Trudność życia w teraźniejszości

1. Data: 2009-07-14 10:05:57

Temat: Trudność życia w teraźniejszości
Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Cały czas wspominam stare dobre czasy studiów i pracy, jednocześnie myślę,
że dopiero po śmierci będzie znowu dobrze. Obecnie siedzę na wsi, jest
całkiem dobrze zwłaszcza teraz w lato ale nie jestem tak dobry jak kiedyś,
czegoś mi brakuje. Czy moje życie będzie tylko czekaniem na śmierć?

2. Data: 2009-07-14 12:11:36

Temat: Re: Trudność życia w teraźniejszości
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sakujami" napisał w wiadomości

> [...]
> wsi, jest całkiem dobrze zwłaszcza teraz w lato ale nie jestem tak
> dobry jak kiedyś, czegoś mi brakuje. Czy moje życie będzie tylko

Jeśli na to pozwolisz, to na pewno.

michał

3. Data: 2009-07-14 13:27:14

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami pisze:
> [...]
> kiedyś, czegoś mi brakuje. Czy moje życie będzie tylko czekaniem na śmierć?

po śmierci też będziesz wspominał stare dobre czasy

4. Data: 2009-07-14 13:57:44

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sakujami" <s...@n...gmail.to> wrote in message

Pisales o tym kilka razy,
to dosc ciekawe.

Propozycja: nakresl tamte, lepsze czasy.

Jak bylo kiedys ze bylo lepiej?
Co takiego mogles robic, czego teraz nie robisz?

Pozdr,
Duch

5. Data: 2009-07-14 14:16:35

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami pisze:
> [...]
> wsi, jest całkiem dobrze zwłaszcza teraz w lato ale nie jestem tak
> dobry jak kiedyś, czegoś mi brakuje. Czy moje życie będzie tylko

To nie dotyczy tylko Ciebie - wszyscy czekamy za śmiercią..

6. Data: 2009-07-14 14:17:05

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Obecnie siedzę na wsi, jest całkiem dobrze zwłaszcza teraz w lato
> ale nie jestem tak dobry jak kiedyś, czegoś mi brakuje. Czy moje

Wszystko ma swój czas,
i jest wyznaczona godzina
na wszystkie sprawy pod niebem:
Jest czas rodzenia i czas umierania,
czas sadzenia i czas wyrywania tego, co zasadzono,
czas zabijania i czas leczenia,
czas burzenia i czas budowania,
czas płaczu i czas śmiechu,
czas zawodzenia i czas pląsów,
czas rzucania kamieni i czas ich zbierania,
czas pieszczot cielesnych i czas wstrzymywania się od nich,
czas szukania i czas tracenia,
czas zachowania i czas wyrzucania,
czas rozdzierania i czas zszywania,
czas milczenia i czas mówienia,
czas miłowania i czas nienawiści,
czas wojny i czas pokoju.

--
Pozdrawiam - Aicha (nie myślałam, że ja to kiedyś zacytuję:))

7. Data: 2009-07-14 14:42:14

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=pyeeR3v-_pY

8. Data: 2009-07-14 16:33:10

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, czasem tak właśnie się zdarza.
W pewnym sensie jeśli ktoś nie sprawdzi się za bardzo w przeszłości,
to w teraźniejszości ponosi tego [załużone] konsekwencje.

BTW to nie musi być twoja wina.
Po prostu z jakichś względów nie dorosłeś do tego z czym miałeś do
czynienia w przeszłości, i teraz masz w dalszym ciągu szanse na rozwój,
tylko jak-gdyby z niżej ustawioną poprzeczką.

Jeśli marnowanie szans [mimo wszystko] nie weszło ci w krew, to powinieneś
sobie z tym poradzić.
Jeśli jednak sobie nie poradzisz, to w przyszłości może być jeszcze "gorzej"
niż teraz.

Krótko mówiąc: naucz sie doceniać to co jest. ;)

--
CB

"Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał(-a)
w wiadomości news:h3hlld$dvl$1@news.onet.pl:

9. Data: 2009-07-14 18:45:40

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> Propozycja: nakresl tamte, lepsze czasy.
>
> Jak bylo kiedys ze bylo lepiej?
> Co takiego mogles robic, czego teraz nie robisz?

Byłem programistą i byłem w tym dobry, teraz jestem cieniem dawnego siebie.

Nie potrafię być w pełni szczęśliwy i mam tęsknotę za byciem szczęśliwym.

10. Data: 2009-07-14 19:13:49

Od: "Stalker" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sakujami" <s...@n...gmail.to> wrote

> Byłem programistą i byłem w tym dobry, teraz jestem cieniem dawnego
> siebie.
>
> Nie potrafię być w pełni szczęśliwy i mam tęsknotę za byciem szczęśliwym.

A ty masz jakąś rodzinę? Żonę, dzieci?

Stalker

psychologia oblężona
Kiedy to się zaczyna?
Czy pyskielka pojdzie do nieba?
życie jest piękne
To jest paradoks naszych czasów, rozum zaczyna nas ogłupiać ;-)