Trzecia noga?

121. Data: 2013-07-19 11:49:58

Temat: Re: Trzecia noga?
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:51e90a5d$0$1448$65785112@news.neostrada.pl...

> oj ile baboli ja bym palnęła przez
> te lata gdyby nie kalej. nie przejmuj się

To akurat możesz między bajki włożyć. Zakładając, że rzeczywiście nie
palnęłaś jakiegoś babola- ciekawe, czy kiedyś zrozumiesz,
komu_naprawdę_to_zawdzięczasz. Nie przekreślam Cię- jednak zakładam, że masz
niewielkie szanse...

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

122. Data: 2013-07-19 11:51:18

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak byłam młoda i głupia :)
> Teraz jestem stara i... głupia, więc wszystko, co najlepsze już za mną,
> haha :)

I liczysz, że zaprzeczę? :-DD
Tak poważnie- mam nadzieję, że znasz swoją wartość..

123. Data: 2013-07-19 11:52:30

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 11:47, Chiron pisze:
> Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Gdyby to zrobiła- nie miała by powodu żałować. Nie jestem jakąś łajzą,
> która by to miała publicznie komentować.

ehe

--
http://tnij.org/xbiy

124. Data: 2013-07-19 11:52:57

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 11:49, Fragile pisze:

> Jak byłam młoda i głupia :)
> Teraz jestem stara i... głupia, więc wszystko, co najlepsze już za mną,
> haha :)

kokietka :-P

--
http://tnij.org/xbiy

125. Data: 2013-07-19 11:53:54

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 11:49, Chiron pisze:
> [...]
>
> To akurat możesz między bajki włożyć. Zakładając, że rzeczywiście nie
> palnęłaś jakiegoś babola- ciekawe, czy kiedyś zrozumiesz,

pewno tobie?

> Nie przekreślam Cię- jednak zakładam, że
> masz niewielkie szanse...

ja naprawdę nie rozumiem co
ty do mnie rozmawiasz
--
http://tnij.org/xbiy

126. Data: 2013-07-19 12:02:47

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jul 2013 11:43:57 +0200, *Izunia* napisał(a):

> oj ile baboli ja bym palnęła przez
> te lata gdyby nie kalej. nie przejmuj się
> nie ma się u ciebie czego czepnąć. żadnych zawodów
> braku intelektu drugich twarzy ;)

Oj, jest się czego u mnie czepiać, oj jest.
A najwięcej mam do zarzucenia sobie ja sama. Samokrytycyzm
kwitnie, że hoho.

> biorę to na siebie

O czym Ty tu? Nie dziamdziaj mądra kobieto, i nie bierz na siebie czegoś,
co nie Twoje... Zapamiętaj to sobie... :)

> ty bądź i grzej nas swoim ciepłem <3

Wszystkim nie dogodzisz ;) Zawsze znajdzie się ktoś,
komu będzie za ciepło ;)

M.

127. Data: 2013-07-19 12:07:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 11:08, Chiron pisze:

> No i tak wierzysz na słowo? Może tak Iza wrzuciła by focię- wtedy byśmy
> sami ocenili. Jak uważasz?
> :-)

Jedni wierzą w spiski, inni we wdzięki Iski. :)

Ewa

128. Data: 2013-07-19 12:09:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 08:54, Izunia pisze:

> te te! miarkuj się boginią jest iksia ja
> jestem tylko carycą

Co dwie głowy, to nie jedna. ;)

Ewa

129. Data: 2013-07-19 12:10:17

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jul 2013 11:51:18 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> I liczysz, że zaprzeczę? :-DD

Właśnie nie. Poczułabym się niezręcznie. Mam problem z przyjmowaniem
pozytywnych uwag na swój temat.

> Tak poważnie- mam nadzieję, że znasz swoją wartość..

Poznawanie w procesie ;)
Jestem jednak również świadoma swoich ułomności...

M.

130. Data: 2013-07-19 12:10:41

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 12:02, Fragile pisze:

> Oj, jest się czego u mnie czepiać, oj jest.
> A najwięcej mam do zarzucenia sobie ja sama. Samokrytycyzm
> kwitnie, że hoho.

lepsze to niz megalomania
i hedonizm

> O czym Ty tu? Nie dziamdziaj mądra kobieto, i nie bierz na siebie czegoś,
> co nie Twoje... Zapamiętaj to sobie... :)

przywykłam :)

> Wszystkim nie dogodzisz ;) Zawsze znajdzie się ktoś,
> komu będzie za ciepło ;)

ja tam lubie twoje ciepełko i rozsądek
daleko idący. a propos, nagrałam dla ciebie
twój wiersz ode mnie w formacie audio - sama recytuje, ale jakos
powstydziłam się wstawić na twoją tablice. :) :-P

--
http://tnij.org/xbiy

Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez