Re: U Was też Armagedon?

Subject: Re: U Was też Armagedon?
Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Thu, 9 Mar 2017 08:51:31 +0100

W dniu 2017-03-08 o 23:18, XL pisze:

> Tu jest to nieźle wytłumaczone:
> http://socjoszpieg.blox.pl/2007/03/Rospuda-8211-konf
likt-systemow-wartosci.html

Daj spokój, na podstawie blogów wyciągać jakieś daleko idące wnioski,
poza tym strona się nie otwiera. Chciałem tylko napisać że wyglądało to
na to że próbujesz zasugerować że wszyscy mieszkańcy okolic spornego
terenu byli za wybetonowaniem tego miejsca, a ochrona to im rzecz
generalnie narzucona przez bezdusznych egoistów z innych rejonów Polski..

> A czemuż to tylko ziemi, skoro już?
> Wszyscy stąd pójdziemy boso... Nic, nawet ubrania, które nosimy, jedzenie,
> które pochłaniamy - nie są nasze.

A nie odejdziemy, co tak właściwie zabieramy na "tamten świat"? Poza tym
sądzę że dobrze wiesz o co mi chodzi..

> - Bo tak naprawdę każda istota ludzka, i nie tylko ludzka ma prawo
> W zadrzewianie akurat nikt się nie wtrąca, o ile nie jest to teren rolny,
> natomiast z od-drzewianiem już jest/był problem :-/

Tak jest akurat u Ciebie, ale u innych już niekoniecznie. U nich w
każdej chwili może przyjechać facet z pilą i ogołocić z gałęzi czy wręcz
wyciąć pielęgnowane latami drzewo.

> Przecież to oczywiste. Jednak złe prawo też jedt prawem, a w dodatku
> niestety na jego "końcówkach" wykonawczych znajdują się ludzie. TYLKO
> ludzie. To doprowadza do absurdów.

Ano,..