Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry

51. Data: 2010-02-14 10:43:04

Temat: Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hl7a45$bom$2@node1.news.atman.pl...

> Gdybyście z XL nie stworzyli tej chwili napięcia, nie byłoby teorii
> spisku.

Nie- to_Ty_sama_stworzyłaś_ten_klimat

"Już dawno miałam zapytać, bo mnie ciekawość pali, co Ci
strasznego zrobił Redart (postać dla mnie absolutnie
niekontrowersyjna, wyważona, poukładana życiowo), że go tak
zacięcie zwalczasz wespół z XL? "

zadałaś pytanie, po którym przecież powinna nastąpić konkretna odpowiedź-
taka, jakiej się spodziewasz. Manipulujesz- a potem się dziwisz.Rozumiesz?
Jeśli nie, to popatrz: gdybyś spytała:
"Już dawno miałam zapytać, bo mnie ciekawość pali, co Ci
strasznego zrobił Redart że go tak
zacięcie zwalczasz wespół z XL? "
odpowiedział bym, że wcale go nie zwalczam- i poprosił o przykłady. A Twoje
pytanie było zupełnie inne.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

52. Data: 2010-02-14 10:54:35

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hl7a45$bom$2@node1.news.atman.pl...

> Nie- to_Ty_sama_stworzyłaś_ten_klimat

Gdybyś od razu odpisał na pytanie, nie byłoby kolejnych postów.

> [...]

> zadałaś pytanie, po którym przecież powinna nastąpić konkretna
> odpowiedź- taka, jakiej się spodziewasz. Manipulujesz- a potem się

To nie jest manipulacja, gdybym widziała posty Redarta tak samo, jak Ty
je widzisz, nie dziwiłabym się skąd w Tobie tyle niechęci do niego, prawda?

> [...]
> strasznego zrobił Redart że go tak
> zacięcie zwalczasz wespół z XL? "
> odpowiedział bym, że wcale go nie zwalczam- i poprosił o przykłady. A

A ja bym Ci odpisała, że Redart konsekwentnie i analitycznie dyskutuje z
Tobą i XL, w zamian otrzymuje zwykle złośliwe uśmieszki albo mniej lub
bardziej ukryte szykany. Odpisał sam zainteresowany wyczerpując temat.
Ja otrzymałam swoją odpowiedź, jeśli chcesz się nad tym tematem jeszcze
pastwić, to możesz odpisać.
Z mojej strony EOT.

--

Paulinka

53. Data: 2010-02-14 11:15:19

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hl8kjm$g5d$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
> bardziej ukryte szykany. Odpisał sam zainteresowany wyczerpując temat. Ja
> otrzymałam swoją odpowiedź, jeśli chcesz się nad tym tematem jeszcze

Paulinko- w żadnym razie nie mam zamiaru Ci czegoś wypisywać, jeśli Ty już
nie chcesz tego tematu kontynuować. A tym bardziej pastwić się:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

54. Data: 2010-02-14 11:30:44

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik a...@w...pl napisał:

> tak tak, Iska cie wysiudała jak zwykel, po raz trzeci

wyiskala

--
bla

55. Data: 2010-02-14 12:39:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Feb 2010 08:51:23 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Redart" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ty nie masz paranoi, Redi. Ty masz po prostu pierdolca:-)

:-DDD
Howgh!
--

Ikselka.

56. Data: 2010-02-14 13:06:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Feb 2010 23:49:28 +0100, Paulinka napisał(a):

> Gdybyście z XL nie stworzyli tej chwili napięcia, nie byłoby teorii spisku.

Notia, gdzie ja Gaja, tam on Gajusz - i odwrotnie. Jakie to proste, nie?
;-PPP
--

Ikselka.

57. Data: 2010-02-14 13:10:54

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Notia, gdzie ja Gaja, tam on Gajusz - i odwrotnie. Jakie to proste, nie?
> ;-PPP

Ja myślałam, ze Gaja to dzieworództwo uprawiała 8-O

--

Paulinka

58. Data: 2010-02-14 13:14:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Feb 2010 11:54:35 +0100, Paulinka napisał(a):

> A ja bym Ci odpisała, że Redart konsekwentnie i analitycznie dyskutuje z
> Tobą i XL, w zamian otrzymuje zwykle złośliwe uśmieszki albo mniej lub
> bardziej ukryte szykany.

Biedny Redi!
:-)
--

Ikselka.

59. Data: 2010-02-14 13:32:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Feb 2010 14:10:54 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ja myślałam, ze Gaja to dzieworództwo uprawiała 8-O

http://www.historia-powszechna.yoyo.pl/cytaty/g.php?
g=300
--

Ikselka.

60. Data: 2010-02-14 13:35:29

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> http://www.historia-powszechna.yoyo.pl/cytaty/g.php?
g=300

Czuję się douczona.

--

Paulinka

Re: Odnoszę wrażenie, że jestem tutaj chyba nie lubiany?
muzeum powstania warszawskiego
Zwariuj....
Wampirka :-)
Z SCP...