Twoj styl-ruch w jadlospisie

1. Data: 2004-08-20 20:17:01

Temat: Twoj styl-ruch w jadlospisie
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

We wrzesniowym Twoim Stylu w dziale zdrowie, artykul pt
"Ruch w jadlospisie", gdzie zamieszczona jest rozmowa z prof. W.Willettem, szefem
Szkoly Zdrowia Publicznego, i wykladowcy w Szkole
Medycznej Uniwersytetu Harvarda, na temat nowej piramidy zdrowia. warte poczytania.
http://zdrowie.twojstyl.pl/

iwon(k)a

2. Data: 2004-08-21 17:05:59

Temat: Re: Twoj styl-ruch w jadlospisie
Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> http://zdrowie.twojstyl.pl/

Buuuuu, nie można poczytać on-line. Chcą, żebym kupiła tą gazetę, czy
jak? ;)

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

3. Data: 2004-08-21 17:06:58

Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Claygirl napisał(a):

> Buuuuu, nie można poczytać on-line. Chcą, żebym kupiła tą gazetę, czy
> jak? ;)

Specjalna wersja posta dla purystów językowych:

Buuuuu, nie można przeczytać on-line. Chcą, żebym kupiła tĘ gazetę, czy
jak? ;)

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

4. Data: 2004-08-21 19:10:02

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Claygirl w wiadomości news:cg7vfs$2ca7$2@mamut1.aster.pl pisze:

> Specjalna wersja posta dla purystów językowych:
>
> Buuuuu, nie można przeczytać on-line. Chcą, żebym kupiła tĘ gazetę, czy
> jak? ;)

Jak milo, ze ktos jeszcze zwraca uwage na takie detale.

--
Kto zna się na biochemii ten wie że tkanka tłuszczowa tworzy się z cukrów. Cząsteczki
tłuszczu nie są w stanie przeniknąć przez błonę komórkową w głąb komórki tłuszczowej.

5. Data: 2004-08-21 20:57:25

Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
szefem Szkoly Zdrowia Publicznego, i wykladowcy w Szkole
> Medycznej Uniwersytetu Harvarda, na temat nowej piramidy zdrowia. warte

reklama ?
TS należy do grupy pism dla yuppies i na pewno nie jest to styl przeciętnej
Polki.

6. Data: 2004-08-22 21:46:00

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zbyszek" <z...@W...o2.pl> wrote in message

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> szefem Szkoly Zdrowia Publicznego, i wykladowcy w Szkole
> poczytania.
> >

> reklama ?

a niby dlaczego?

> TS należy do grupy pism dla yuppies i na pewno nie jest to styl przeciętnej
> Polki.

ja tam nie wiem dla kogo w Polsce jest ta gazeta, i czemu niby
Polki nie sa takie jakie sa promowane w tej gazecie. czyzby
jakis meski stereotyp??? ze baba w Polsce, to siedzi nad zupa i nic
ze soba nie potrafi zrobic???? jakos wydaje mi sie, iz przecietna Polka
jak najbardziej taka wlasnie jest.

artykul ciekawy z tego wzgledu, iz nowa piramida zdrowia, zaczyna
byc w USA coraz czesciej promowoana, choc ta stara mocno stoi na
swych kiwajacych sie juz nogach.

iwon(k)a

7. Data: 2004-08-22 21:46:48

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Claygirl" <c...@s...tlen.pl> wrote in message

> Buuuuu, nie można poczytać on-line. Chcą, żebym kupiła tą gazetę, czy
> jak? ;)

a nie mozna np poczytac w jakiejs bilbliotece???

iwon(k)a

8. Data: 2004-08-23 15:53:56

Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tam nie wiem dla kogo w Polsce jest ta gazeta, i czemu niby
> Polki nie sa takie jakie sa promowane w tej gazecie. czyzby

bo je nie stać ? bo nie każda kobieta musi być karierowiczką ?

> jakis meski stereotyp??? ze baba w Polsce, to siedzi nad zupa i nic
> ze soba nie potrafi zrobic???? jakos wydaje mi sie, iz przecietna Polka
> jak najbardziej taka wlasnie jest.

a mi się nie wydaje, że nic nie potrafi. skad masz taki poglad ?

9. Data: 2004-08-23 16:36:32

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbyszek:

> a mi się nie wydaje, że nic nie potrafi.

A mnie sie wydaje, ze NTG.

Pozdrawiam :)

BA, ktora, TSD, potrafi calkiem sporo, ale nie identyfikuje sie
z target group zadnego pisma.

10. Data: 2004-08-23 16:43:34

Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie sie wydaje, ze NTG.

racja :-)

> BA, ktora, TSD, potrafi calkiem sporo, ale nie identyfikuje sie
> z target group zadnego pisma.

:-)
ZN

dietetyk