Re: Trują nas czy nie trują?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 29 Nov 2017 20:20:53 -0800 (PST)
<0...@g...com>
<5a0ef376$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
<5a12983f$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5a19d1a4$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5a1d28f5$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Trują nas czy nie trują?
From: j...@o...pl

W dniu wtorek, 28 listopada 2017 10:14:30 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
a-obraze-koranu,263015.html

a-obraze-koranu,12303,i.html

ernator-skazany-za-obraze-koranu-wstawia-sie-za-nim-
onz/

-na-obrazanie-mahometa-islamu-i-niszczenie-koranu-w-
usa/

slowa-koranu-zestawil-z-seksem,2230.html

raze-koranu-53151.html

palenie_Koranu.html

pdf

> Jacku, prawda jest taka, że jakby chcieli, to by go dawno ukatrupili. Jak
> L. Kaczyńskiego.
> Po prostu musi być jakiś BARDZO konkretny powód, że Sumlińskiego NIE
> ukatrupili i to mnie najbardziej zastanawia.

to, w tym ujeciu, bardzo smieszne argumenty.
leszek, no dobrze Lech niech bedyie, bo przzeciez tylko ja go znalem,
zginal, i dopuszczal taka mozliwosc, bo mimo wszelkiej jego starannosci
inaczej na Wawelu spoczywac by nie mogl, tzn. moglby, jednak kazda ewentualnosc
ku celowi zapamietania i byc moze bedaca droga ku meczczennikom, czy swietym
uwazal za, w efekcie koncowym, dobra.
poza tym Bog go nie chronil tak, jak ludzi, ktorzy sa uzaleznieni od prawdy.
jest takie cos, ikselkus, jak Duch Prawdy.
wowczas nawet diably zabic go nie moga. szatan tez - bo nikt mu w tym nie pomoze.

jacek

a jest jakis powod, dla ktorego ja np. zyje?