Tulipany

41. Data: 2003-04-01 05:17:53

Temat: Re: Tulipany
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A próbowałaś je sadzić w koszykach? Potem tylko wystarczy wyjąć koszyk
> razem z cebulami.

Usmiejesz sie moze.... ale uwierz, albo nie....
Sadzilam prawie wszystkie 'wiosenne' cebule w koszykach. Gdy zaczynalam
szukac pozniej cebul, ktore mialy wyrosnac, a nie wyrosly nie znajdywalam w
ziemi nic :-((( A naprawde nie sadze, aby ktos umyslnie mi czesc cebul
wyjmowal. Poczatkowo owszem, cebule byly sadzone bez koszykow, zwlaszcza w
pierwszych latach, jak bardziej na dzialalam 'na zywiol', czyli kupilam
cebule a akurat nie bylo koszykow w sprzedazy.... Poza tym, do dzis dla mnie
tajemnice stanowia wyciagniete rowniez puste koszyki. A koszyki byly
typowe... takie zielone ze sklepwo ogrodniczych.

Pozdrawiam
Asia

42. Data: 2003-04-01 14:35:07

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
znajdywalam w
> ziemi nic :-((( A naprawde nie sadze, aby ktos umyslnie mi czesc

Może przemarzły, zgniły ect... To się zdarza.

> [...]
> tajemnice stanowia wyciagniete rowniez puste koszyki. A koszyki byly
> typowe... takie zielone ze sklepwo ogrodniczych.

W zeszłym roku zawzięłam się, przesadzałam wszystkie cebulowe.
Wszystkie były w koszykach. Mimo to, teraz na starych miejscach wyłażą
mi tulipany:-)
U mnie koszyki generalnie zdają egzamin. Nie sadzę tylko w nich
narcyzów.

Pozdrawiam
Marta

43. Data: 2003-04-03 17:42:19

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:1805.000008b8.3e87612b@newsgate.onet.pl

>    Hejka. Wypijmy za błędy ;-)
>                    Pozdrawiam w szoku Ja...cki
>
> PS. Oprócz szofera i fotografa weź na spotkanie speca od ortografii, bo
> jeszcze ta "pruchnica" :-)
>

> Te błędy zrobiłem celowo,by sprawdzić czy nadal jestem w Twoim KF-ie:)
Połknąłeś nie pierwszy zresztą haczyk:))
Wpadnę z filmowcem,nie fotografem.
A skoro mnie czytujesz to jesteśmy kwita.Muszę Cię przy okazji
pochwalić za wyczerpujące odpowiedzi jakich udzielasz potrzebującym.
Pracujesz za całą grupę.Nie powiem,znasz się na wszystkim.

Pozdrawia boletus

44. Data: 2003-04-03 17:52:33

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:1805.000008ed.3e877750@newsgate.onet.pl

>    Hejka. Ciszej nad tą trumną. Nie strasz mnie, że mi będziesz wyszukiwał
> literówki. Proszę bardzo :-) Natomiast u Ciebie, to nie są literówki, to są
> ortograficzne byki! To zwykłe lenistwo nie korzystać ze słowników lub
> klawisza F7. A o kulturze osobistej najlepiej świadczy sposób reakcji na
> krytykę.
>                    Pozdrawiam przedprzymrozkowo Ja...cki
> PS. www.slownik-online.pl  i www.so.pwn.pl/

Hejka Dirko!Czy nie czujesz,że ten boletus2,3 i 4 to tandetna
podróba oryginału ?

Pozdrawia Anastazy

45. Data: 2003-04-03 18:02:23

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A jestes pewien, ze boletus1 (ktory zrobil blad) i boletus2 (ktory chce
wyszukiwac
> Twoje) to ta sama osoba? Porownaj:
> Nie jestem specjalista od czytania naglowkow, ale na zdrowy rozsadek
> wydaje sie, ze b1 ma Windows NT 5.1, zas b2 Windows 98.
>
> Pozdrowienia,
>    Michal

Brawo Michale!Czuję,że już jesteśmy przyjaciółmi.Pogaworzymy
w nocy,ponieważ wykorzystałem limit.

Pozdrawia boletus

46. Data: 2003-04-03 18:54:54

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1690.00000334.3e8c727a@newsgate.onet.pl
Użytkownik<b...@o...pl> napisał(a):

> Pracujesz za całą grupę.Nie powiem,znasz się na wszystkim.

Hejka. Boletus. Znów się narąbałeś?
Pozdrawiam trzeźwo Ja...cki

PS. Nie jestem mściwy. Nie miałeś dożywocia w moim KF-ie

47. Data: 2003-04-04 00:55:51

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:1690.00000334.3e8c727a@newsgate.onet.pl

>    Hejka. Boletus. Znów się narąbałeś?
>                    Pozdrawiam trzeźwo Ja...cki
>
> PS. Nie jestem mściwy. Nie miałeś dożywocia w moim KF-ie

???Boletus nie pije-niczego wyskokowego.

Także pozdrawia trzezwo
boletus

48. Data: 2003-04-04 08:31:51

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Boletus. Znów się narąbałeś?

Ooo, zombie...

> PS. Nie jestem mściwy. Nie miałeś dożywocia w moim KF-ie

Dożywocia to może i nie ma, ale jakieś 25 lat...

Krycha&Co(ty)

49. Data: 2003-04-04 10:50:40

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>      w nocy,ponieważ wykorzystałem limit.
>
>                        Pozdrawia boletus
>
> -- Ludzie,czy Wyście powariowali?Nie podszywajcie się pod
moją osobę.Wprowadzacie jedynie wielki zamęt.Jestem nie
do podrobienia,więc odpuśćcie sobie.

Zdegustowany boletus

50. Data: 2003-04-04 11:37:52

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>       moją osobę.Wprowadzacie jedynie wielki zamęt.Jestem nie
>       do podrobienia,więc odpuśćcie sobie.
>
>                       Zdegustowany boletus

No właśnie. To jakaś schizofrenia.

prawdziwy boletus

wiosenny ból
Co na parapet zewnetrzny?
Przyszla wiosna, trzeba sie brac do roboty ale co robic...
Oczkow wodne a rynna
fikus beniamin