Tulipany

1. Data: 2003-03-25 15:14:58

Temat: Tulipany
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
poszłam sobie wczoraj pooglądać grządki -- u mnie w górach dopiero
teraz słońce stopiło resztki śniegu -- i widzę, że już wylazły
tulipanki. Kiedy można je nawozić i czym? W pierwszym roku po kupieniu
cebulek --kwiaty były ogromne, w ubiegłym roku już niestety mniejsze
i nie wszystkie cebule zakwitły.

--
ELa

2. Data: 2003-03-25 15:51:21

Temat: Re: Tulipany
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ela" <e...@p...onet.pl> wrote in message news:b5prtc$sll$1@news.onet.pl...

> [...]
> tulipanki. Kiedy można je nawozić i czym? W pierwszym roku po kupieniu
> cebulek --kwiaty były ogromne, w ubiegłym roku już niestety mniejsze

Tak to juz jest z tulipanami. Radze krokusy i zonkile.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2003-03-26 23:14:26

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> "Ela" <e...@p...onet.pl> wrote in message

> Tak to juz jest z tulipanami. Radze krokusy i zonkile.

> [...]
Boletus każdego roku wykopuje tulipany w czerwcu,potem je czyści,
sortuje i przechowuje aż do września,w którym są sadzone.
Kwitną jak ta lala,duże i piękne.

Pozdrawia boletus

4. Data: 2003-03-27 00:22:37

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<b...@o...pl> wrote in message news:1809.000003e3.3e823451@newsgate.onet.pl...

> Boletus każdego roku wykopuje tulipany w czerwcu,potem je czyści,
> sortuje i przechowuje aż do września,w którym są sadzone.
> Kwitną jak ta lala,duże i piękne.

Bardzo podobna metoda to kupowac co roku nowe cebulki.
Ja znacznie bardziej wole rosliny, ktore rosna same.

Pozdrowienia,
Michal

5. Data: 2003-03-27 07:56:09

Temat: Odp: Tulipany
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:hvrga.126745$j...@t...neo.rr.com
> <b...@o...pl> wrote in message

> Bardzo podobna metoda to kupowac co roku nowe cebulki.
> Ja znacznie bardziej wole rosliny, ktore rosna same.

No to plecam tulipany botaniczne, nie sprawiaja takich kłopotów.
--
Pozdrawiam, Kaśka

6. Data: 2003-03-27 08:27:42

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boletus:
> Boletus każdego roku wykopuje tulipany w czerwcu,potem je
> czyści, sortuje i przechowuje aż do września,w którym są sadzone.

Sadzę cebule w koszykach, bo za bardzo moim nornicom smakują,
a i wykopać jest łatwiej w lecie. Może za późno sadzę -- dopiero pod
koniec października.

> kwitną jak ta lala,duże i piękne.

W ogóle nie nawozisz?

--
ELa

7. Data: 2003-03-27 08:38:31

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Bardzo podobna metoda to kupowac co roku nowe cebulki.
> Ja znacznie bardziej wole rosliny, ktore rosna same.

Moje tulipany rosną same. W dodatku robią mi niespodzianki
i czasem pojawia się coś w kolorze, którego na pewno nie sadziłam :-)

Krycha&tulipany

8. Data: 2003-03-27 10:41:38

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Boletus każdego roku wykopuje tulipany w czerwcu,potem je czyści,
> sortuje i przechowuje aż do września,w którym są sadzone.
> Kwitną jak ta lala,duże i piękne.

A jak je wykopujesz, tzn kiedy ? Kiedy jest ten termin, gdy juz lodyga
uschnie, a jeszcze cebulka nie ucieka w glab ?!?!?

Pozdrawiam
Asia

9. Data: 2003-03-27 13:29:57

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> No to plecam tulipany botaniczne, nie sprawiaja takich kłopotów.

Dziekuje za rade. Bede musial poszukac, czy tutaj w ogole cos
takiego jest do dostania (w okolicznych sklepach nie widzialem,
moze wysylkowo).

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2003-03-27 21:40:44

Od: "LOKI" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A jak je wykopujesz, tzn kiedy ? Kiedy jest ten termin, gdy juz lodyga
> uschnie, a jeszcze cebulka nie ucieka w glab ?!?!?
>
> Pozdrawiam
> Asia

A co z tym nawożeniem?
Pozdrawiam !

wiosenny ból
Co na parapet zewnetrzny?
Przyszla wiosna, trzeba sie brac do roboty ale co robic...
Oczkow wodne a rynna
fikus beniamin