UWAGA: Porywacze dzieci!

1. Data: 2005-04-10 19:16:07

Temat: UWAGA: Porywacze dzieci!
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwaga: przekażcie rodzicom "ładnych" dzieci -grasują łowcy na zamówienie...
Dostałem od znajomych poniższą wiadomość ze zdjęciami tychże "zaginionych" a
wg. policji po prostu porwanych pod konkretne "zamówienie" dzieci:

Fw: PRZEŚLIJ DALEJ, PROSZĘ !!!

2. Data: 2005-04-10 19:21:59

Temat: Re: UWAGA: Porywacze dzieci!
Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Die 10-04-05 Sky <s...@o...pl> scribsit:

<http://ceti.pl/gralinski/chains/>

--
Jacek Skowroński

3. Data: 2005-04-10 19:35:56

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-04-10 19:42:51

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Skowroński" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> Die 10-04-05 Sky <s...@o...pl> scribsit:

> <http://ceti.pl/gralinski/chains/>
>
> --
> Jacek Skowroński

Myślę że tym razem to coś więcej niż "łańcuszek" -dlatego wysłałem na listę
jako ostrzeżenie -były konkretne dane: imiona i nazwisko dzieci i telefon
kom. do rodziców- pod który należało dzwonić /te dane
wyiksowałem -XXX/ -oraz ten numer poszukiwawczy Policji -który pozostawiłem.
Zawsze można sprawdzić na Policji.
Jutro sam to uczynię -nic prostszego.

5. Data: 2005-04-10 19:45:23

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2005-04-10 19:46:25

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Skowroński" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> Die 10-04-05 Sky <s...@o...pl> scribsit:

> <http://ceti.pl/gralinski/chains/>

niestety, jak wynika z podanej przez Ciebie strony, to raczej prawda...

Mimo tego - dzięki za adres, przyda się przy innych łańcuszkach.

pozdrawiam

Monika

7. Data: 2005-04-10 19:48:24

Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> kom. do rodziców- pod który należało dzwonić /te dane
> wyiksowałem -XXX/ -oraz ten numer poszukiwawczy Policji -który pozostawiłem.

Zatem następnym razem bądź łaskaw najpierw sprawdzić, a później wysyłać, ok?

--
Jacek Skowroński

8. Data: 2005-04-10 19:58:49

Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Die 10-04-05 idiom <i...@w...pl> scribsit:

> Użytkownik "Jacek Skowroński" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> niestety, jak wynika z podanej przez Ciebie strony, to raczej prawda...

Trudno to stwierdzić, zresztą nie o prawdziwość mi chodziło, raczej o
<http://ceti.pl/gralinski/chains/corobic.htm> punkt 4.

> Mimo tego - dzięki za adres, przyda się przy innych łańcuszkach.

Lektura zgromadzonych tam listów dowodzi, że naiwność niektórych ludzi jest
niepojęta pod tym względem.

--
Jacek Skowroński

9. Data: 2005-04-10 20:04:37

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trudno to stwierdzić, zresztą nie o prawdziwość mi chodziło, raczej o
> <http://ceti.pl/gralinski/chains/corobic.htm> punkt 4.

no i w tym, to już macie obaj (i Ty, i twórca strony ;) ) świętą rację...

pozdrawiam

Monika

10. Data: 2005-04-10 20:16:47

Temat: czujności nigdy nie dość...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Die 10-04-05 Sky <s...@o...pl> scribsit:

> Zatem następnym razem bądź łaskaw najpierw sprawdzić, a później wysyłać,
ok?

Jacku-
Mała uwaga na drugi raz zanim włączysz swoje demaskatorskie działania:
Masz dzieci? Jeśli nie to ci się nie dziwię -jeśli tak to szczerze ubolewam
nad twoim brakiem wyczucia i intuicji w temacie.
SPRAWDZIŁEM- TA INFORMACJA JEST PRAWDZIWA.
Więc właściwie nie musiałem jej sprawdzać -bo intuicyjnie wyczułem że taką
właśnie jest co potwierdziło racjonalnie przezemnie ocenione
prawdopodobieństwo jej prawdziwości /na podstawie dotychczasowego
doświadczenia życiowego/, które w mojej ocenie było wystarczająco wysokie by
"zadziałać" tak jak to zrobiłem pisząc na listę...
A jeśli chcesz innych zobligować do podawania sprawdzonych informacji to z
łaski swojej obliguj przede wszystkim samego siebie do powstrzymania
własnych demaskatorskich zapędów kiedy nie wiesz z wystarczająco dużą dozą
pewności że demaskujesz kłamstwo...

[Wrocław] ślub koscielny, nauki przedmałżeńskie, fajny ksiądz i tego typu historie ;-)
Jan Paweł II
Wpierniczyłem sie z butami czy raczej postąpiłem słusznie ?
a ja mysle inaczej