Trylogia po angielsku - poszukuję

1. Data: 2006-01-05 19:08:56

Temat: Trylogia po angielsku - poszukuję
Od: "Tosiek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie: poszukuję Trylogii H. Sienkiewicza w j. angielskim, gdyby
ktoś wiedział, lub miał...?

2. Data: 2006-01-05 21:59:38

Temat: Re: Trylogia po angielsku - poszukuję
Od: Michał Muszyński <m...@i...val.id> szukaj wiadomości tego autora

Tosiek <a...@w...pl> wrote:

> jak w temacie: poszukuję Trylogii H. Sienkiewicza w j. angielskim, gdyby
> ktoś wiedział, lub miał...?

W wersji papierowej? Wydaje mi się, że widziałem niedawno w Trafficu w
W-wie.

Pozdrawiam,
much

3. Data: 2006-01-06 16:54:46

Od: "Tosiek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wersji papierowej? Wydaje mi się, że widziałem niedawno w Trafficu w
> W-wie.
>
> Pozdrawiam,
> much

tak, w wersji papierowej, ale najlepiej do kupienia przez internet
Tosiek

4. Data: 2006-01-07 13:48:49

Od: Michał Muszyński <i...@v...id> szukaj wiadomości tego autora

Tosiek <a...@w...pl> wrote:

> tak, w wersji papierowej, ale najlepiej do kupienia przez internet

Zerknij tutaj:
<http://www.traffic-club.pl/sklep/ksiazki_show/id_pr
oduct/87965.html>.
Jest tam też Ogniem i mieczem, Pana Wołodyjowskiego nie znalazłem.

Spytaj na pl.rec.ksiazki.

Pozdrawiam,
much

5. Data: 2006-01-07 14:26:43

Od: "Tosiek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
oduct/87965.html>.
> Jest tam też Ogniem i mieczem, Pana Wołodyjowskiego nie znalazłem.

Wielkie, wielkie dzięki :)
pozdrawiam Tosiek

Szkoła wieczorowa i prawa nauczyciela (DOSYĆ PILNE)
Praca /wychowawca na kolonii
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
UWAGA: palant z doktoratem na UW !!!
Małe conieco