Tynki dekoracyjne - alternatywa

1. Data: 2003-09-10 10:46:10

Temat: Tynki dekoracyjne - alternatywa
Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Caly czas poszukuje fajnej metody wykonczenia scian w mieszkaniu.
Chcialabym, zeby wygladalo to jak w starym wiejskim domku - maziaje z tynku
pokryte kolorem. Cos jak zdjecia 6, 8 na
http://www.poldecor.com/index.php?a=sciany&b=galeria
#. Typowe tynki
dekoracyjne to bardzo droga zabawa, czy ktos z Was ma swoja wlasna metode na
uzyskanie takiego efektu? Metode do zastosowania samemu i tansza?

Pozdrawiam,
Dominika

1. Data: 2003-09-10 11:07:06

Temat: Re: Tynki dekoracyjne - alternatywa
Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bjmve9$bf5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
metode na
> uzyskanie takiego efektu? Metode do zastosowania samemu i tansza?
poszukaj strony h-art line studio maja tam tego duzo
z mas gotowych najtansze jest chyba RETRO beckersa
jak masz naprawde duzo metrów to mozna samemu ekspery,mntowac w
celach oszczednosciowych ale trezba miec do tego tzw.dryg :)
polecam eksperymenty z cekolem C-35 plus piasek kwarcowy ewentulanie
zwykly drobno przesiany ale kładzie sie to duuzo gorzej
huck

1. Data: 2003-09-10 13:29:38

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"huck" <d...@d...com.pl> wrote in message

Wszystko wyglada super :)) O to mi chodzilo. Tylko nigdzie nie podaja cen.

Dominika R

1. Data: 2003-09-10 14:13:30

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bjn92n$dt0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> "huck" <d...@d...com.pl> wrote in message
>
> Wszystko wyglada super :)) O to mi chodzilo. Tylko nigdzie nie
podaja cen.
ceny tam sa tylko je troche trudno znalexc
szukajcie a znajdziecie
albo wisz co pusczam ci ten cennik na priva

> Dominika R

Wahania licznika od wody - nieuzasadniony pobór wody
dom z pustaka, a może stara chata
Farba dociepleniowa
Zmywarka - dylemat - sam juz nie wiem
Co na podlogi do lazienki?