Trzecia noga?

521. Data: 2013-07-23 12:30:45

Temat: Re: Trzecia noga?
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
news:kslj0n$vvq$1@news.icm.edu.pl...
> [...]
pg

> No co za debil?

No, nietylko debil, ale i neofaszysta.

522. Data: 2013-07-23 12:48:02

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
_Godwina.

> To nie ten przypadek. Iza tylko odniosła się do czyjegoś powołania.

Tak czy siak- wyciągnąć takie wnioski, jakie wyciągnął ghost z tej mojej
wypowiedzi- pozostawiam bez komentarza:-)

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

523. Data: 2013-07-23 12:58:31

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

_Godwina.

> Tak czy siak- wyciągnąć takie wnioski, jakie wyciągnął ghost z tej mojej
> wypowiedzi- pozostawiam bez komentarza:-)

Oczywiscie, "No co za debil" to jest "bez komentarza".

Prawda jest taka jednak, ze oprocz tego, ze jestes antysemita to jeszcze
pierd...ym neofaszysta.

Zamykanie ludziom ust, jakims z dupy wydumanym prawem, ze niby nie wolno o
zbrodniach faszystow nawet wspominac to objaw skrajnego skrecenia moralnego.

524. Data: 2013-07-23 14:45:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
5691954.jpg

> no i teraz możesz już być twarda :))))))))))))))))

Spinam się zatem.

> ale nie musisz :))))))

Ufff, dzięki. :)

Ewa

525. Data: 2013-07-23 17:10:07

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Smacznego.
> Jak poprosisz, może nawet się podzieli.

Sado- maso?
:-)

526. Data: 2013-07-23 17:38:56

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> ja się jednak niezbyt dokladnie
> wczytuje w wasze szarapanki za jaja
> i chyba czas znów zrobić sobie wolne
> mam dość

Iza- popatrz proszę: cały czas podkręcasz ghosta, dajesz mu mniej lub
bardziej wprost do zrozumienia, że jesteś po jego stronie. Biedny świr tak
się nakręcał, aż uwierzył w swoje majaczenia. Teraz się odsuwasz i mówisz,
że fe, tak nieładnie szarpać się za jaja.

527. Data: 2013-07-23 19:00:45

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 17:38, Chiron pisze:
> Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Iza- popatrz proszę:

widzę, że tęsknisz
a minęło tylko kilka godzin
czujesz lęk jak przestaję tu pisać?
potrzebujesz mnie jak tlenu? :))))))))

> cały czas podkręcasz ghosta,

kłamiesz

> dajesz mu mniej lub
> bardziej wprost do zrozumienia, że jesteś po jego stronie.

w pewnych aspektach jestem

> Biedny świr

ty jesteś biedniejszy ;)

> tak się nakręcał, aż uwierzył w swoje majaczenia.

a ty jesteś jak ujadający wykastrowany ratlerek.
dziaw! dziaw! dziaw! i podbiega do nóg
i kłapie/kąsa to z lewej to z prawej to od tyłu
to od frontu aż wreszcie obszczekiwanemu kończy
się cierpliwość na durnego burka i załadowuje
mu solidnego kopa w to miejsce gdzie kiedyś może
i były jakieś jakka a ten:
ajaja! ajajaj! ajajaj! ucieka i skomli
jak to go źle niedobry człowiek potraktował :)))

> Teraz się odsuwasz i
> mówisz, że fe, tak nieładnie szarpać się za jaja.

ty chyba nie zrozumiałeś. mówię tylko
że IMO w tobie jak i w hitlerze pewno jest
jakieś dobro ale mnie się nie bardzo uśmiecha
bawić w szambelankę. ;)))))))

--
http://tnij.org/xbiy

528. Data: 2013-07-23 19:12:47

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ty chyba nie zrozumiałeś. mówię tylko
> że IMO w tobie jak i w hitlerze pewno jest
> jakieś dobro ale mnie się nie bardzo uśmiecha

Przepraszam, znów napisałlem do ciebie jak do kogoś normalnego. No cóż- mój
błąd, jeszcze raz przepraszam
:-{

529. Data: 2013-07-23 19:15:19

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 19:12, Chiron pisze:
> Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam, znów napisałlem do ciebie jak do kogoś normalnego. No cóż-
> mój błąd, jeszcze raz przepraszam
> :-{

trzeba było ząbkami nie kłapać
nie toleruje namolnym bez jajecznych relatorów :))))

--
http://tnij.org/xbiy

530. Data: 2013-07-23 19:20:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Jul 2013 17:38:56 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> się nakręcał, aż uwierzył w swoje majaczenia. Teraz się odsuwasz i mówisz,
> że fe, tak nieładnie szarpać się za jaja.

TAK.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez