Re: Troche psychologii (RE: znowu malo psychologii)

1. Data: 2000-01-09 19:15:40

Temat: Re: Troche psychologii (RE: znowu malo psychologii)
Od: t...@c...com.pl (Magdalena Tokarska) szukaj wiadomości tego autora

"Poza tym każdemu zdarza się coś mądrego
napisać"

Dzięki Dorrit. Szczerze.
Bo już myślałam, że po prostu jestem za głupia na to, żeby cokolwiek tutaj napisać i
dlatego Pan Mariusz jest zły.
Pozdrawiam,
MagdaL.
----------
Od: Dorrit <z...@c...com.pl>
Do: p...@n...pl
Data: 9 stycznia 2000 20:05

spider napisał(a) w wiadomości: ...
>spider.
> Przepraszam, a co to jest plonk? Jakaś opcja w OE? Przecież ściąga się
tematy, a nie osoby wybiórczo. Poza tym każdemu zdarza się coś mądrego
napisać. Nawet mnie.
Dorrit

----------

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-10 05:54:25

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Tokarska <t...@c...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...
TRABUL wrote:

> [...]
> Bo już myślałam, że po prostu jestem za głupia na to, żeby cokolwiek
tutaj napisać i dlatego Pan Mariusz jest zły.

Po co mu mowisz, ze jest zly ??? Jeszcze sie do tego przyzwyczai i uzna to
za stan TRWALE NORMALNY. Chlopak ma i tak dosc problemow ze soba, wiec
prosze ( bardzo ) z laski swojej mu nie dokuczac !!!

OBRONCA CIEMIEZONYCH
TRABUL

Re: wrażliwo?ć
Re: wrażliwo?ć