Ubezpieczenie ON !

1. Data: 2005-04-20 13:00:58

Temat: Ubezpieczenie ON !
Od: "MarekO" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Powiedzcie i doradzcie mi w jakiej firmie (PZU,WARTA, itd..) sie ubezpieczyc
Chcialem sie ubezpieczyc w Warta-Vita ale sie zawiodlem bo przez to
ze jestem ON to obnizono mi wartosc ubezpieczenia o 15.000zl.
Czyli zdrowy czlowiek za ta sama sume jest ubezpieczony na 40.000zl
a mnie oferowano 25.000zl
Niestety ale pieknie im podziekowalem !

Pozdr.MarekO

2. Data: 2005-04-20 15:32:36

Temat: Re: Ubezpieczenie ON !
Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarekO" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ze jestem ON to obnizono mi wartosc ubezpieczenia o 15.000zl.
> Czyli zdrowy czlowiek za ta sama sume jest ubezpieczony na 40.000zl

Nie licz na to, że jakakolwiek firma ubezpieczy ON na takich samych zasadach
jak "zdrowego". Przećwiczyłem to dość dokładnie - albo w ogóle nie chcą Cię
ubezpieczyć, albo stawiają taką ilość wyłączeń, że ubezpieczenie traci sens,
albo naliczają wyższą składkę. W sumie to ostatnie mimo wszystko wydaje się
najuczciwsze - większości niepełnosprawności faktycznie towarzyszy
zwiększone ryzyko chorób towarzyszących.
Natomiast możesz wybrać firmę gdzie to zawyżenie składki jest możliwie jak
najmniejsze. Pamiętaj jednak o jednym - ubezpieczenie na życie, to nie AC
samochodu, które zawierasz na rok. To ubezpieczenie długoterminowe i bardzo
ważna jest stabilna pozycja firmy. Większość ofert ponadto łączy się z
funduszem tzw. emerytalnym - i tutaj warto zobaczyć, jak będzie inwestowana
Twoja kasa i jakie masz gwarancje minimalnych przychodów.

Pamiętaj wreszcie, że mamy wolny rynek i w przypadku gdy rozmawiasz z
agentem możesz śmiało negocjować warunki ubezpieczenia - często naprawdę
wiele daje się w ten sposób utargować. Jeśli przekonasz go, że w wielu
przypadkach dane ryzyko realnie nie istnieje, to składka może się obniżyć;
można przejść dodatkowo badania u lekarza wskazanego przez firmę
ubezpieczeniową - ja tak robiłem.

Wreszcie - zamiast z agentem, który reprezentuje zwykle tylko jedną firmę,
może warto porozmawiać z brokerem, który ma oferty wielu firm - w jednym
miejscu możesz zapoznać się z rozmaitymi propozycjami. Niekoniecznie potem
tam zawrzeć ubezpieczenie (agent daje zwykle ciut lepsze warunki niż
broker), ale łatwiej porównać oferty wyjściowe.

Celowo nie podaję konkretnych firm, bo wybór należy podjąć indywidualnie -
poza tym skąd mam wiedzieć jak w mojej firmie faktycznie działa
ubezpieczenie na życie, skoro jeszcze żyję ;-)

Powodzenia

LM

3. Data: 2005-04-20 16:25:58

Od: "MarekO" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

(....)

Dzieki za obszerna odpowiedz !

Ps. [ Agent byl do zgody i jak najbardziej wporządku
ale W-wa z gory ustalila ze jak to jest *ON* to juz kaplica :-)))
............. sznora i na gora ! ;-)))) ]

Pozdr.MarekO

4. Data: 2005-04-20 19:43:45

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl soc Inwalidzi Dnia 2005-04-20 15:00, MarekO napisał(a):

> Witam !
>
> Powiedzcie i doradzcie mi w jakiej firmie (PZU,WARTA, itd..) sie ubezpieczyc
> Chcialem sie ubezpieczyc w Warta-Vita ale sie zawiodlem bo przez to

Witaj

Możesz się pożegnać z nadzieją ze dostaniesz tyle samo co
sprawny...wszyscy ubezpieczyciele tak mają. Zakład
ubezpieczeniowy to nie filantropijna organizacja ryzyko w
przypadku ON jest większe a ubezpieczyciel zarabia na
minimalizacji ryzyka.
według moich informacji najbardziej dogodnym z tego punktu
widzenia dla nas jest PZU. Choć przyznaje że pzu minusy innego
rodzaju :). Comercial Union od razu odpada bo ich polityka
przewiduje nie ubezpieczanie ON jako zbyt dużego ryzyka dla firmy.
--
Piotr
Pozwólmy ludziom być szczęśliwymi według ich własnego uznania.

5. Data: 2005-04-21 04:27:32

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

A mnie jako pracodawcy w tylek wlaza i nie pytaja czy jestem ON. Czesto
takie ubezpieczenie darmo daja jak masz rachunek bankowy typu VIP, lub
naprzyklad (co moim zdaniem jest teraz najlepsze) ubezpieczenie w CU Bonus
Vip. Ale inne firmy maja podobnie.

pozdr.
arek

6. Data: 2005-04-21 09:21:00

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl soc Inwalidzi Dnia 2005-04-21 06:27, algraf napisał(a):

> A mnie jako pracodawcy w tylek wlaza i nie pytaja czy jestem ON. Czesto
> takie ubezpieczenie darmo daja jak masz rachunek bankowy typu VIP, lub
[ciach]

Witaj
Arek
Ale nie wszyscy mają rachunki bankowe typu VIP jeżeli ty masz
to gratuluje firmy i zysków ale tak się składa ze nie wszyscy
mają dryg do biznesów fajnie by było ale ekonomia jest tak
skonstruowana żeby był jeden Arek Aluk z rachunkiem Vip musi
być kilku innych nie mających takiego wyczucia interesu. Jasne
że jak masz tego typu rachunek to firma ubezpieczeniowa zakłada
ze twoje dochody zrównoważą ewentualne straty z tytułu ryzyka
tak to już jest skonstruowane. A propos nie ma nic za darmo Ty
już za to ubezpieczanie zapłaciłeś w kosztach rachunku typu VIP :-)
Piotr M :)
Jak się powiedziało A trzeba iść w kierunku Z ( L Wałęsa)

7. Data: 2005-04-21 09:24:01

Od: "MarekO" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

/..../

> Możesz się pożegnać z nadzieją ze dostaniesz tyle samo co
> sprawny...wszyscy ubezpieczyciele tak mają.
________

Wcale nie mysle ze dostane to samo co 100% zdrowy
No ale coz ... takie jest zycie...
(najlepsze interesy robi sie na cudzym nieszczesciu)

> Zakład ubezpieczeniowy to nie filantropijna organizacja ryzyko w
> przypadku ON jest większe
_______

OK !
"Rozumie" ze zaklad ubezpieczeniowy to nie "Caritas"
ale
Piotrze nie moge sie z Toba zgodzic bo wrzuciles wszystkie ON
do jednego worka ;-(
Pomysl.... do kazdego czlowieka trzeba podchodzic osobno i nie mozna
stawiac znaku rownosci miedzy :
"zdrowy czlowiek = zdrowy czlowiek"
lub
"ON = ON"
(mamy miliony samochodow ... czy mozna postawic znak rownosci miedzy nimi ?)
i tak samo jest z ludzmi- kazdy jest inny !

Pozdr.MarekO

8. Data: 2005-04-21 09:30:11

Od: "MarekO" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:d47r9p$j0c$1@news.onet.pl...

/.../

> Jasne że jak masz tego typu rachunek to firma ubezpieczeniowa zakłada ze
> twoje dochody zrównoważą ewentualne straty z tytułu ryzyka tak to już jest
> skonstruowane.
______
Qrde przyznam sie ze nie rozumiem w czy rzecz ;-((((

Co maja wspolnego dochody ???
Czy moje pieniadze sa inne inz Aluka ?? (sorry Arek per Ty )

> A propos nie ma nic za darmo Ty już za to ubezpieczanie zapłaciłeś w
> kosztach rachunku typu VIP :-)
____
j/w

Pozdr.MarekO

9. Data: 2005-04-21 09:40:13

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl soc Inwalidzi Dnia 2005-04-21 11:24, MarekO napisał(a):

[ciach]

> [...]
> do jednego worka ;-(
> Pomysl.... do kazdego czlowieka trzeba podchodzic osobno i nie mozna

[ciach]

Dzień Dobry Marku

Zgoda tylko że ty podchodzisz do sprawy z punktu widzenia
humanisty.Natomiast w określaniu stawek ubezpieczenia stosuje
się matematykę statystykę które nic sobie nie robią z
indywidualnych cech ludzi czy to zdrowych czy chorych
oczywiście jak to ktoś powiedział jako klient masz prawo do
indywidualnych negocjacji z przedstawicielem firmy ale niestety
trzeba się pogodzić z tym że w wyniku tych negocjacji w
najlepszym razie wynegocjowane warunki będą na granicy
opłacalności.
--
Piotr
Miłość sama w sobie jest "nie do pojęcia", ale dzięki miłości

10. Data: 2005-04-21 11:17:09

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl soc Inwalidzi Dnia 2005-04-21 11:30, MarekO napisał(a):

> ______
> Qrde przyznam sie ze nie rozumiem w czy rzecz ;-((((
>
> Co maja wspolnego dochody ???
> Czy moje pieniadze sa inne inz Aluka ?? (sorry Arek per Ty )

Witam
Widzisz
Banki ubezpieczyciele itp dzielą swoich klientów na segmenty (
grupy) Arek z racji posiadania firmy dla banku jest
atrakcyjniejszym klientem niż zwykły człowiek ( nie biznesmen)
trzymający w banku swoją wypłatę plus oszczędności. Dlaczego bo
przeprowadza więcej operacji na rachunku niż Ty.Z opłat za
te operacje żyje bank. więc im więcej takich operacji i na
większe kwoty tym cenniejszy klient. To też żeby go przyciągnąć
kusi się go ( przedsiębiorce) bonusami w postaci np
ubezpieczenia "darmowego"

to ad 1

czyli różnic miedzy twoimi a jego pieniędzmi

ad 2

Zwykle koszty takiego rachunku VIP są wyższe od standardowego
przez koszt rozumiem opłatę stałą jaką płaci się za
prowadzenie rachunku przykład dla konta typu normal takie
koszty powiedzmy że kształtują się w wysokości 2 zł to dla
konta ViP zwykle są one troszkę wyższe np 5 zł w różnicy miedzy
5 a 2 zł kryje się to darmowe ubezpieczenie od co cała filozofia

--
Piotr M :)
Jak się powiedziało A trzeba iść w kierunku Z ( L Wałęsa)

Nie powiem, idę na łatwiznę...
odliczenia raz jeszcze
brak łączności
test4