USG

1. Data: 2003-05-05 12:18:08

Temat: USG
Od: "Patrycja" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś z Was mi pomoże?

----- Original Message -----
From: "Patrycja" <h...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci
Sent: Monday, May 05, 2003 12:18 PM
Subject: wyniki usg

2. Data: 2003-05-05 19:37:31

Temat: Re: USG
Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Patrycja wrote:

cut

Te =/- to po prostu rozrzut prawidlowych wynikow a nie odchylenia od
normy. Nie ma czym sie martwic. Uwapnienie jader kostnienia w nasadach
dalszych kosci udowych pojawia sie w 32 tyg. ciazy.
A dlaczego nie zapytalas lekarza, ktory wykonywal badanie?

3. Data: 2003-05-05 19:56:46

Od: "Patrycja" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "vlad" <v...@p...com> napisal w wiadomosci

> [...]
> dalszych kosci udowych pojawia sie w 32 tyg. ciazy.
> A dlaczego nie zapytalas lekarza, ktory wykonywal badanie?

Mialam tylko badanie USG i musialam uciekac, wizyte mam w czwartek, wtedy o
wynikach bede rozmawiac, ale dziekuje bardzo za odpowiedz, jestem
spokojniejsza :).
pozdrawiam
Patrycja

przewlekle zapalenie ucha