Re: Trują nas czy nie trują?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 24 Nov 2017 18:56:42 -0800 (PST)
<0...@g...com>
<5a0ef376$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
<5a12983f$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Trują nas czy nie trują?
From: j...@o...pl

W dniu poniedziałek, 20 listopada 2017 09:54:25 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> No no, właśnie zaprzeczyłeś Biblii.
> :-O
> Gdybyś u muzułmanów to zrobił wobec Koranu, już byś nie żył.

mylisz sie kochana ikselkus:)
Mahomet nie jest moim wrogiem, ale serdecznie
do mnie sie usmiechal; watpie wiec, zeby Jego wyznawcy
cokolwiek zlego mi wobec tego faktu uczynic mogli.

zreszta pamietam, jak obuchem w łeb jakbym dostawal,
kiedy chcialem sie otrzec o tamta wiare.
a ja ocieram sie o kazda, i nie chce ani doklsadnie czytac,
ani wiedziec, co w wiar Pismach Swietych napisali,
bo zaciemni mi to tylko obraz Boga.
Boga Stwórcy.

jacek