Trzmielina oskrzydlona

1. Data: 2001-10-29 09:39:13

Temat: Trzmielina oskrzydlona
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobaczyłam ten krzew w lesie i dostałąm lekkiego szmergla. Gdzie można toto
dostać, najchętniej w wersji karłowej (sprawdziłam w encyklopedii, jest
takowa)? I czy ma jeszcze inne walory ozdobne poza tymi zupełnie
niesamowitymi okrywami nasiennymi i jesiennymi liśćmi?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2001-10-29 12:05:20

Temat: Re: Trzmielina - z czego żywopłot
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9rj8do$2o1$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Zobaczyłam ten krzew w lesie i dostałąm lekkiego szmergla.
W polskim lesie? rośnie ale trzmielina brodawkowata - Euonymus verrucosus
Scop.

> Gdzie można toto dostać, najchętniej w wersji
> karłowej (sprawdziłam w encyklopedii, jest takowa)?
Zapytaj tutaj:
http://gray.logonet.com.pl/~mateuszu/cennik/dzial.ph
p?dz=9&pg=1
> I czy ma jeszcze inne walory ozdobne poza tymi zupełnie
> niesamowitymi okrywami nasiennymi i jesiennymi liśćmi?
Piękne zdjęcia i opisy:
http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_13_31.asp
Pozdrawiam, Jerzy.
PS
Przy okazji odpowiem [Krycha jak cię odmienić?] co na żywopłoty
niełysiejące od spodu.
Trzmielina (Euonymus)
Irga (Cotoneaster)
Rokitnik pospolity (Hippophaë rhamnoides)

3. Data: 2001-10-29 13:06:01

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Trzmielina (Euonymus)
>Irga (Cotoneaster)
>Rokitnik pospolity (Hippophaë rhamnoides)

Veto w stosunku do rokitnika. Bo zamiast żywopłotu, cały ogród będzie tym
porośnięty...

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2001-10-29 13:12:26

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy <0...@m...pl> napisał(a) w wiadomości:
<9rjgd2$789$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomo?ci do grup
>dyskusyjnych napisał:9rj8do$2o1$...@z...polsl.gliwice.pl...
>W polskim lesie? ro?nie ale trzmielina brodawkowata - Euonymus verrucosus
>Scop.

Mam gałąź w domu, to sprawdzę, czy pospolita, czy brodawkowata.
Pozdrawiam, basia.

5. Data: 2001-10-29 13:50:03

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9rjkti$prm$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Mam gałąź w domu, to sprawdzę, czy pospolita, czy brodawkowata.
Pewnie zwyczajna ;-)))
Pozdrawiam, Jerzy

6. Data: 2001-10-29 14:48:43

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:9rjgd2$789$1@sunsite.icm.edu.pl...
> Przy okazji odpowiem [Krycha jak cię odmienić?] co na żywopłoty
> niełysiejące od spodu.
> Trzmielina (Euonymus)
> Irga (Cotoneaster)
> Rokitnik pospolity (Hippophaë rhamnoides)

Moja irga rosnie poziomo. Bylby z niej zywoplot absolutnie
od spodu nielysiejacy, ale nawet dziecko by po nim przeszlo
gora.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2001-10-30 09:16:47

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy <0...@m...pl> napisał(a) w wiadomości:
<9rjmha$hvg$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomo?ci do grup
>dyskusyjnych napisał:9rjkti$prm$...@z...polsl.gliwice.pl...
>Pewnie zwyczajna ;-)))

Jakieś tam narośla ma, ale faktycznie pospolita. Ale jaka pięęęękna!

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2001-10-30 09:17:17

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a) w wiadomości:
<9rjnra$s7b$1@hercules.iupui.edu>...
>"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message
>
>Moja irga rosnie poziomo. Bylby z niej zywoplot absolutnie
>od spodu nielysiejacy, ale nawet dziecko by po nim przeszlo
>gora.

Na szczęście irgi są różne:)

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2001-10-30 19:25:28

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Jakieś tam narośla ma, ale faktycznie pospolita. Ale jaka pięęęękna!

No to wykop w lesie i zasadz u siebie .

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof

10. Data: 2001-11-02 09:59:25

Temat: Odp: Trzmielina - z czego żywopłot
Od: "Yaro C2" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakieś tam narośla ma, ale faktycznie pospolita. Ale jaka pięęęękna!

No to wykop w lesie i zasadź u siebie .

Nie tak szybko!
Jeśli się nie mylę to w stanie dzikim Trzmielina pospolita jest pod ochroną.

Jarek Krupa (Yaro)

100% FREE SEX!!! 6962
winobluszcz
dalie