Re: Tulipany, narcyze i przebisniegi

Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Tulipany, narcyze i przebisniegi
Date: Tue, 6 Feb 2018 15:42:47 +0100

Pan Kris napisał:

> W ubiegłym tygodniu zauważyłem ze z ziemi wylazły tulipany, narcyzy
> i przebiśniegi Tulipany i narcyzy ledwo wylazły ale przebiśniegi
> normalnie zakwitły. Od przedwczoraj napadało śniegu jest kilka
> stopni(minus3) mrozu i tak ma być przez najbliższe dni Czy te
> kwiaty to już spisane na straty czy jeszcze wiosna spróbują pokazać
> się światu?

Ten mój hiacynt, co o nim pisałem na Wigilię, zakwitł w Nowy Rok.
Kwitnie dalej, choć miesiąc minął. Przy tych temperaturach wszystko
odbywa się wolniej, więc chyba długo jeszcze będzie różowy. A były
po drodze kilkustopniowe mrozy, był śnieg. Nie wiedziałem, że mu
to nie szkodzi (nieco zwiodczała mu łodyga, ale daje radę). On
chyba też nie wiedział, bo tacy jak on kwitną zwykle w kwietniu.

--
Jarek