Truskawki

1. Data: 2000-06-04 12:39:01

Temat: Truskawki
Od: "Dawid JJ" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Co można zrobić z truskawek, coś exstra, super smacznego ???

Dziękuje

1. Data: 2000-06-04 21:45:04

Temat: Re: Truskawki
Od: "Maxim Abramovich" <m...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Hi!
> Co można zrobić z truskawek, co? exstra, super smacznego ???
Zjesc! ;-))
> Dziękuje
Smacznego!

1. Data: 2000-06-05 07:36:01

Od: "dla wtajemniczonych Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dawid JJ <d...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8hdfj5$62u$...@n...intertele.pl...
> Co można zrobić z truskawek, coś exstra, super smacznego ???
>
> Dziękuje

18%, trochę cukru i żelatyna rozpuszczona., miksuje się po kolei: śmietanę z
cukrem, potem schłodzoną żelatynę. Ew. kubek śmietany zmiksowany ze
"śnieżką" - też jadalne).

Jeśli położysz na nim truskawki i zalejesz chłodną galaretką wiśniową.
Poczekasz aż stężeje to wyjdzie ci "ambrozja"

1. Data: 2000-06-05 10:28:36

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dawid JJ <d...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8hdfj5$62u$...@n...intertele.pl...
> Co można zrobić z truskawek, coś exstra, super smacznego ???
>
> Dziękuje

A dzisiaj mam miec na obiadek makaron z truskawkami. Superpotrrawa na upaly:
miksujesz schlodzone truskawki z odrobina cukru (wg gustu), tylko nie na
mus, a tak, zeby bylo sporo "fafolow" (to zreszta tez rzecz gustu) i
dodajesz do ugotowanego i przelanego zimna woda (musi byc chlodny i
"czysty") makaronu (np. swiderki, albo kokardki). Pycha.

Jader

1. Data: 2000-06-05 10:42:32

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader <j...@p...com.pl> wrote in message
> [...]
> ). Pycha.
>
> Jader
>
> Jestes chyba jednym z nielicznych panow, ktorzy lubia tego rodzaju
obiadki. Tzn. makaron lub inne kluchy czy ryz na slodko. Przewaznie spotykam
sie z opinia ze to nie obiad. Moj ojciec zawsze mowil: "bardzo dobre, ale co
dzis jest na OBIAD?"
Ja osobiscie jak najbardziej jestem ZA i pewnie w najblizszych dniach uracze
sie daniem Twojego pomyslu.
Pozdr
Asia

1. Data: 2000-06-05 10:58:37

Od: T...@a...com.pl (Tomek Barczak) szukaj wiadomości tego autora

czesc wszystkim
ja tez lardzo lubie "kluchy" na slodko. pod wszelka postacia. oczywiscie
nie da sie tego jesc codziennie, ale jak zona przygotuje, to razem z
dziecmi chrupiemy az nam sie uszy trzesa. moze byc i makaron z
truskawkami. jeszcze nie probowalismy, ale sadze, ze i my w tym tygodniu
skosztujemy. a co myslicie, zeby do tych truskawek dodac niskokaloryczny
jogurcik albo kefirek? odrobinka cukru i mniam mniam....
deedo
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-06-05 12:34:20

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego zaraz niskokaloryczny? Duzo lepsza jest mniam mniam smietanka.
A kiedy makaron jest cieply, to ta potrawa jest jeszcze lepsza...

--
Ania K.

1. Data: 2000-06-05 12:42:52

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

A te smietanke to wymieszac jeszcze z cukrem waniliowym. To dopiero ma
smak....Mmhh..
Danka

1. Data: 2000-06-05 12:51:25

Od: "malenka" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Danka" <j...@n...nl> wrote in message
> A te smietanke to wymieszac jeszcze z cukrem waniliowym. To dopiero ma
> smak....Mmhh..
> Danka
>
> "Ana" <a...@e...com.pl> schreef in bericht

A moze zamiast makaronu - pampuchy??? Pozywniejsze chyba ;)))

Jezu, jaka jestem glodna...

1. Data: 2000-06-05 12:52:59

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

To pewnie przez to że czytam tę grupę od kilku miesięcy w ogóle nie mogę
schudnąć ;-) ...

--
Ania K.

Re: Dolphin spagetti