Ubikacje dla psów ;-)

1. Data: 2004-04-07 22:18:49

Temat: Ubikacje dla psów ;-)
Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie dowcip. Poważne pytanie.
Słyszałam kiedyś, ze sobie jakiś gośc na ogrodzie zrobił coś takiego.
Siatka a na siatce trawa (być może). Całość podłączona do kanalizacji.
Czy ktoś z was ma może takie wydzielone, ustronne miejsce
dla czworonogów?
Jeśli tak, to czy może zapoznać ze szczegółami budowy?
Jak to by miało dokładnie wyglądać? Trawa rośnie na siatce bez gleby?
Czy może gleba jakaś specjalna, skoro trawę w rolkach sprzedają
to może i specjalny przepuszczalny glebowy podklad?

Czy może mnie ktoś w maliny wpuścił.
Wiem, ze temat mało pachnący , ale chyba bardziej na tą grupę
do miłośników ogrodów niż na budowanie. Bo skoro tak kopią
szatany, gdzie popadnie to rozumiem, ze nie wychodzą poza ogrodzenie
jak je przyciśnie? Jak macie to rozwiazane?
maya

2. Data: 2004-04-08 04:23:47

Temat: Re: Ubikacje dla psów ;-)
Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

U mnie to nie zda egzaminu. Moja sunia na działce zachowuje się jak w
domu. Muszę ją wyprowadzić poza teren ogrodu.

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

3. Data: 2004-04-08 06:52:55

Od: "Miłka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziwne bo moja suka chodzi na spacery poza ogrodzenie. Tylko ze Ona jest z
miasta ( fajne określenie ... prawda ? ) Tak została nauczona jak jeszcze
mieszkaliśmy w centrum i tak już jej zostało :-) Ale nie sama oczywiście
idzie tylko z pańcią a jest to wyżeł angielski pointer. A jak się pańci nie
chce iść to wtedy i tylko wtedy idzie w najdalszy kąt ogrodu i tam się
załatwi. Jak jest otwarta brama też nie wyjdzie sama do lasu który jest
kilka kroków od ogrodzenia. Miejscowi mówią że to źle że nie chce chodzić
sama na spacery tylko z państwem ale ja uważam że to bardzo dobrze że nie
pójdzie, bo psy sąsiadów zazwyczaj nie wracają ... złapane w sidła albo inne
zatrute paskudztwa zastawione przez tych że "wieśniaków".
Czyli co pies to obyczaj ... koty też nie chodzą do lasu nauczone przykrymi
przygodami ... nie ma to jak pod okiem kochającej pańci ;-) Chrońcie Wasze
pociechy jakie one by nie były ... nawet czworonożne !!!
Pozdrawiam ...
Miłka S

4. Data: 2004-04-08 08:36:50

Od: "JoannaP" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szatany, gdzie popadnie to rozumiem, ze nie wychodzą poza ogrodzenie
> jak je przyciśnie? Jak macie to rozwiazane?

O ile się orientuję nie ma takiej trawy, która by rosła mimo obsiusiania
przez psy (a raczej suki). Jeżeli się mylę, to bardzo proszę o nazwę -
wysieję u siebie ;-) Można natomiast wyznaczyć miejsce stałego siusiania,
nie liczyłabym jednak na to, że będzie tam pięknie i zielono.
Pozdrawiam
Joanna

5. Data: 2004-04-08 09:04:54

Temat: Odp: Ubikacje dla psów ;-)
Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4...@s...pl...
> [...]
> szatany, gdzie popadnie to rozumiem, ze nie wychodzą poza ogrodzenie
> jak je przyciśnie? Jak macie to rozwiazane?

Ja mam ubikację dla psa ;)) Nie aż tak wyrafinowaną jak w opisie powyżej,
ale zawsze. Jest to kwadrat otoczony niskimi palikami, ze słupem na środku i
wysypany piaskiem, który trzeba od czasu do czasu zmieniać. Pies od
szczeniaka był uczony że ma tam robić siusiu i robi. Co do robienia kupy, to
najczęściej załatwia się na spacerze (taak, ja też jestem jedyna we wsi
która chodzi z psem na spacer ;))) ), albo na ogrodzie.

pozdrawia
samaki

6. Data: 2004-04-08 09:21:19

Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ubikacje" dla zwierząt widziałem kiedyś zagranicą ale było to trochę
inaczej zrobione, tzn. niewielki placyk wysypany piaskiem i obsadzony
bardzo gęsto krzewami.

pozdrawiam
Piotr

7. Data: 2004-04-08 13:12:34

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JoannaP <p...@n...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c532vp$37a$...@a...news.tpi.pl...
> O ile się orientuję nie ma takiej trawy, która by rosła mimo obsiusiania
> przez psy (a raczej suki)

Jest . Sztuczna ...
Pozdrówki - Jagoda

jest! siewka przylaszczki :)