Re: Trują nas czy nie trują?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 27 Nov 2017 19:05:08 -0800 (PST)
<0...@g...com>
<5a0ef376$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
<5a12983f$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5a19d1a4$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Trują nas czy nie trują?
From: j...@o...pl

W dniu sobota, 25 listopada 2017 21:25:10 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Nie wiem, jak żeś się uchował w takim przeświadczeniu... Naprawdę nie
> słyszałeś o ,,Szatańskich wersetach" i ich autorze??????
>
> https://wiadomosci.wp.pl/znani-uchodzcy-603872062302
3233g/4

ano słyszałem, słyszałem.
w moich widzeniach nie bylo nic, co źle świadczyłoby o Mahomecie czy Allachu.
wiec nie widzę powodu dla którego miałbym być prześladowany przez wyznawców islamu.
oczywiście, gdyby te widzenia podważały ich dobroć, to tez bym napisał.
wówczas jednak tez nie byłoby nic, za co mógłbym być prześladowany przez ich
wyznawców.
ja mam pisać Prawdę, a nie to, co o Kimś w Pismach napisali.
i jest tak samo niebezpieczne, jak bezpieczne. a na dodatek uczciwe:)

pozdrawiam,
jacek