Tryptyki - motyle i wazki - cd

1. Data: 2002-07-31 12:53:34

Temat: Tryptyki - motyle i wazki - cd
Od: "Justyna Goworek" <goworej@[nospam]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Wracam do tematu wspolnego zakupu tych potrojnych wzorkow z Sew and So
(szczegoly w moim poscie z 5-07-2002). Z roznych maili i postow na grupie
wynika ze jest juz 8 chetnych.
Licze ze calosc bedzie okolo 270 zet (230 wzory + nie wiem ile koszty
wysylki). To wychodzi po 34 zlote od osoby. Jesli by sie znalazlo wiecej
chetnych to oczywiscie skladka spada.

Ponizej znajdziecie liste osob, sprawdzcie sie, kto tam byl chetny, kto
jeszcze nie jest na liscie, a chce, to niech sie dopisze. I finalizujmy
sprawe bo mnie juz rece swierzbia zeby to wyszyc :-))))
Stynko - daj znac czy nadal jestes chetna do zaplacenia swoja karta.

A tu lista: (Z gory przepraszam ze niektore osoby opisuje e-mailem ale nie
mozna ich inaczej odroznic.)
1. Stynka
2. A.Sikora (czy Bigos tez sie zrzuca???)
3. Ela 0626
4. Anna - q...@p...onet.pl
5. Magda - Białystok
6. Iwona - Puchaczek, Elbląg/Poznań
7. Ania -a2nna@poczta..onet.pl
8. moja skromna osoba :-))

--
Pozdrowienia,
Justyna (Lodz)

Jesli chcesz do mnie napisac - wytnij czesc [nospam] z mojego adresu.

1. Data: 2002-07-31 13:22:50

Temat: Re: Tryptyki - motyle i wazki - cd
Od: "Magda Zalewska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jeszcze ja!

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-07-31 14:43:08

Od: "Katasia" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

to i ja poprosze

Kasia

Użytkownik "Justyna Goworek" <goworej@[nospam]poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ai8mr0$2999$1@news2.ipartners.pl...

1. Data: 2002-07-31 14:44:20

Od: "stynka_pracuje" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stynko - daj znac czy nadal jestes chetna do zaplacenia swoja karta.

Ja nadal chetna i moge placic karta.

stynka

1. Data: 2002-07-31 16:22:34

Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

potwierdzam swój akces,
Anna

1. Data: 2002-07-31 17:24:24

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> potwierdzam swój akces,
> Anna

Ja też

Ela

1. Data: 2002-08-01 08:41:32

Od: "stynka_pracuje" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tu lista: (Z gory przepraszam ze niektore osoby opisuje e-mailem ale
nie
> mozna ich inaczej odroznic.)
> 1. Stynka
> 2. A.Sikora (czy Bigos tez sie zrzuca???)
> 3. Ela 0626
> 4. Anna - q...@p...onet.pl
> 5. Magda - Białystok
> 6. Iwona - Puchaczek, Elbląg/Poznań
> 7. Ania -a2nna@poczta..onet.pl
> 8. moja skromna osoba :-)) - czyli Justyna (Lodz)

No to ja poprosze o maile na priva j...@m...pl i zobaczymy, ile nas
jest tak naprawde i ile to bedzie kosztowac.
Ja chetnie - jesli sie zgodzicie - zaplace wiecej i wezme cale komplety
(tzn. kanwa i nici - chyba tam sa, prawda?) Tylko jak to podzielic, zeby
bylo sprawiedliwie? Schematy moge poskanowac i wydrukowac w domu... a ksero
kolorowe sporo kosztuje.

OK, dajcie znac, bom pies na wazki i motyle.

pozdrowienia upalne,
stynka

1. Data: 2002-08-02 06:30:57

Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Justyna Goworek <goworej@[nospam]poczta.onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:ai8mr0$2999$...@n...ipartners.pl...
> [...]
> mozna ich inaczej odroznic.)
> 1. Stynka
> 2. A.Sikora (czy Bigos tez sie zrzuca???)

Proszę dopisać do tej listy również i mnie
Liana
Lodz

1. Data: 2002-08-02 07:43:02

Temat: Re: Tryptyki - motyle i wazki - zgloszenia na stynkowego priva!!!