Trzeba zasuwać do kosmetyczki.

11. Data: 2011-02-16 11:55:38

Temat: Re: Trzeba zasuwac do kosmetyczki.
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lut, 12:44, J-23 <k...@g...pl> wrote:
> [...]
wiadomoscinews:ee6e1f94-6132-4285-8e06-37445f82b388@
x13g2000vbe.googlegroups.com...

> np.
> pierwsza zona jest prof.zwyczajnym, kierownikiem katedry
> reszta tez nie najgorzej

errata:
nienajgorzej, nie "nie najgorzej"

12. Data: 2011-02-16 11:58:35

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lut, 12:55, J-23 <k...@g...pl> wrote:

wiadomoscinews:ee6e1f94-6132-4285-8e06-37445f82b388@
x13g2000vbe.googlegroups.com...

> errata:
> nienajgorzej, nie "nie najgorzej"

dla mnie EOT w tym watku

13. Data: 2011-02-16 12:02:18

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

kazdy czlowiek ma swoje zycie seksualne.
jeden sie ugania, jak to inteligentnie zauwazyles.
inny przezywa upojne uniesienia seksualne sam ze soba
__

Hah, Panowie, nie wnikam :-))))).

MK

14. Data: 2011-02-16 12:03:55

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
v.googlegroups.com...
> [...]
>
> MK

np.
pierwsza zona jest prof.zwyczajnym, kierownikiem katedry

____

To ja tu czegos bardzo nie rozumiem.
Bo jesli wiazales sie z kobietkami z klasa i inteligencja,
to czemu sprowadzasz nas wszystkie, w czambul, do dosyc schematycznej roli?

MK

15. Data: 2011-02-16 12:07:30

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
>>
> kazdy czlowiek ma swoje zycie seksualne.
> jeden sie ugania, jak to inteligentnie zauwazyles.
> inny przezywa upojne uniesienia seksualne sam ze soba

Etam, satyr(a) w krotkich majteczkach.

16. Data: 2011-02-16 12:21:24

Temat: Re: Trzeba zasuwać do kosmetyczki.
Od: "pl.aton.~_|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Ja" <7...@m...pl> napisał

Czego pragną kobiety?
Według naukowców, gust kobiet zmienił się, ponieważ stały się one
niezależne finansowo.
Kobiety szukają dobrze sytuowanych mężczyzn, a mężczyźni wybierają
ładne kobiety - taki jest stereotyp. Jednak badania naukowców z
University of Abertay Dundee pokazały, że gust kobiet zmienił się,
ponieważ stały się one niezależne finansowo. Sytuacja materialna ich
partnera nie jest już więc taka ważna,
--
Uff!...
:o)

większą wagę przykładają do
odpowiedniego wyglądu.
-
:o/
No cóż, wyglądam, jakbym mieszkał w pudle na ulicy,
ale to się zmieni, poważnie.
Chyba...

- Wyszliśmy z założenia, że przy wyborze partnera preferencje dobrze
zarabiających kobiet są takie same, jak mężczyzn. A więc, że szukają
młodszych i bardziej atrakcyjnych partnerów,
===================================
a nie takich, którzy
zapewnią im stabilność finansową - mówi Moore.

Bo chodzi o te piep.zone geny,
znowu...

Po przeanalizowaniu
ankiet okazało się, że tylko pierwsze założenie było słuszne. - Jeśli
chodzi o wygląd zewnętrzny partnera, preferencje dobrze sytuowanych
pań są identyczne jak mężczyzn - wyjaśnia Moore. Jednak o ile
mężczyźni wybierają młodsze partnerki, o tyle kobiety zdecydowanie
wolą starszych panów.

:o)
Nieźle...
Jak to ? Ale właściwie dlaczego ?

Moore uważa, że współczesne kobiety wybierają partnerów z różnych grup
wiekowych i przywiązują dużą wagę do
wyglądu, ponieważ są bardziej pewne siebie i często niezależne
finansowo. Dlatego szukają wpływowych i atrakcyjnych mężczyzn,
przypominających typem George'a Clooneya.
http://www.psychologie-heute.de/

Taak, wpływowy man, czyli najlepiej wódz plemienia...
:o/
A już myślałem, ze chodzi o mądrość życiową,
no wiecie, doświadczenie i te sperawy...
:o)

No to udowodnili Ikselci materializm, a kobietą wyzwolonym szukanie
piękna duchowego. Czy nie jest czasem tak, że biedni patrzą na kasę, a
bogaci myślą o miłości?

O miłości i o wpływach w stadzie, tak ?
A przynajmniej dziane dziewczyny o tym myślą.
No bo o czym niby by miały myśleć, co ?
O męskim kopciuszku ?
Nie no, na coś takiego są już za stare, tak ?
Chyba że jest piękny, młody i silny jak tur...
:o)

zdar
juda.~

17. Data: 2011-02-16 13:02:15

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ja wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> partnera nie jest już więc taka ważna, większą wagę przykładają do
> odpowiedniego wyglądu. Naukowcy określają to zjawisko mianem "efektu
> George'a Clooneya".
> Fhionna Moore, psycholog z University of Abertay Dundee,
> przeprowadziła ankietę online wśród prawie 4 tys. kobiet i mężczyzn.
> Pytania dotyczyły ich sytuacji finansowej, wykonywanego zawodu i
> warunków życiowych. Oprócz tego ankietowani wskazywali określenie
> najlepiej pasujące do ich potencjalnego przyszłego partnera:
> atrakcyjny wygląd, humor lub zasobne konto.

Skoro one takie niezależne, to czemu ciągle:
http://zdrowie.onet.pl/newsy/kobiety-wola-pieniadze-
od-udanego-seksu,1,4174129,artykul.html ?

Qra

18. Data: 2011-02-16 14:13:07

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lut, 11:13, J-23 <k...@g...pl> wrote:
> dla kobiety, dziewictwo i kobiecosc to jedyna przepustka do swiata.
> dziewczyna wie ze jest tyle warta, ile seks jaki mozna z nia miec.
> i to jest motorem jej dzialan, by stac sie pragnieniem jakiegos samca.

Wystarczylo dodac jedno slowo: podswiadomym.
Bo taki ow motor jest, w wiekszosci przypadkow.

Owszem, czasami motor ten jest jak najbardziej
swiadomy. Ale takie kobiety zwyklo sie u nas
nazywac sprzedajnymi dziwkami.
Co mnie w sumie dziwi, bo czasem odnosze
wrazenie, iz ich dzialanie niewiele sie rozni od
wewnatrzsypialnianych gier i ukladow malzenskich.

19. Data: 2011-02-16 14:54:56

Od: Ja <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):
> Dnia dzisiejszego niebo�� Ja wylaz�o do ludzi i marudzi:

> Skoro one takie niezale�ne, to czemu ci�gle:
> http://zdrowie.onet.pl/newsy/kobiety-wola-pieniadze-
od-udanego-seksu,1,4174129,artykul.html ?

> Qra

Może tu akurat jakieś chłopki badali, bo u nas na wsi- tak
katolizującej obecnie --,wieśniaczką same majtki spadają na widok
ładnego samochodu. Sam widziałem;)

20. Data: 2011-02-16 15:00:42

Od: Ja <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> dla kobiety, dziewictwo i kobiecosc to jedyna przpustka do swiata.
> dziewczyna wie ze jest tyle warta, ile seks jaki mozna z nia miec.
> i to jest motorem jej dzialan, by stac sie pragnieniem jakiegos samca.

Znaczy że kiedyś dziewiczość była przepustką a teraz niedziewiczość
jest przepustką. Byłeś wychowany w komuniźmie masz głowę spraną pod
schematy. Więc totalitaryzmy tak zamykają osoby w niezrównoważeniu i
jest bieganie od schematu do schematu ale ludzi nigdy się nie widzi.
Czyli albo biczowanko, albo ruchanko .

SPODOBALO MI SIE, BO...
Warto rozmawiać o Turowskim
CIOTKA