Trufle

1. Data: 2009-03-31 10:55:06

Temat: Trufle
Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was miał z nimi w Polsce do czynienia?
SJS

2. Data: 2009-03-31 12:02:54

Temat: Re: Trufle
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z Was miał z nimi w Polsce do czynienia?
> SJS

Ja. Nie powiem, gdzie rosną.

3. Data: 2009-03-31 14:05:36

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z Was miał z nimi w Polsce do czynienia?

Właśnie też jestem po lekturze ostatniej Angory ;)
Ciekawy temat, jeszcze ciekawsze ceny.
Jak to uprawiać ? Czy ktoś serio miał z tym do czynienia ?
A może ktoś jadł? Jak to smakuje ?

4. Data: 2009-03-31 14:54:29

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

oglądałem film o truflach we Francji i przypomniało mi się, że w czasach
królewskich w Polsce też wykorzystywano świnie do poszukiwań trufli

> Jak to uprawiać ? Czy ktoś serio miał z tym do czynienia ?

na filmie pokazywano "hodowle" drzew truflowych w tym przykładzie były to
dęby "zakażone" od małego czyli od żołędzia truflami
czas oczekiwania na pierwsze zbiory od 3 do 10 lat
podali informację, że trufle żyją także w mikoryzie z lipami a ponieważ mam
na działce 70 lip więc temat mnie zainteresował

> A może ktoś jadł? Jak to smakuje ?

a nie wiem
SJS

5. Data: 2009-03-31 15:12:22

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podali informację, że trufle żyją także w mikoryzie z lipami a ponieważ
> mam na działce 70 lip więc temat mnie zainteresował

Moje Gratulacje !
Chodzi mi o lipę, gdzie to można zobaczyć ?

6. Data: 2009-03-31 15:50:21

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości grup

> Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Moje Gratulacje !
> Chodzi mi o lipę, gdzie to można zobaczyć ?

a tu http://www.rebkow.za.pl/ na godzinie czwartej
a na serwerze http://maps.geoportal.gov.pl/webclient/ pozycja X 447 698 i Y
676351
trzeba wejść przez link Mapy a na pozycji X 447782 Y 676816 ciekawostka -
koło o średnicy około 80m a przyroda kół nie robi
jakieś obok 500 m jest drugie koło ale o średnicy około 150-200m

SJS

7. Data: 2009-03-31 16:17:46

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości