Truskawki się kończą!!!

1. Data: 2003-06-13 11:05:54

Temat: Truskawki się kończą!!!
Od: "Mich'ata " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Donoszę z frontu (plantacja truskawek u mojej cioci), że jest niedobrze:(
A nawet gorzej. Z powodu braku deszczu truskawki się kończą.
Krzaczki usychają i brakuje nowych owoców.
Moja ciotka zazwyczaj zbierała plony przez ok. 1,5 miesiąca.
Teraz po 3 tygodniach twierdzi, że to koniec:(((

Tak więc wszysy, którzy robią przetwory na zimę...radzę to robić teraz
i juz chyba dłużej nie czekać.

Pozdrawiam,
M.

ps. może ktoś jednak wie jak zrobić ryż po japońsku? bardzo proszę:)

1. Data: 2003-06-13 13:11:49

Temat: Re: Truskawki się kończą!!!
Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To zależy w jakim regionie się kończa...
W Gdańsku dopiero się zaczęły...;)
Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-06-13 20:00:39

Od: "Chmurka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@B...onet.pl> napisał w wiadomości
> To zależy w jakim regionie się kończa...
> W Gdańsku dopiero się zaczęły...;)

potwierdzam, dopiero wczoraj udalo mi sie kupic ladne, duze i
czewoniutkie... wczesniej jakies takie mikrusy byly.... chociaz kto wie co
bedzie niedlugo... w koncu u nas tez deszczu ani widu ani slychu....
chyba na wszelki wypadek zaczne szybko wyprobowywac kolejne grupowe przepisy
z truskawami :))

pozdrawiam
chmurka

Saszlyki