Tryptyki z sew ans so

1. Data: 2002-07-05 08:29:10

Temat: Tryptyki z sew ans so
Od: "Justyna Goworek" <goworej@[nospam]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny,
Widze ze trpytyki wazek i motyli sa poszukiwane intensywnie. W watku
bilder...cos tam rzucilam propozycje coby je zrzutkowo kupic z Sew and So.
Oba zestawy nazywaja sie Mellow Moments (numery
7292 i 10031). W zestawie schemat, instrukcje, nici, igla i Aida 16.
Kosztuja po 17,96 funciakow kazdy. Czyli na polskie oba okolo - 232 zl +
koszty
wysylki.

Wiem ze drogo ale jak sie podzieli na 10 osob to wychodzi po 25 zet. Jedna
osoba dostaje caly zestaw - i w zamian rozsyla reszcie lub doplaca wiecej,
po prostu. Mysle ze rozdawanie zestawu w stylu - ta dostaje muline, ta
material a jeszcze inna schemat jest bez sensu.

Czy znajdzie sie ktos chetny do zaplacenia swoja karta kreydowa i przyjecia
przesylki? Oczywiscie PO tym jak sie zrzucimy. --
Pozdrowienia,
Justyna (Lodz)

Jesli chcesz do mnie napisac - wytnij czesc [nospam] z mojego adresu.

1. Data: 2002-07-05 08:43:21

Temat: Re: Tryptyki z sew ans so
Od: "stynka_pracuje" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przyjecia
> przesylki? Oczywiscie PO tym jak sie zrzucimy. --

Gdyby 10 osob chcialo, to jasne, ze cena jest OK. Ja moge placic.

stynka

1. Data: 2002-07-05 08:54:02

Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

też w to wchodzę:-)
Anna

1. Data: 2002-07-05 09:57:04

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja z racji swojego bezrobocia mam troszke krucho z kasą ale postaram się
nazbierać. Więc jak coś to też wchodzę :)))

--
******* Magda *******
(Białystok)

1. Data: 2002-07-05 11:22:28

Od: "Magda Zalewska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tego miejsca gdzie oryginał wrzuciłam przerobione na .pat. Czy jakość
może być czy za kiepska?

Magda
GG 1663774; ICQ 136403608

1. Data: 2002-07-05 11:32:51

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stynka_pracuje" <s...@s...net> napisał w wiadomości
Jedna

> przyjecia
>

> Gdyby 10 osob chcialo, to jasne, ze cena jest OK. Ja moge placic.
>
> stynka

Dorzucam sie.

Anka + Bigos (ten nie placi:))

1. Data: 2002-07-05 20:33:10

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do tego miejsca gdzie oryginał wrzuciłam przerobione na .pat. Czy jakość
> może być czy za kiepska?

a mogę się dowiedzieć gdzie jest oryginał?? Czyli poproszę o dokładniejsze
namiary na te zpatowane rysunki bo sie pogubiłam :)))

Dziękuję
--
******* Magda *******
(Białystok)

1. Data: 2002-07-06 08:55:08

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby 10 osób chcialo, to jasne, ze cena jest OK. Ja moge placic.
>
> stynka

To i ja. Jeśli będą chętni, to może i drugi - ważkę - dałoby się kupić.
A jakie to ma wymiary?

Pozdrawiam
Ela0626

1. Data: 2002-07-06 09:06:03

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To i ja. Jeśli będą chętni, to może i drugi - ważkę - dałoby się kupić.
> A jakie to ma wymiary?

Z tego co mi się wydaje to mówimy o dwóch obrazkach razem:))) Czy się mylę??

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-07-06 09:33:58

Od: stynka <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Madziula wrote:

> a mogę się dowiedzieć gdzie jest oryginał?? Czyli poproszę o dokładniejsze
> namiary na te zpatowane rysunki bo sie pogubiłam :)))

06.13 bilder

stynka

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"It is the mark of an educated mind to be able to entertain
a thought without accepting it."

Aristotle
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

stynka