Re: Tuja Brabant

Data: 2020-02-28 15:13:08
Temat: Re: Tuja Brabant
Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

Jest Fri, 28 Feb 2020 14:57:02 +0100, Tomasz pisze:

> 80% roslinek wygląda tak:
> https://www.dropbox.com/s/jgny76xoh0l8smt/20200228_1
44655.jpg?dl=0
> a 20% tak:
> https://www.dropbox.com/s/dtyt6579qnu81no/20200228_1
44709.jpg?dl=0

Jedne i drugie chyba nie są zdrowe, ale nawet te gorsze wyglądają na
takie, które może jeszcze coś być *przy właściwej pielęgnacji*.
Pytanie, co z nimi nie tak: ja bym obstawiał suszę fizjologiczną. Ale
może to być też objaw chorób grzybowych.

Ja bym powalczył, ale decyzja należy do Ciebie.

k.