Trudność życia w teraźniejszości

71. Data: 2009-07-16 10:53:29

Temat: Re: Trudność życia w teraźniejszości
Od: "Fryderyka Niemocińskia" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami <s...@n...gmail.to> napisał(a):

> Nie potrafię być w pełni szczęśliwy i mam tęsknotę za byciem szczęśliwym.
Może obniż poprzeczkę i spróbuj być zwyczajnie zadowolonym.

72. Data: 2009-07-16 11:00:05

Od: "Fryderyka Niemocińskia" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami <s...@n...gmail.to> napisał(a):

> Czy moje życie będzie tylko czekaniem na śmierć?
Nie czekaj na to, co samo przyjdzie. Zapomnij o śmierci, ona będzie i tak o
Tobie pamiętać.

73. Data: 2009-07-16 11:06:46

Od: "Fryderyka Niemocińskia" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga <z...@v...pl> napisał(a):

> [...]
> Ratunku.
>
> W sobotę jadę za granicę.
> Jak wrócę z zagranicy to mi jeszcze 2 tygodnie nieróbstwa zostaną.
> Co wtedy?
> Zapiszę się na przyspieszony kurs nowego języka obcego.
> Albo zgłoszę się do jakiejś misji PAH albo coś i powiem, że chcę sortować
> rzeczy.
> Whatever.
>
> Odlot bez pracy.
> Mówię wam.
> No śmieję się trochę, ale ogólnie nie jest fajnie bez pracy.
> Ot, a propos trudności życia w teraźniejszości. ;)

Wyobrażasz sobie siebie w sytuacji starczej rentki?

74. Data: 2009-07-16 21:19:35

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> Szczególnie, jeśli przyczajony komornik ją nieco okroi. :)

Ha! Mówisz, że mam się uzbroić w cierpliwość i co 10 lat wznawiać
wniosek o egzekucję? :DDD

--
Pozdrawiam - Aicha

75. Data: 2009-07-17 23:04:56

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Wolałabym jakąś klimę w wersji outdoor. :)

Nie ma tak dobrze, na razie popracuj! :)

michał

76. Data: 2009-07-17 23:06:19

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" :

> Ha! Mówisz, że mam się uzbroić w cierpliwość i co 10 lat wznawiać
> wniosek o egzekucję? :DDD

No... jest to jakiś pomysł. :)))

michał

77. Data: 2009-07-20 18:15:26

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Piekne.... jedno i drugie.
>
> Sęk w tym, że szczęście nosi się w sobie.
> Wynika ze spokojnej zgody na to co jest.
> A jeśli tej zgody nie ma? No to trzeba coś zmienic. Zawsze można COŚ
> zmienić. Nawet jak teoretycznie "okoliczności nie pozwalają", MK

trzeba dojrzeć by to dojrzeć.
nawet jeśli wiesz, że można coś zmienić, to nie wystarczy wiedzieć.

78. Data: 2009-07-26 17:54:33

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15.07.2009 medea <e...@p...fm> napisał/a:

> Może Krajewskiego? Czytałaś już? Nie jest może aż tak lekki, ale też
> kryminał, jeśli nie zdecydujesz się na Chmielewską. ;)

O! Ostatnio go "męczyłem" pod namiotem. Polecam. :)
--
Relpp

79. Data: 2009-07-26 17:56:52

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.07.2009 Stalker <t...@i...pl> napisał/a:

> A coz takiego prozie tej zarzucic mozna?
> Ze Sapkowski, czy ze w swiecie wyobrazni sie obraca? (Znaczy fantasy
> jest be, czy sf ogolnie?)

XL ma problemy z odczytywaniem analogii pomiędzy rzeczywistością a fantasy
to też nie trafi. ;)
--
Relpp

psychologia oblężona
Kiedy to się zaczyna?
Czy pyskielka pojdzie do nieba?
życie jest piękne
To jest paradoks naszych czasów, rozum zaczyna nas ogłupiać ;-)