Trudność życia w teraźniejszości

31. Data: 2009-07-15 15:04:31

Temat: Re: Trudność życia w teraźniejszości
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A coś stoi na przeszkodzie, żeby zajmować się tym czym zajmowałeś się,
> kiedy byłeś szczęśliwy?

Przepraszam, ale chyba powtórzyłam już wcześniej zapodane idee.
To wszystko dlatego, że niestety nie nadążam nadrabiać zaległości.

Ewa

32. Data: 2009-07-15 15:58:06

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przypuszczam, że w sporym znieczuleniu.

;)
Niezłe.

Jako, że jade niedługo na urlop - może polecicie jakieś ciekawe książki,
które ostatnio czytaliście?

pozdrawiam
ostryga

33. Data: 2009-07-15 17:03:08

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ostryga" <z...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> ;)
> Niezłe.
>
> Jako, że jade niedługo na urlop - może polecicie jakieś ciekawe książki,

Co kto lubi. Moze to?

http://metoda-tippinga.pl/

z całego serca- polecam

Chiron

34. Data: 2009-07-15 17:47:59

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Kocham Wojtka! miłością wielką a nieodwzajemnioną...

on jest mój!

35. Data: 2009-07-15 18:00:06

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:
> [...]
>
> ;)
> Niezłe.
>
> Jako, że jade niedługo na urlop - może polecicie jakieś ciekawe książki,

"pani jeziora" sapkowskiego :)

36. Data: 2009-07-15 18:07:23

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:

> Jako, że jade niedługo na urlop - może polecicie jakieś ciekawe książki,
> które ostatnio czytaliście?

Specyficzne. ;)
Ostatnio w ramach doskonalenia włoskiego czytam sobie opowiadania Morawii.
A poza tym niedawno odświeżałam Irvinga Stone'a. Każdy tytuł warto IMO,
a żeby na urlopie nie oddalać się zbytnio od tematyki grupy, to zacznij
od "Pasji utajonych", jeśli jeszcze nie czytałaś. ;)

Pozdrawiam
Ewa

37. Data: 2009-07-15 18:16:24

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żeby na urlopie nie oddalać się zbytnio od tematyki grupy, to zacznij od
> "Pasji utajonych", jeśli jeszcze nie czytałaś. ;)

A pod jakim kątem to związane z tematyką grupy?

Dodam, że szukam czegoś naprawdę lekkiego.
Zmęczony mam umysł, tym razem.

ostryga

38. Data: 2009-07-15 18:18:49

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@...pl> napisał w wiadomości

> Co kto lubi. Moze to?
>
> http://metoda-tippinga.pl/

O nie, żadnych super metod na wakacje. :)

A może chmielewską sobie przypomnę?
Albo Agathę Christie. Bardzo miłe na wakacje.
pozdrawiam
o.

39. Data: 2009-07-15 18:43:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Jul 2009 20:00:06 +0200, tren R napisał(a):

> "pani jeziora" sapkowskiego :)

"Proooooza" Sapkowskiego ?
:-D

40. Data: 2009-07-15 19:48:05

Od: "Stalker" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote

> A coś stoi na przeszkodzie, żeby zajmować się tym czym zajmowałeś się,
> kiedy byłeś szczęśliwy?

Starość

Stalker, starość nie radość...

psychologia oblężona
Kiedy to się zaczyna?
Czy pyskielka pojdzie do nieba?
życie jest piękne
To jest paradoks naszych czasów, rozum zaczyna nas ogłupiać ;-)