Trzy Ule?;))

1. Data: 2002-01-03 22:32:54

Temat: Trzy Ule?;))
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ule kochane ile nas jest?
Tak sobie pytam, cobyśmy może ustaliły jak się podpisywać aby nam i innym
się nie myliło?:))
Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl

2. Data: 2002-01-04 07:45:59

Temat: Re: Trzy Ule?;))
Od: <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ule kochane ile nas jest?
> Tak sobie pytam, cobyśmy może ustaliły jak się podpisywać aby nam i innym
> [...]

Ulu!
ja tez jestem zdumiona "ilościa" moich imienniczek w sieci. Przez całe prawie
zycie byłam jedyną znana mi posiadaczką tego imienia:-))
Jak zaczęłam pisać na pl.soc.dzieci podpisywałam sie tak, jak mam adres na
interii, czyli UlaZ - i tak zostało:-))

A tu takie nagromadzenie:-)))

no to jestem UlaZ albo ulazelasko:-)))
Pozdrowienia
UlaZ:-)

3. Data: 2002-01-04 08:11:57

Temat: Odp: Trzy Ule?;))
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tu takie nagromadzenie:-)))
>
> no to jestem UlaZ albo ulazelasko:-)))
> Pozdrowienia
> UlaZ:-)

Też byłam zdziwiona, choć znam dwie panie Ule i mam jedną kileżankę Ulę, to
jednach to i tak jest niespotykane imię:))
W takim raziem ja będę Ula ST.
Pozdrawiam
Ula ST
www.ulast.prv.pl

4. Data: 2002-01-04 08:48:08

Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Też byłam zdziwiona, choć znam dwie panie Ule i mam jedną kileżankę Ulę,
> jednach to i tak jest niespotykane imię:))
> [...]

A ja podpisuję się tak, że chyba z nikim nie można mnie pomylić :)

Pozdrawiam - Ula Dynowska

5. Data: 2002-01-05 12:47:08

Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ula p. <u...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a16mdp$q2p$...@k...man.lodz.pl...
> Może jakaś mała lista
> pl.soc.ule?
^^^^^^^^^^

> --
> ula p.
> Łódź

I pierwsze pytanie na liscie byłoby:

Co zrobić jak rój uciekł z ula? ;-)))))))))))))))

pozdrawiam goraco wszystkie Ule
anyia

6. Data: 2002-01-05 14:02:31

Od: "Ula Z" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ula p." <u...@w...pl> wrote

> I jeszcze jestem ja: ula p. (podstawczyńska). Może jakaś mała lista
> pl.soc.ule?

i co ? rozmawiałybysmy o miodzie??? :-)))
ALE NAS DUUUUZO:-)))

UlaZ

7. Data: 2002-01-05 14:35:10

Temat: OT: Odp: Trzy Ule?;))
Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i co ? rozmawiałybysmy o miodzie??? :-)))
> ALE NAS DUUUUZO:-)))
>
> UlaZ

Jasne!
i o trutniach ;-))))))))))
o porządkach w Ulu, właściwym traktowaniu i karmieniu Królowej...
i takie tam :-)))))

pozdrawiam ponownie wszystkie Ule, równie ciepło, co poprzednio,
anyia

8. Data: 2002-01-05 16:59:58

Od: ula p. <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Dynowska wrote;

9. Data: 2002-01-05 17:22:47

Temat: Re: OT: Odp: Trzy Ule?;))
Od: "Moooni Sawicka" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ula p. <u...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a175j5$rll$...@k...man.lodz.pl...

> Albo jak ULE pić bałwanka :)

Moje drogie kULEżanki, zrobcie sobie jednak tę grupę, co?
Mi tam nie przeszkadzacie, ale jak się modemowcy zdenerwują, to będzie źle
;-)

--
moooni (a w Plocku pada snieg. przydałaby sie siakaś ULEwa ;-)

10. Data: 2002-01-05 21:18:50

Od: ula p. <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anyia wrote:

> [...]
> i takie tam :-)))))
>
> pozdrawiam ponownie wszystkie Ule, równie ciepło, co poprzednio,

Albo jak ULE pić bałwanka :)

--
ula p.
Łódź

zmiana nicka/"od"
"stara obietnica"
Są takie nietypowe rekolekcje ... [reklama ;-)]
zdrada - definicja
zdrada