Truskawki z makaronem

1. Data: 2006-06-27 16:07:25

Temat: Truskawki z makaronem
Od: "czeladnik" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos na upaly i wysyp truskawkowy
Proste jak drut

Truskawki rozgniesc widelcem, dodac cukier i smietane.
Makaron, najlepiej muszelki - ugotowac, schlodzic, podawac z wymieszana
miazga truskawkowa.
Mniam, smacznego

2. Data: 2006-06-27 16:10:26

Temat: Re: Truskawki z makaronem
Od: "Agata Mryczko" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeladnik napisał(a):
> [...]
>
> Truskawki rozgniesc widelcem, dodac cukier i smietane.
> Makaron, najlepiej muszelki - ugotowac, schlodzic, podawac z wymieszana

mniam dodaje do tego jeszce twarog mniam:) chyba jutro zrobie takie
truskawkowo makaronowe cos;)

pozdrawiam
Agata"agatonek"Mryczko

3. Data: 2006-06-27 16:28:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Mryczko" <p...@w...pl> wrote in message
s.com...

czeladnik napisał(a):
> [...]
> miazga truskawkowa.

mniam dodaje do tego jeszce twarog mniam:) chyba jutro zrobie takie

Ja też - jutro ogrzeję mleko na świeży ser...
Dzisiaj odwirowałem słodką śmietanę...

4. Data: 2006-06-27 17:02:09

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeladnik" <n...@g...pl> wrote in message
> [...]
>
> Truskawki rozgniesc widelcem, dodac cukier i smietane.
> Makaron, najlepiej muszelki - ugotowac, schlodzic, podawac z wymieszana

ja do tego robie ryz zamiast makaronu. a dzisiaj mam
ryz zapiekany z jablkami. tez mniam ;)

iwon(k)a

5. Data: 2006-06-27 20:17:54

Od: "Matylda Borucka" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeladnik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Truskawki rozgniesc widelcem, dodac cukier i smietane.
> Makaron, najlepiej muszelki - ugotowac, schlodzic, podawac z wymieszana

ja przepraszam, ale mnie się niedobrze robi na samą myśl. Nie mogę znieść
połączenia makaronu z truskawkami.
To jest chyba jedyna potrawa, którejk nie mogę włożyć do ust. A! i jeszcze
zupy owocowej.

Pozdrawiam
Teli. - z miską gnijących już truskawek ( a jak się skończy sezon, będę
żałowała, że się nie napchałam na zapas)

6. Data: 2006-06-28 05:31:47

Od: "weni" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja do tego robie ryz zamiast makaronu. a dzisiaj mam
> ryz zapiekany z jablkami. tez mniam ;)

Wysyp truskawek...
wiec ryz polany zmiksowanymi z cukrem truskawkami plus kefir...
jest bardzo dobry na upaly.
Ryz z jablkami tez mniam ale jesienia jak jest wysyp jablek...
Wersji makaronowej nie uskutecznialam...jesli juz to z samym serem i cukrem.
:-)

7. Data: 2006-06-28 07:10:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"weni" <o...@w...pl> wrote in message

Witam!

Ryż, ale polany lekko zbitą słodką śmietaną z cukrem i wanilią i truskawki
posiekane ostrym nożem na kawałki i nasypane na smietanę.

8. Data: 2006-06-28 11:00:19

Od: "weni" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
>
> Ryż, ale polany lekko zbitą słodką śmietaną z cukrem i wanilią i truskawki
> posiekane ostrym nożem na kawałki i nasypane na smietanę.
Ojoj...taki to umie sobie dogodzic ;-!

9. Data: 2006-06-28 11:30:11

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"weni" <o...@w...pl> wrote in message