Tulipany

1. Data: 2005-02-05 16:44:25

Temat: Tulipany
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbieram informacje o tym, jakie odmiany tulipanów udają się najlepiej w
naszych ogrodach. Bardzo proszę o podawanie nazw odmian!

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2005-02-07 09:23:01

Temat: Re: Tulipany
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczekaj do wiosny, posadziłam jesienią kilka rzadkich odmian botancznych i
nie wiem czy przeżyją.

Edyta

3. Data: 2005-02-07 13:05:39

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Edyta Szajnóg wrote:
> Poczekaj do wiosny, posadziłam jesienią kilka rzadkich odmian botancznych i
> nie wiem czy przeżyją.

Ja poprzedniej jesieni sadzilem botaniczne (rozne odmiany, nie wiem czy
rzadkie) i okolo 90% przezylo do wiosny.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2005-02-07 14:09:51

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

To pocieszające co piszesz.

Edyta

wiadomości news:DIJNd.523$vF.173@fe2.columbus.rr.com...

5. Data: 2005-02-07 15:38:14

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in news:cu2tav$fjl$1
@atlantis.news.tpi.pl:

> Zbieram informacje o tym, jakie odmiany tulipanów udają się najlepiej w
> naszych ogrodach. Bardzo proszę o podawanie nazw odmian!

Moje chyba masz?
Moge tylko dodac, ze wszystkie sie udaly poza 'Artist' - ten jest pierwszy
raz wiec jeszcze nie wiem :-D
Najbardziej bylam zadowolona z botanicznych, ale to zboczenie zawodowe :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

6. Data: 2005-02-07 17:16:10

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
| "Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in news:cu2tav$fjl$1
| @atlantis.news.tpi.pl:

| Moje chyba masz?

Oczywiście, nawet już:-)

| Moge tylko dodac, ze wszystkie sie udaly poza 'Artist' - ten jest pierwszy
| raz wiec jeszcze nie wiem :-D

'Artista' kiedyś uprawiałam, również odmianę 'Groenland' i zniechęciłam się
całkowicie do zielonych. Rzecz gustu:-)

| Najbardziej bylam zadowolona z botanicznych, ale to zboczenie zawodowe :-)

No, niekoniecznie...zasadniczo jedna z najwspanialszym kombinacji, jaką
miałam k i e dy k o l w i e k, to tulipany praestans i pierwiosnki ząbkowane
białe;-)

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2005-02-07 19:10:26

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczęsniak wrote:

> Najbardziej bylam zadowolona z botanicznych, ale to zboczenie zawodowe :-)

Chociaz moj zawod jest inny, tez uwazam botaniczne za najladniejsze.

Pozdrowienia,
Michal

8. Data: 2005-02-08 11:59:14

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zbieram informacje o tym, jakie odmiany tulipanów udają się najlepiej w
> naszych ogrodach. Bardzo proszę o podawanie nazw odmian!

Jesienia posadzilam zielone tulipany. Mam nadzieje, ze wszystkie wyrosna i
ze naprawde beda zielone :-)
Magda

9. Data: 2005-02-08 19:02:43

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cua9j0$l6m$1@news.onet.pl magda <mag-l@spam_wp.pl>
napisał(a):

> Jesienia posadzilam zielone tulipany. Mam nadzieje, ze wszystkie
> wyrosna i ze naprawde beda zielone :-)

Hejka. A jakiego koloru będą miały kwiaty? ;-)
Pozdrawiam daltonistycznie Ja...cki

10. Data: 2005-02-08 19:12:28

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:cua9j0$l6m$1@news.onet.pl magda <mag-l@spam_wp.pl>

> Hejka. A jakiego koloru będą miały kwiaty? ;-)
> Pozdrawiam daltonistycznie Ja...cki
Może to te:
14. Tulipany Viridiflora - amatorska grupa tulipanów o płatkach
zawierających zielony barwnik (płatki mają zielone przebarwienia), kwitną
późno (koniec V), są bardzo trwałe, wys. 50-60 cm.
http://www.floraland.pl/cebule/bulbs/p_opisAutumn.ht
ml
:-)
Pozdrawiam pogodnie