesteśmy różni, jesteśmy piękni i wspaniali.
Czego i Tobie życze.

72. Data: 2019-01-08 16:10:04

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-08 09:28, XL wrote:

> Dobry przykład wzmocni?

Może to też przez to oddalanie się od okresu niemowlęcego, czy
wcześniejszego, życia płodowego, gdy mały człowiek funkcjonował jeszcze
mocno na obu wymiarach, tym materialnym i tym duchowym.

73. Data: 2019-01-08 16:21:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-08 09:42, Kviat wrote:

youtu.be&t=582

helsona-Morleya

> [...]
> Powtarzasz kłamstwa.

> No i?
> Czego nie rozumiesz w tym zdaniu?

> Powtarzanie kłamstw to nie jest zwykłe ciemniactwo. To ignorancja
> połączona z prostactwem.
> No chyba że robisz to celowo dla dobrej zabawy, a to już jest zwykłe
> chamstwo, bo musisz sobie zdawać sprawę, że zawsze znajdzie się grupa
> osób, która w płaską Ziemię (czy inną bzdurę) uwierzy.
> Do której grupy się zaliczasz? Chamów, prostaków, czy ignorantów?
>
> Jeżeli czegoś nie rozumiesz, to pytaj, zamiast bezmyślnie powtarzać po

Właśnie potwierdziłes przypuszczenia, że wiedze, którą posiadasz w
zakresie fizyki, zamykęła sie na VI klasie szkoły podstawowej.
//chociaz tej, jeszcze przed reformą.

74. Data: 2019-01-08 19:20:57

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Oszukali Was na tym Galapagos.
> To nie ewolucja, to ekspresja genów.
>
> Ta ekspresja, może być spowodowana wieloma czynnikami.
> W świecie roslin, (np: drzew), jest najłatwiejsza do zaobserwowania i
> silnie zależy od warunków siedliskowych. To raczej, zaprzecza ewolucji.
>
> To jeszcze jedna teoria spiskowa, która ma na celu ukrycie efektu Ebner'a.

Mam w domu biologa, dlatego ponioslo nas na te Galapagos (chyba ze 120
wysp, z tego okolo 20 wiekszych, polowa do zwiedzania z zezwoleniem, a
bylismy na 5-7), a po krotkich poszukiwaniach znalazlem to:

>"Wir haben uns schlapp gelacht", berichtet Alex Olek vom
Max-Planck-Institut (MPI) für molekulare Genetik in Berlin. "Die
Behauptung, man könne Gene durch elektrische Felder revitalisieren, ist
absoluter Unsinn", erklärt auch Kasper Zechel, Biophysiker vom MPI in
Göttingen.
Denn was sich wie die Verwirklichung schlimmster Schreckensvisionen
ausnimmt, entpuppt sich bei näherer Betrachtung als Lehrstück über die
Gesetze einer Mediengesellschaft.
Guido Ebner ist bis heute davon überzeugt, daß ihm 1985 mit seiner
elektrischen "Evolutions-Umkehr-Maschine" ein Durchbruch geglückt sei.
Unter seinen Kollegen freilich galt er seither als irregeleiteter Spinner.
Wissenschaftlich veröffentlicht hat Ebner seine Experimente bis heute
nicht. Dafür geistert seit Anfang der neunziger Jahre seine mysteriöse
Rückwärts-Evolution durch halbseriöse Fernsehsendungen, durch Presse und
esoterische Bücher.

(...)
"Köstlich" findet der Kölner Physik-Professor Günter Nimtz die
"revolutionären Resultate" ("Stern TV") der beiden Schweizer noch aus
einem ganz anderen Grund. Als Autor des Buches "Elektrosmog" hat er sich
ausgiebig mit den Bemühungen von Wissenschaftlern befaßt, die Wirkung
elektrischer Felder auf biologische Organismen nachzuweisen. Auf
voreilige Behauptungen oder falsche Schlüsse ist er dabei oft gestoßen.
Nur selten aber habe er von einem ähnlich absurden Experiment wie dem
der Schweizer gehört. Denn die von ihnen beschriebene Versuchsanordnung
sei so konzipiert, daß dort, wo die vermeintlich elektrisch beeinflußten
Zellen sich befinden, "gar kein elektrisches Feld ist". <

http://www.spiegel.de/spiegel/print/d-9086328.html
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

75. Data: 2019-01-08 21:09:54

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-08 19:20, silvio balconetti wrote:

> [...]
> sei so konzipiert, daß dort, wo die vermeintlich elektrisch beeinflußten
> Zellen sich befinden, "gar kein elektrisches Feld ist". <

A Chińczyk się zawzioł i coś mu tam więcej urosło.

https://www.scmp.com/news/china/science/article/2164
365/electric-plants-powering-chinas-new-agricultural
-revolution?share=e2cc59e4

i nawet profesor Guo, potwierdził:

"Professor Guo Yalong, a researcher at the Chinese Academy of Beijing's
Institute of Botany, said the impact of electricity on plant "definitely
exists". "Electricity is like air and water. It is part of the natural
environment," said Guo, who was not involved in the project.
"Many ionised particles in plants have either negative or positive
charges. They can respond to the presence of a man-made electric field
nearby," he said."

76. Data: 2019-01-09 02:43:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Może to też przez to oddalanie się od okresu niemowlęcego, czy
> wcześniejszego, życia płodowego, gdy mały człowiek funkcjonował jeszcze
> mocno na obu wymiarach, tym materialnym i tym duchowym.

To podam Ci fajny żart o Kielcach - Tobie tak, bo nie liczę na jego
powszechne zrozumienie:

Klasa, lekcja wychowania obywatelskiego. Pan pyta uczniów. - Dzieci z czym
się wam kojarzą Kielce?

Wstaje Jasiu, na na szyi szalik i dziwną czapkę.
Korona, Korona - krzyczy na całą klasę Zdejmuje szalik i zaczyna nim machać
uderzają niechcący w głowę Stasia.
Ty durniu - woła Staś - Kielce to miasto wojewódzkie położone w Górach
Świętokrzyskich, siedziba biskupstwa, jedno z najstarszych miast w Polsce
założone przez Mieszka Starego. Nieopodal jest piękny zamek w Chęcinach
pamiętający Kazimierza Wielkiego oraz największa w Polsce jaskinia o nazwie
Raj.
Pięknie Stasiu - mówi nauczyciel - a ty Jasiu siadaj i siedź spokojnie.

Nauczyciel patrzy po dzieciach i wskazuje na milczącego typa w kącie klasy.
-A tobie Sierzputowski z czym się kojarzą Kielce? Sierzputowski wstaje,
jest znanym debilem, postrachem szkoły, nie panuje nad odruchami i
emocjami, kibluje już trzeci rok

Mnie? - pyta jak głupi
Tak tobie - mówi zirytowany nauczyciel
Mnie, panie psorze Kielce kojarzą się z kulturą, z ludźmi, którzy
komunikują się przez internet, z wolnością słowa i tejże wolności obroną

Ty kretynie! Nie wytrzymuje nauczyciel. Znowu zaczynasz! Jak cię kiedyś
spytałem z czym ci się kojarzy biała chusteczka to powiedziałeś, że z dupą!
Siadaj!
Sierzputowki siada i mruczy pod nosem - bo mnie się wszystko z dupą
kojarzy, tylko nie Kielce. Nauczyciel rzuca w Sierzputowskiego kluczami,
trafia go w głowę, a Sierzputowski zalewa się krwią. Klasa rży ze śmiechu.

Wstaje Marysia. - Ja powiem proszę pana z czym mi się kojarzą Kielce. Mnie
się one kojarzą z biskupem Kaczmarkiem, bo kiedy mój dziadziuś służył w
milicji w 1946 roku to....

- Cisza, cisza, ryczy nauczyciel, koniec lekcji, koniec lekcji...

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

77. Data: 2019-01-09 17:48:18

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-09 02:43, XL wrote:

> [...]
> milicji w 1946 roku to....
>
> - Cisza, cisza, ryczy nauczyciel, koniec lekcji, koniec lekcji...

https://pl.wikipedia.org/wiki/Proces_biskupa_Kaczmar
ka
A szkoła, w której rzecz się miała, nosiła imie: 'Bohaterów ORMO'.

78. Data: 2019-01-09 17:54:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-09 17:48, Ilona wrote:

> https://pl.wikipedia.org/wiki/Proces_biskupa_Kaczmar
ka
> A szkoła, w której rzecz się miała, nosiła imie: 'Bohaterów ORMO'.

i jedna z reakcji 'prasy katolickiej':

"Na łamach Wrocławskiego Tygodnika Katolików 27 września 1953 roku
Tadeusz Mazowiecki przypisał biskupowi Kaczmarkowi poglądy, prowadzące
do utożsamienia wiary ze wsteczną postawą społeczną, a dobra Kościoła z
trwałością i interesem ustroju kapitalistycznego. Pisał, że proces bp
Kaczmarka udowodnił również naocznie, i to nie po raz pierwszy, jak
dalece imperializm amerykański, pragnący przy pomocy nowej wojny, a więc
śmierci milionów ludzi, narzucić panowanie swego ustroju wyzysku i
krzywdy społecznej krajom, które obrały nową drogę dziejową, usiłuje
różnymi drogami oddziaływać duchowieństwo oraz ludzi wierzących i
kierować ich na drogę walki z własną ojczyzną, stanowiącą wspólne dobro
wszystkich obywateli. "

79. Data: 2019-01-10 10:26:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
> różnymi drogami oddziaływać duchowieństwo oraz ludzi wierzących i
> kierować ich na drogę walki z własną ojczyzną, stanowiącą wspólne dobro

Proces krakowskich ksieży (i męczeństwo bpa Kaczmarka, petycja literatów w
tym Szymborskiej o smierć dla nich) to fakt, który tylko dobitnie dopełnił
w tym żarcie pewną listę chwalebnych dla Kielc rzeczy. W tym NIBY żarcie
należy zwrócić uwage na nauczyciela - on dążył do tego, aby została przez
dzieci wypowiedziana sprawa pogromu kieleckiego. I nie wytrzymał nerwowo -
bo nie udało się to, nie udało się zgodnie z odgórnymi wytycznymi nagiąć i
wychowac młodych obywateli w postawie kajającej się za ten fakt.

80. Data: 2019-01-10 10:35:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 10 stycznia 2019 10:26:49 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
> bo nie udało się to, nie udało się zgodnie z odgórnymi wytycznymi nagiąć i
> wychowac młodych obywateli w postawie kajającej się za ten fakt.

Z Wikipedii:

Był przeciwnikiem akcji zbrojnych podziemia przeciwko Niemcom, gdyż uważał że
prowadzą jedynie do wykrwawienia się - uważał iż społeczeństwo powinno przeczekać
okupację hitlerowską. Za swoją postawę został napiętnowany w ,,Biuletynie
Informacyjnym AK", a następnie w Sprawozdaniu Ministra Spraw Wewnętrznych w Londynie
Stanisława Mikołajczyka w sprawie sytuacji w okupowanej Polsce w rozdziale Położenie
kościoła katolickiego (Sprawozdanie nr 6/42, L. dz. K. 5006/42).

https://pl.wikipedia.org/wiki/Czes%C5%82aw_Kaczmarek

Oczywiście, że 12 lat to za dużo co dostał, a literaci i Konferencja Episkopatu
zachowali się wyjątkowo paskudnie.

Niewiniątkiem to jednak bp Kaczmarek nie był, co widać na załączonym obrazku.

Znowu będzie przepraszał?
Sylwestra i Nowy Rok swietowano tez w Arabii Saudyjskiej
Życzenia AD 2019
Cos o zboczeniach
to będzie mój najlepszy sylwester w życiu