Tupet

41. Data: 2020-06-30 09:14:09

Temat: Re: Tupet
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/06/2020 o 01:33, Izaura pisze:

> //j.w.

ze kurwa co?
--
gazebo

42. Data: 2020-06-30 09:19:50

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL. Jestem głęboko przekonany, że cały nasz kościół katolicki to sowiecka agentura.
Nie zapominaj, że komuniści byli bardzo gorliwi w tym co robili jeśli było to
ideologicznie uzasadnione. Teraz jedynie realizują scenariusz napisany w Moskwie.

43. Data: 2020-06-30 09:29:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> [...]
> agentura. Nie zapominaj, że komuniści byli bardzo gorliwi w tym co robili
> jeśli było to ideologicznie uzasadnione. Teraz jedynie realizują

Kiciuś.
Nie rozumiesz najważniejszych rzeczy, stąd twoje frustracje MNĄ - ja nie
wierzę w ,,KK", tylko w Trójcę Świętą i kicham na oprawę. A ty zajmujesz się
tylko oprawą. Stąd nie ma szans między nami choćby na nić porozumienia.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

44. Data: 2020-06-30 09:32:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> o kurwa, to byja zajebista gazetka, dziekuje za wspomnienie

?

https://www.pepsieliot.com/help-porady/13592/laski-s
wierszczyki-co-robic-gdy-to-zaprzata-twojego-partner
a.html

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

45. Data: 2020-06-30 09:32:59

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Trójca święta nie molestuje, nie miesza się do polityki, nie ma chorych obrońców bo
jej nikt nic nie zarzuca. Nie widzisz różnicy pomiędzy swoją trójcą a instytucji
która ją zwłaszcza.

46. Data: 2020-06-30 09:46:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Trójca święta nie molestuje, nie miesza się do polityki, nie ma chorych
> obrońców bo jej nikt nic nie zarzuca. Nie widzisz różnicy pomiędzy swoją
> trójcą a instytucji która ją zwłaszcza.

Już ty mnie, kiciuś, nie ucz, co JA widzę, a czego nie.
Widzę, co trzeba - i doskonale widzę też ORYGINALNE elementy oprawy, te
niewymienione na homokrasnali.
I do nich się udaję.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

47. Data: 2020-06-30 09:49:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/06/2020 o 08:32, XL pisze:

> ?

co ty masz z ta morda nie tak?
--
gazebo

48. Data: 2020-06-30 09:54:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/06/2020 o 08:49, gazebo pisze:

> co ty masz z ta morda nie tak?
po taniosci, chyba sie skusze, w sam na starcza degrengolade

https://www.olx.pl/oferta/swierszczyk-plomyk-plomycz
ek-mis-pentliczek-stare-gazetki-dla-dzieci-CID751-ID
eY0Bx.html

--
gazebo

49. Data: 2020-06-30 11:46:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.06.2020 o 23:19, XL pisze:

> Kiciuś, kończę z tobą wszelką dyskusję.

Czyli doskonale wiesz co robisz i robisz to z premedytacją.
Obrzydliwe.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

50. Data: 2020-06-30 13:33:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Czyli doskonale wiesz co robisz i robisz to z premedytacją.
> Obrzydliwe.

Przeżyjesz. Na do widzenia głaszczę i przytulam - chusteczki nie oddawaj,
upierz i używaj wielokrotnie, BĄDŹ EKO 3-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

S-POKO :-)
BeastMilk made by BillyGates czyli walka z karmieniem piersiom
Stuhry i Szczurki...
Życzenia na niedzielę :)
A.D. 2020!