Re: Trump we francji zaskoczony prezydentową Francj i

From: Pszemol <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Trump we francji zaskoczony prezydentową Francj i
Date: Fri, 14 Jul 2017 15:40:51 -0000 (UTC)

Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> To tylko kwiki żydoskich mediów w niu jorku, w PL masz to samo.
> Już mało kto to kupuje.
>
> cyt.
> Po uczynieniu niniejszego wstępu odpowiedział, że ,,tak jak New York Times
> jest żydowską gazetą dla Amerykanów, tak Gazeta Wyborcza jest żydowską
> gazetą dla Polaków w sensie kulturowym."
>

> Wpływ ten odnosi się zwłaszcza do działania mediów określanych jako
> żydowskie. Krzysztof Kłopotowski potwierdził, że linią redakcyjną
> obecnego naczelnego New York Timesa, Arthura Sulzbergera juniora, jak sam
> zadeklarował, jest naprawa i uzdrowienie świata.

> [...]

Nie wiem co Ty sugerujesz z tym przymiotnikiem "żydowski". Sugerujesz że
"żydowski" znaczy dobry, przyjacielski, wręcz braterski? USA z Izraelem ma
zażyłe stosunki intymne, handlują ze sobą bronią, zaawansowaną technologią
niemilitarną, są partnerami i sojusznikami na Bliskim Wschodzie i zachowują
się bardzo po przyjacielsku i ze wzajemnością.

To tylko w Polsce, z jakiś niezrozumiałych mi powodów, "żydowski" w
stosunku do gazety oznaczać może coś złego...

Jak wspierasz Trump i USA to musisz się pogodzić ze AUTOMATYCZNIE wspierasz
i popierasz Żydów w Izraelu i tych mieszkających w USA i na całym świecie.