Trójglicerydy - mam już tego dość

1. Data: 2005-11-25 10:29:27

Temat: Trójglicerydy - mam już tego dość
Od: "Jacek" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

od prawie dwóch lat jestem na diecie niskotłuszczowej ze względu na wysoki
poziom trójglicerydów i nadczynność tarczycy. Biorę Eutyrox 125 oraz
Fenoratio. Poziom tg się wacha ale nigdy nie osiągnął normy. Dziś odebrałem
wyniki, mam 347 tg, poprzednio było 190, kiedyś 650. Ta bezwartościowa dieda
już mi bokiem wychodzi, jestem słaby, ciągle chce mi się jeść. Mój kolega ma
60 lat, stosuje dietę Kwaśniewskiego i wyniki ma dobre. A ja, mimo
stosowanie leków i diety tzw. zdrowej mam ciągle złe wyniki. Mam 36 lat.

--
Jacek

2. Data: 2005-11-25 10:46:24

Temat: Re: Trójglicerydy - mam już tego dość
Od: "Jaga" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się jeść. Mój kolega ma 60 lat, stosuje dietę Kwaśniewskiego i wyniki ma
> dobre. A ja, mimo stosowanie leków i diety tzw. zdrowej mam ciągle złe

Nie jestem specjalistą, ale mialam podobne problemy, stosuję dietę
śródziemnomorską:

- ryby morskie, owoce morza
- chude mięso ( białe )
- warzywa owoce ( standard )
- oliwa z oliwek
- dodatkowo aroniia, żórawina, zielona herbata, soja

No cóż tęsknię za golonką, ale od czasu do czasu pozwalam sobie na pizzę i
inne wysokotłuszczowe dania :) Wczoraj odebrałam wynik trójglicerydy 182,
bez leków !!!

Aga

3. Data: 2005-11-25 10:58:15

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się jeść. Mój kolega ma 60 lat, stosuje dietę Kwaśniewskiego i wyniki ma
> dobre. A ja, mimo stosowanie leków i diety tzw. zdrowej mam ciągle złe

Bo hipertrojglicerydemia wymaga diety niskoweglowodanowej. Spożycie
tłuszczów nasyconych ma tu mniejsze znaczenie. Poza tym zero alkoholu i
zrzucic brzuszek i ruch.
I robic badanie po 12h godzinach niejedzenia.

4. Data: 2005-11-25 10:59:11

Od: "Jaga" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

I robic badanie po 12h godzinach niejedzenia.

z tego co mi mówiono to po 14 godzinach :)

aga

Ciśnienie
Uraz stawu palca - zastosować glukozaminę?
łzawienie oczu <--> zimno
Druzy
Nietolerancja węglowodanów, co to oznacza?