Ubaw po pachy ...

1. Data: 2001-06-21 10:35:50

Temat: Ubaw po pachy ...
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

mialam jak riposte Jaderka czytalam :)))

Pozdrowienia-sloneczki dla Wszystkich w Pierwszy Dzien Lata.
m.

1. Data: 2001-06-21 10:59:50

Temat: Re: Ubaw po pachy ...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Jun 2001 12:35:50 +0200, Magda Rzepka
<m...@i...zabrze.pl> wrote:

>mialam jak riposte Jaderka czytalam :)))
>
>Pozdrowienia-sloneczki dla Wszystkich w Pierwszy Dzien Lata.
>m.

Ktos ladnie okreslil klimat i pory roku w Anglii - Grey Winter i
Green Winter. W tej chwili, przez okno patrzac, moge z cala
pewnoscia powiedziec, ze mamy Zielona Zime. Tak.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-21 14:43:26

Od: "Paul" <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

> Ktos ladnie okreslil klimat i pory roku w Anglii - Grey Winter i
> Green Winter. W tej chwili, przez okno patrzac, moge z cala
> pewnoscia powiedziec, ze mamy Zielona Zime. Tak.

Ladne!
Moj znajomy z Kanady twierdzi ze tam jest 6 miesiecy zimy i nastepnie 6
miesiecy zimno...
a u mnie nareszcie lato, z reszta jak spiewali Jerzy i Jeremi :
"juz szron na glowie, juz nie to zdrowie, a w sercu ciagle raj"

tym bardziej ze mam oliwe na truflach do spaghetti na wieczor

--
Amicalement
Paul Urstein

1. Data: 2001-06-21 15:35:04

Od: "ssiegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

W Toronto nie jest az tak zle, gdyz lato jest zwykle bardzo tropikalne ale i
bardzo krotkie, wisony za to nie ma, gdyz typowo trwa 2-3 tygodni, alw w tym
roku cos sie pochrzanilo.
Byly dwa dni potwornej wilgotnosci i 35 C temperatury ale to minelo i jest w
miare przyjemnie okolo 24 C.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2001-06-21 19:01:23

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>Byly dwa dni potwornej wilgotnosci i 35 C temperatury

To u nas na wielkich preriach hi hi to prawie cale lato tak...i wiatr zawsze
Dotka

1. Data: 2001-06-21 20:34:34

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilibell555 <l...@a...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2...@n...aol.com
> To u nas na wielkich preriach hi hi to prawie cale lato tak...i wiatr
zawsze
Chcesz powiedzieć, że na prerii masz 100% wilgotności? Bo taka w T. się
trafia?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-06-21 20:42:57

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ssiegmund <s...@s...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:5ooY6.251277$Z...@n...uunet.ca...
> W Toronto nie jest az tak zle, gdyz lato jest zwykle bardzo tropikalne
ale i
> bardzo krotkie,
w 89 miałem lato przez 5 mies. bez mała i 97-100% wilgotności.

wisony za to nie ma, gdyz typowo trwa 2-3 tygodni,
> alw w tym roku cos sie pochrzanilo.
Nic z tego, to norma albo brak normy czyli gór w poprzek kontynentu. Raz
zimno raz gorąco, ja jednego dnia trafiłem na różnicę temperatur 24 'C -
wiosną [było jej 2 tyg. i tyle samo jesieni]
pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2001-06-22 00:08:33

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>Chcesz powiedzieć, że na prerii masz 100% wilgotności? Bo taka w T. się
>trafia?
>pozdr. Jerzy

Sto procent wilgotosci nie jest codziennie ale sie trafia(kiedys to mnie
zaskoczylo bo myslalam,ze to oznacza deszcz)ale jest cale lato potwornie
wilgotno ,powietrze jest czesto takie,ze sie ma wrazenie,goracej,mokrej waty.
Dotka

1. Data: 2001-06-22 18:45:05

Od: s...@f...onet.pl (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wilgotno ,powietrze jest czesto takie,ze sie ma wrazenie,goracej,mokrej waty.

Czy opisujesz pogode w Waszyngtonie DC? 97% wilgotnosci latem jest
norma....co wieczor deszcze takie trapikalne, nastepnego dnia cala ta
wilgoc paruje, i cykl sie zamyka....

na taka pogode nie ma jak chlodniczek na obiad.... bo to nawet grilla nie
chce sie robic, jako ze wieczorem wcale sie nie ochladza...Na grilla to sie
wybieramy w gorki okoliczne, tam chociaz nieco chlodniej

agnieszka

1. Data: 2001-06-22 19:51:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>zewnatrz a ja siedze milo w chlodzie i czekam az on ugrilluje.Potem on siup do
>domu i jemy.Jak jest milo to jemy na tarasie ale tak naprawde to latem rzadko
>jest znosnie.
>Dotka

a kiedy jest?

Krysia