Naprawa poduszki ROHO

1. Data: 2004-03-23 06:56:45

Temat: Naprawa poduszki ROHO
Od: "Trybik" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow,

mam pytanie, czy ktos probowal samodzielnie naprawiac (mała dziurka w celi)
poduszke ROHO i w dodatku z dobrym skutkiem. Nie jest to typowa guma wiec
raczej tradycyjne zestawy do latania detek odpadaja. Wiem ze firma APCO je
skleja, ale bez przesady, kiedy za jedna latke trzeba bylo placic 15 zl, a
poza tym moze jest mozliwosc samodzielnej naprawy.

Bede wdzieczny za informacje - Trybik

2. Data: 2004-03-23 09:44:22

Temat: Re: Naprawa poduszki ROHO
Od: "roj" <r...@k...pl(wytnij_to)> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skleja, ale bez przesady, kiedy za jedna latke trzeba bylo placic 15 zl, a
> poza tym moze jest mozliwosc samodzielnej naprawy.

Witam,
ja miałem kiedyś podobny problem ale sam nie próbowałem dałem do pierwszego
lepszego wulkanizatora, który mi to naprawił i to z dobrym skutkiem działa
do dzisiaj. Nawet dobry człowiek nie chciał zapłaty. Oczywiście nie kleił
tego na ciepło bo nie można. Spróbuj może i tobie się uda.

Przy okazji mam pytanie masz może jakąś specjalną pompkę do tej poduszki bo
ma dziwny zakręcany wentyl i zanim się zdąży go zakręcić po napompowaniu
zwykłą pomką ucieka kupę powietrza. Ja kupiłem ją z ogłoszenia bez pompki.

Pozdrawiam Roj

3. Data: 2004-03-23 10:29:15

Temat: Re: Turystyka aktywna osób niepełnosprawnych. Prośba o pomoc.
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 23-marca-2004 o godzinie 07:50:07 Daga napisał/a

>Hm... a czym się różni turystyka kwalifikowana od normalnej turystyki?
>Bo turystyka obca mi nie jest, ale nie mam pojęcia, czy przypadkiem
>kwalifikowanej nie uprawiam. ;)
>Jeśli mi pomożesz zadając konkretne pytania, to chętnie pomogę Wam
>odpowiadając na nie. :)

To może trochę jak z tym facetem, co się nagle dowiedział, ze całe
życie mówił prozą?

Adam Pietrasiewicz

4. Data: 2004-03-23 10:46:47

Od: "Daga" <z...@G...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w
wiadomości news:YNCGBC23032004112915.nqcvrg@cbyobk.pbz...

> To może trochę jak z tym facetem, co się nagle dowiedział, ze całe
> życie mówił prozą?

Dokładnie tak. :)
Całe życie się człowiek uczy i....

Scally

5. Data: 2004-03-23 11:07:27

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 23-marca-2004 o godzinie 11:46:47 Daga napisał/a

>Dokładnie tak. :)
>Całe życie się człowiek uczy i....

Problem w tym, że nadal nie wiemy co to jest ta turystyka
kwalifikowana czy jak tam jej było, i ja wciąż pozostaję w
niepewności, czy jak gdzieś jadę, to uprawiam ją, czy nie. Musze
powiedzieć, że mnie to bardzo niepokoi i martwię sie, że w moim życiu
dzieją się rzeczy, z których nawet sobie nie zdaję sprawy!

Adam Pietrasiewicz

6. Data: 2004-03-23 11:24:20

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam Pietrasiewicz napisał:

> We wtorek 23-marca-2004 o godzinie 11:46:47 Daga napisał/a
>

> Problem w tym, że nadal nie wiemy co to jest ta turystyka

Witam Panie Adamie
spieszę z odpowiedzią mam nadzieję że wpłynie ona na spokój ducha :-)

"Określenie turystyka kwalifikowana pojawiło się w latach 1951-53, kiedy
to w ramach działalności PTTK, obok tradycyjnych rodzajów turystyki,
takich jak: piesza nizinna i górska oraz narciarska, rozwinęła się
również turystyka kolarska, kajakowa, motorowa i żeglarska. Poszukując
wspólnego określenia dla tych dziedzin ustalono termin - turystyka
kwalifikowana". Termin ten przyjął się z czasem i dzisiaj jest
powszechnie używany choć oznacza bardziej szczegółowe treści.
Rozpoczęcie działalności w zakresie turystyki kwalifikowanej w Polsce
wiąże się z powstaniem w 1873r. pierwszej organizacji turystycznej -
Galicyjskiego Towarzystwa Tatrzańskiego, od 1920-50 Polskie Towarzystwo
Tatrzańskie.

informacje znależiome w serwisie http://slimak.sciaga.pl/
czyli jak się zwiedza RP tudzież inne królestwa tego swiata np na
rowerku górskim to jest to turystyka kwalifilowana właśnie ....
--
Pozdrawiam Piotr
Świadomość tego że nasze przekonania

7. Data: 2004-03-23 11:40:11

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 23-marca-2004 o godzinie 12:24:20 Piotr M :) napisał/a

>Witam Panie Adamie
> spieszę z odpowiedzią mam nadzieję że wpłynie ona na spokój ducha :-)

No to ja żegluję!

Adam Pietrasiewicz

8. Data: 2004-03-23 11:49:44

Od: "Daga" <z...@G...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> informacje znależiome w serwisie http://slimak.sciaga.pl/
> czyli jak się zwiedza RP tudzież inne królestwa tego swiata np na
> rowerku górskim to jest to turystyka kwalifilowana właśnie ....

A wózek inwalidzki, albo kule mieszczą się w tej definicji? ;-)

Scally [która właśnie usiłowała jeździć na rowerze, ale się okazało,
że nie ma powietrza w kołach :( ]

9. Data: 2004-03-23 16:22:23

Od: "Ono" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rowerku górskim to jest to turystyka kwalifilowana właśnie ....

Pytanko - samochodem też????
Bo ja tak zwiedzam ;-)))
a jak liczone sa inne cztery koła ? np. wózek ???
Zwiedzam szanowna RP a jakze, ale nie wiedziałm, ze to sie tak nazywa ;-)))
zainteresowanego zapraszam na strone Podróze ONo

Szanowny "jojtek" wystarczy poszukać i jest ;-))))
Troche pracy, ale czasami warto
Maria T.
"gdy człowiek kocha życie to nawet medycyna jest bezsilna :)))"

Zapraszam na:
http://www.ono.ipon.pl

10. Data: 2004-03-24 06:50:15

Od: "Trybik" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwykłą pomką ucieka kupę powietrza. Ja kupiłem ją z ogłoszenia bez pompki.

Tak, do tych poduszek sa takie pompki z gumowym wezykiem, ktory nasuwa sie na
ten wentyl. Sprobuj moze zastosowac taki wezyk, mozesz tez probowac zakrecic
wentyl bez wyciagania wezyka, tylko przed pompowaniem zbyt wiele go nie
odkrecaj :)
Jakby co to mialbym chyba jedna taka pompke na zbyciu.
Pozdrawiam - Trybik

Turystyka aktywna osób niepełnosprawnych. Prośba o pomoc.
sprzęt komputerowy dla niewidomych
album Zakopanego
unia europejska - 2006
Re: Incoming Message