USG klatki piersiowej

1. Data: 2003-01-18 08:58:29

Temat: USG klatki piersiowej
Od: "onet" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie gdzie mozna by zrobic w Warszawie w/w przeswietlenie ? Domyslam
sie, ze w rachube tylko wchodzi prywatny zaklad medyczny:)
Zalezy mi bardzo na czasie. Tzn. wynik musze miec w pon. wieczorem :[
Tak to jest jak sie myli nazwy badan: /
Z gory dziekuje za pomoc,
razer

2. Data: 2003-01-18 15:34:02

Temat: Re: USG klatki piersiowej
Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 18 Jan 2003 09:58:29 +0100, onet napisał/a:

> [...]
> sie, ze w rachube tylko wchodzi prywatny zaklad medyczny:)
> Zalezy mi bardzo na czasie. Tzn. wynik musze miec w pon. wieczorem :[

Przy ul.Waryńskiego (nie pamiętam numeru),zaraz przy pl.Konstytucji.
Wynik/kliszę będziesz miał za jakieœ pół godziny.

--
Pozdrawiam;
Kaja

3. Data: 2003-01-18 21:52:46

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Jan 2003 16:34:02 +0100, Kaja
<k...@B...poczta.onet.pl> wrote:

>Przy ul.Wary?skiego (nie pami?tam numeru),zaraz przy pl.Konstytucji.
>Wynik/klisz? b?dziesz mia? za jakie? pó? godziny.

Badanie ultrasonograficzne (USG) nie jest przeswietleniem.
Nie mozna wykonywac badania USG narzadow wypelnionych powietrzem .
Dlatego nie mozna wykonywac USG klatki piersiowej.

Pozdrawiam

dradam

4. Data: 2003-01-18 21:55:08

Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dradam w wiadomości <b...@4...com>
napisał/a:

> Badanie ultrasonograficzne (USG) nie jest przeswietleniem.
> Nie mozna wykonywac badania USG narzadow wypelnionych powietrzem .
> Dlatego nie mozna wykonywac USG klatki piersiowej.

Cóż - nie można wykonywać badania USG narządów wypełnionych powietrzem,
bo to raczej nie ma sensu - jednak w niektórych przypadkach wykonuje się
USG klatki, a dokładniej USG jam opłucnowych aby sprawdzić czy jest tam
płyn (oraz ile jest tego płynu), czy są zrosty, i gdzie kłuć.

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

5. Data: 2003-01-18 23:18:15

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Jan 2003, Yellow Peril wrote:

> [...]
> USG klatki, a dokładniej USG jam opłucnowych aby sprawdzić czy jest tam
> płyn (oraz ile jest tego płynu), czy są zrosty, i gdzie kłuć.

tak ale to oczywiscie bardzo szczegolne wskazanie :-)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

6. Data: 2003-01-19 20:57:04

Od: "onet" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
.am.torun.pl...

> tak ale to oczywiscie bardzo szczegolne wskazanie :-)

> [...]

Pomylilo mi sie:)
Chodzilo mi o USG sutkow. :O

lampa solux firmy beurer
Problem z testem ciążowym POMOCY